فروش عمده خرما پیارم درجه یک بدون واسطه

قیمت خرما پیارم درجه یک در تهران

فروش خرمای پیارم عمده درجه یک در مراکز معتبر اینترنتی به خوبی انجام میشود. همیشه وجود واسطه ها باعث افزایش قیمت و در برخی موارد باعث کاهش کیفیت محصول فروخته شده میگردد. زیرا برخی واسطه ها به دلیل آنکه به سودهای کم قانع نیستند پس از آنکه خرما را از باغدارخرید میکنند با قیمت های بسیار بالا عرضه می کنند.

مراکز اینترنتی با عرضه ی مستقیم انواع خرما از نخلستان توانسته اند واسطه ها را حذف کنند. این کار باعث میشود که تجار راحت تر خرید کنند و در نتیجه قیمت برای مصرف کننده کمتر تمام می شود. در خریدهای عمده چون حجم سفارشات بسیار زیاد است لذا چنانچه مبلغ خرما پیارم درجه یک مقدار کمی افزایش پیدا کند در نهایت خریدار اصلی مبلغ زیادی را باید بپردازد.

از مزایای خرید اینترنتی میتوان به عرضه ی محصولات با کیفیت و تازه، قیمت مناسب، ارسال سریع به سراسر کشور و تخفیفات ویژه در ایام مختلف سال اشاره کرد. امروزه این مراکز به سرعت در حال گسترش بوده و مشتری نیز از آنها استقبال میکند.

صادرات خرما پیارم درجه یک به هند و ترکیه

خرید خرمای پیارم لوکس

کشور ترکیه مهمترین مقصد خرما پیارم درجه یک ایران است. تجار زیادی در ترکیه به خرید و فروش خرما مشغول هستند زیرا مصرف خرما در این کشور زیاد است. همچنین برخی از سرمایه داران پس از خرید فله ای خرما از ایران و انتقال آن به ترکیه، به بسته بندی خرما و صادرات به دیگر کشورهای اروپایی اقدام می نمایند. این کار سود فوق العاده ای را برای آنها به همراه دارد.

کشور هند نیز با داشتن جمعیتی بالای 1میلیارد یکی از بزرگ ترین خریداران خرمای ایران به شمار می رود. البته تفاوت زیادی بین تجار کشور هند و ترکیه وجود دارد. تجار هندی با توجه به بازار هدف خود و مشتری هایی که دارند معمولا خرمای درجه دو خرید می کنند. اما تاجران ترک معمولاً خرما پیارم درجه یک را خرید می کنند زیرا مشتری های آنها علاقه ای به خرمای درجه2 ندارند.

در هر صورت صادرات خرمای پیارم ایران به ویژه پیارم حاجی آباد به کشورهای مختلفی در حال انجام است. لذا برای شروع یک تجارت پر سود باید هرچه سریع تر اقدام کنید تا از این بازار بهره مند شوید.

قطب اصلی تولید خرمای پیارم

قیمت عمده خرما پیارم حاجی آباد

خرمای پیارم در برخی از استان های جنوبی مانند هرمزگان، و بخش ها از فارس و بوشهر کشت می گردد. اما معمولا خرما پیارم درجه یک را به نام حاجی آباد که از توابع استان هرمزگان است می شناسند. شهر حاجی آباد به دلیل آنکه منطقه ای گرمسیر و در عین حال کوهستانی است دارای اقلیم ویژه ای است. این ویژگی باعث می شود که خرمای برداشت شده در این منطقه دارای بهترین کیفیت باشد.

در دنیا نیز خرمای حاجی آباد را به خوبی می شناسند.  به همین علت تجاری که برای خرید به ایران می آیند مستقیم به این شهر مراجعه می کنند تا بار مورد نظر خود را تهیه کنند. اما این حضور تاجران باعث می شود عده ای طمع کرده و قیمت خرمای خود را بالاتر از نرخ روز به مشتری بفروشند.

نرخ خرما پیارم درجه یک حاجی آباد در فصل برداشت خرما مناسب است. به تدریج با خرید خرما توسط واسطه و کم شدن ذخیره ی کشاورزان نرخ نیز افزایش پیدا می کند.

نحوه ی خرید عمده خرما از این مجموعه

برای خرید خرما فشرده درجه یک با تخفیف ویژه و با بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید. در این مجموعه انواع خرما با کمترین نرخ بازار و بدون واسطه از نخلستان به مشتری عرضه می گردد. برای خرید و ثبت سفارش کافی است با مشاورین فروش تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

برای صادرات خرمای پیارم به کشورهای اروپایی و عربی می توانید روی ما حساب کنید. ما در این مجموعه به خریداران اطمینان می دهیم که محصولی که در اختیار آنها قرار می گیرد دارای بهترین کیفیت باشد. برای کسب آخرین نرخ خرما و اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما