قیمت خرما خاصویی عمده در بوشهر

قیمت خرما خاصویی با کیفیت

قیمت خرما مضافتی 1401 در مرکز تولید آن یعنی استان بوشهر ارزان تر از سایر شهرها می باشد. در فصل برداشت خرما قیمت آن توسط جهاد کشاورزی استان تعیین می گردد. با مشخص شدن قیمت خرمای درجه یک خریداران اقدام به ثبت سفارش می نمایند.

در استان بوشهر علاوه بر خرمای خاصویی خرمای کبکاب و زاهدی نیز با بهترین کیفیت کشت می شود. باغدران در مرحله ی اول ترجیح می دهندکه محصول باغ خود را یکجا بفروشند. در این صورت قیمت خرما خاصویی عمده را با تخفیف ویژه برای مشتری در نظر می گیرند.

مراکز پخش و فروش اینترنتی با عرضه ی مستقیم و بدون واسطه ی انواع خرما از نخلستان این امکان را به خریدار می دهند تا با کمترین قیمت خرمای با کیفیت را تهیه کنند.

فروش بهترین خرما خاصویی در ایران

قیمت خرما خاصویی جم عمده

بهترین خرمای خاصویی ایران در شهرستان جم کشت می شود. این خرما برای آنکه کیفیت خوبی داشته باشد باید در مناطق کوهپایه ای کشت شود. شهر جم در منطقه ی کوهستانی قرار دارد و کشاورزان بهترین خرما را به فروش می رسانند.

قیمت خرما خاصویی عمده در این منطقه تعیین می گردد و از سراسر کشور برای خرید آن اقدام می کنند. فروشنده های زیادی هستند که بازار خرما فعالیت می کنند و به نوعی تأمین کننده خرما به شمار می روند.

فروش بهترین خرمای خاصویی کشور در مراکز پخش اینترنتی معتبر انجام می گیرد. ارسال بار در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور صورت می گیرد.

صادرات خرما خاصویی عمده به اروپا

خرید خرما خاصویی درجه یک صادراتی

کشورهای زیادی هستند که از مشتری های عمده و اصلی خرما خاصویی به شمار می روند. کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان و روسیه از جمله ی آنها هستند. قیمت خرما خاصویی عمده نقش مهمی در صادرات آن دارد.

از نظر طعم می توان گفت که مزه ی خرما خاصویی شبیه به خرمای پیارم است. کیفیت بالای این نوع خرما در کنار اندازه ی ریز آن باعث جذب مشتری می شود. اندازه ی این خرما تقریباً یک بند انگشت است و هر کس آن را تست کرده باشند به مشتری آن تبدیل می شود.

نحوه ی ثبت سفارش خرما در این مجموعه

برای ثبت سفارش خرما مضافتی جیرفت و همچنین برای اطلاع از قیمت خرما خاصویی عمده با ما تماس بگیرید. مراکز فراوانی وجود دارند که خرما را به صورت عمده به فروش می رسانند اما مهم این است که هم قیمت مناسب باشد و هم کیفیت بالا باشد.

در این مجموعه انواع خرمای ممتاز و درجه یک بدون واسطه عرضه می گردد. خرمای پیارم، مضافتی، کبکاب، زاهدی، خاصویی، ربی، استعمران و… در این مجموعه بصورت عمده به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما