قیمت عمده خرمای زاهدی درجه یک

خرید عمده خرمای زاهدی

برای اطلاع از قیمت خرما زاهدی عمده مراکز متعددی برای استعلام وجود دارند. هر کدام از این مراکز با توجه به کیفیت و سود در نظر گرفته شده برای خود نرخی را اعلام می کنند. بنابراین در مرحله ی اول شاهد قیمت های متفاوتی خواهید بود. اما باید با دقت در انتخاب خود متمرکز شوید. زیرا ممکن است دچار زیاد های سنگینی شوید.

امروزه مراکز اینترنتی پخش خرما به صورت مستقیم از درب باغ خرما را به فروش می رسانند. این مراکز یکی از بهترین خرمای جنوب را عرضه می کنند. قیمت خرما زاهدی عمده در این مراکز به مراتب از عمده فروشی های سطح شهر کمتر است. زیرا واسطه ای در کار نیست و خرما بصورت مستقیم از تولید کننده عرضه می شود. در این مرکز علاوه بر خرمای زاهدی می توانید قیمت عمده خرما مضافتی صادراتی را نیز دریافت نمایید.

برای صادرات همیشه نیاز نیست خرمای درجه را در اختیار مشتری قرار دهید. تاجران برخی از کشورها خود درخواست محصول درجه دو می کنند. برای آنها کیفیت اهمیت زیادی ندارد. و قیمت برای آنها مهم ترین مسئله است. بنابراین با کمترین هزینه خرمای صادراتی مورد نظر خود را تهیه می کنند و از این طریق به سودهای مناسبی دست پیدا می کنند.

اختلاف قیمت خرما زاهدی عمده در داخل و خارج از کشور

قیمت عمده خرمای زاهدی درجه یک

اگر به طور کلی بخواهیم به اختلاف قیمت خرما زاهدی عمده در کشورهای مختلف بپردازیم باید به چند نکته دقت کرد. اولین مسئله هزینه ی حمل محصول است. محصولات کشاورزی با توجه به نوع آنها ممکن است با کانتینر ساده حمل شود و یا یخچالدار. این خود اختلاف قیمت زیادی را در هزینه ها ایجاد می کند.

علاوه بر هزینه های حمل نکته ی دیگری که برای تعیین قیمت باید در نظر گرفت هزینه های گمرک است. این هزینه ها با توجه به حجم بار باید پرداخت شود. هرچه بار بیشتر باشد هزینه ی گمرک برای هر کیلو از خرما به صرفه تر می شود.

به موارد بالا باید سود تاجر و مالیات دولت ها را نیز اشاره کرد که در هر کشور متفاوت است. بنابراین طبیعی است که اختلاف قیمت خرما زاهدی عمده در داخل و خارج از کشور زیاد باشد. به طور مثال اگر نرخ خرما در نخلستان 26 هزار توامن باشد در کشورهای مختلف ممکن است 40 تا 70 هزار توامن باشد.

انواع خرمای زاهدی موجود در بازار

قیمت خرمای زاهدی صادراتی

خرمای زاهدی با کیفیت های مختلفی تولید می شود. در شهرهای جنوبی مانند بوشهر، دشتستان، طلحه، پشتکوه، جهرم و فراشبند خرمای زاهدی زیادی کشت می شود. قیمت خرما زاهدی عمده در این شهرها به دلیل کیفیت های مختلف یکسان نیست.

اگر به طور خلاصه تعدادی از تفاوت ها را بخواهیم ذکر کنیم می توان به رنگ خرما، گوشت و سایز خرما اشاره کرد. هرچه خرما درشت تر باشد بهتر بوده و قیمت آن نیز بالاتر است. رنگ خرما نیز باید ممکن است زرد، قهوی ای روشن و یا قرمز باشد. اینها از تفاوت های ظاهری قصب است که باید موقع خرید دقت کنید.

خرمای زاهدی بوشهر در کل کشور شناخته شده است. بهترین کیفیت را دارد و مناسب برای صادرات به ویژه برای بازار کشورهای اروپایی است. در مجموعه ی نگین جنوب خرمای درجه یک و ممتاز بوشهر را می توانید با کمترین قیمت خریداری نمایید.

روش های خرید خرما بدون واسطه

روش های زیادی برای استعلام قیمت خرما زاهدی عمده و خرید آن وجود دارد. سخت ترین راه این است که به صورت حضوری به شهرهای جنوبی کشور مراجعه کنید. آنجا فروشندگان زیادی مشغول فعالیت هستند و باید همه ی آنها را بررسی و مقایسه کنید. این کار چندین روز ممکن است طول بکشد.

راحت ترین روش برای خرید عمده ی خرما زاهدی این است که از طریق اینترنت مراکز معتبر را بیابید. سپس با برقراری ارتباط با فروشنده می توانید محصولرا بررسی کنید. با مقایسه ی قیمت خرما زاهدی عمده در اینترنت در زمان صرفه جویی می شود. سپس برای خرید می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام نمایید. در این مرکز علاوه بر انواع خرمای صادراتی، مشتقات خرمایی مانند خرما شکلاتی مغزدار را نیز می توانید بدون واسطه خریداری نمایید.

برای دریافت قیمت روز خرمای زاهدی و ثبت سفارش با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *