قیمت خرما مضافتی عمده در بم

قیمت خرما مضافتی عمده در بم

قیمت خرما مضافتی عمده در بازار متفاوت است و به کیفیت آن و نیز حجم خرید بستگی دارد. چنانچه خرما برای بازار داخلی مد نظر باشد باید خرمای شیره دار خریداری شود. و برای بازار صادراتی معمولاً خرما مضافتی بدون شیره را سفارش می دهند. دلیلش این است که خرمای بدون شیره ماندگاری بیشتری دارد. همچنین در برخی از کشورها خرما به صورت جعبه ای به فروش میرسد و کاری به وزن آن ندارند که تجار این کشورها به دنبال خرمای بدون شیره هستند.

خرمای مضافتی که به کشورهای اروپایی و عربی صادر می شود کیفیت بهتری نسبت به خرمایی دارد که به کشورهای شرقی ایران صادر می گردد. علت این تفاوت در نیاز مشتری است، یعنی به درخواست خود خریدار هر نوع خرمایی که بخواهد تأمین می گردد. در کشورهای اروپایی مصرف کنندگان برای خرید خرما پول بیشتری پرداخت می نمایند. و این امری طبیعی است که خرمای بهتری نیز به آنها داده می شود.

برای اطلاع از قیمت خرما مضافتی عمده باید خرما را به نرخ روز استعلام نمود. زیرا در طول سال ممکن است چندین بار قیمت ها نوسان کند.

بهترین شرکت بسته بندی خرما مضافتی

خرمای مضافتی صادراتی بم

خرمای مضافتی توسط شرکت های زیادی در کشور بسته بندی می گردد. در این کارخانه ها ابتدا خرما توسط دستگاه شست و شو داده می شود و سپس به بخش سورتینگ منتقل می گردد. در این مرحله خرمای نامرغوب از خرمای درجه یک جدا شده و سپس در کارتن های کوچک می چینند. شرکت های معتبر و مطرح این کار را به خوبی و با رعایت موارد بهداشتی انجام می دهند. اما برخی کارگاه ها نیز وجود دارند که موارد بهداشتی در آنها به خوبی رعایت نمی شود.

شرکت های موفق و پیشتاز در حوزه ی بسته بندی علاوه بر رعایت کیفیت خرما قیمت خرما مضافتی عمده را نیز مناسب عرضه می کنند. بیشتر این شرکت ها در شهرهای استام کرمان به ویژه شهر بم، کهنوج، براوت، جیرفت، عنبرآباد و… قرار دارند.

هرساله با شروع فصل برداشت خرما نمایندگان این کارخانه ها به نخلستان ها مراجعه کرده و خرما را از باغداران خریداری می نمایند. پس از آن خرما را به سردخانه منتقل می کنند تا از خراب شده آن جلوگیری کنند.

خواص و ویژگی خرمای مرغوب

پخش خرمای مضافتی درجه یک

برای خرید عمده خرما باید از ویژگی های ظاهری یک خرمای درجه یک مطلع باشید. قیمت خرما مضافتی عمده در مراکز پخش مختلف است. دلیل این تفاوت در کیفیت خرما و همچنین مقدار سودی است که فروشنده برای خود در نظر می گیرد.

خرمای مرغوب باید اولاً پوستی نازک داشته باشد و رنگ آن نیز مشکی باشد. دارای ظاهری یکدست و شیره دار بوده و شکرک هم نزده باشد. چنانچه خرمای مورد نظر شما دارای این ویژگی ها باشد می توانید با اطمینان خرید خود را انجام دهید. در ضمن نباید خرما ترش شده باشد و باید کاملاً شیرین و نرم باشد.

خرمای مرغوب خواص زیادی دارد که به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ضد سرطان
  2. درمان کم خونی
  3. درمان یبوست
  4. دید بهتر چشم
  5. تقویت استخوان
  6. تقویت نیروی جنسی
  7. کاهش کلسترول خون
  8. تقویت سیستم ایمنی بدن
  9. سلامتی روده ها و دستگاه گوارش و….

اینها فقط بخشی از خواص خرما می باشد. قیمت خرما مضافتی عمده در بازار ایران نسبت به سایر کشورها بسیار مناسب است. این فرصتی خوب برای مصرف این میوه ی پر فایده و همچنین تجارت آن است.

قیمت خرید خرما مضافتی عمده در بم

خرید خرمای مضافتی از نخلستان

برای آنکه قیمت خرما مضافتی عمده در بم را بدانید دو راه دارید. اول اینکه به صورت مستقیم به این شهر سفر کنید و در بازار خرمای آن قیمت ها را جویا شوید. راه دوم که ساده و بدون خرج می باشد این است که از طریق مراکز عمده فروشی اینترنتی اقدام نمایید. با استفاده از گوشی تلفن همراه و اتصال به اینترنت به راحتی می توان این مراکز را یافت. با کمی جست و جوی ساده فروشندگان معتبر که خرما را بدون واسطه عرضه می کنند خواهید یافت.

قیمت خرما مضافتی عمده در بیشتر فروشگاه های اینترنتی در واقع همان قیمت خرما در بم می باشد. این مراکز با باغداران زیادی کار می کنند و همیشه خرمای با کیفیت و ارزان را برای فروش دارند. برای اطلاع از قیمت ها باید با فروشندگان تماس بگیرید و قیمت خرمای مورد نظر خود را بپرسید. نرخ اعلامی از سوی فروشنده بستگی به حجم سفارش دارد و هرچه تناژ بیشتر باشد تخفیف بیشتری می توان گرفت.

سفارش عمده خرما بدون واسطه

برای اطلاع از قیمت خرمای برحی خوزستان و بدون واسطه با ما تماس بگیرید. سفارش عمده برای انواع خرما و فرآورده های خرمایی در بازار داخلی و صادراتی در این مجموعه پذیرفته می شود. امروزه به صرفه ترین روش برای خرید عمده اقدام از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد. لذا پیشنهاد ما به شما این است که یک بار این روش را امتحان کنید تا تفاوت روش خرید آنلاین و روش های سنتی را احساس کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی سفارش عمده ی محصول و ارسال بار به سراسر کشور با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *