قیمت خرما پیارم عمده

قیمت خرما پیارم عمده

قیمت خرمای پیارم عمده در مراکز فروش اینترنتی بسیار مناسب و جذاب است. فروشگاه های مختلفی در سرتاسر ایران فروش عمده خرمای پیارم را انجام می دهند. اما هر کدام به نوعی واسطه به حساب می آیند و قیمتی بیشتر از قیمت درب نخلستان می فروشند. زیرا این فروشندگلن نیز به دنبال سود و درآمد خود هستند.

برای آنکه خرما پیارم را به قیمت اصلی و پایین ترین نرخ ممکن خرید کنید باید از منبع خرید کنید. قیمت خرما پیارم در منبع آن یعنی شهر حاجی آباد ارزان است. بیشتر مراکز پخش اینترنتی خرما را بدون واسطه و مستقیم از باغدار به دست خریدار می رسانند.

در مراکز پخش اینترنتی خریدار در هر نطقه از کره ی زمین که باشد به راحتی می تواند فروشنده ی برتر را پیدا کند. حتی مشتری می تواند نمونه بار را قبل از خرید اصلی خود سفارش دهد و محصول را بررسی نماید. در کل می توان گفت بجای سفرهای پر هزینه و زمان بر به حاجی آباد می توان از فروشگاه ها اینترنتی با اطمینان خرید کرد.

مرکز پخش خرمای پیارم از درب باغ

خرید عمده خرما پیارم درجه یک

همانطور که اشاره شد مراکز اصلی پخش خرمای پیارم در شهرهای جنوبی مانند حاجی آباد قرار دارند. این مراکز که تعدادشان هم کم نیست به نوعی برای فروش بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند. باغداران در مرحله ی اول سعی می کنند که خرمای خود را قبل از برداشت پیش فروش نمایند. در این حالت گرچه خرما را ارزانتر می فروشند اما در عوض تمام مبلغ را یکجا در یافت می کنند.

غیر از مراکز موجود در جنوب باید به مراکز اینترنتی عمده فروشی نیز اشاره کرد. زیرا قیمت خرما پیارم را همان قیمت درب باغ عرضه میکنند و برای سفارش نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. خرید خرما از درب باغ برای تاجران و فروشگاه های بزرگ عرضه ی خرما اهمیت زیادی دارد. زیرا با پرداخت هزینه ی کمتر می توانند خرمای درجه یک را سفارش دهند و سود بیشتری را کسب کنند.

مشخصات خرمای مرغوب

خرید خرمای پیارم

خرمای پیارم درجه یک و مرغوب را می توان از روی ظاهر آن تشخیص داد. علاوه بر ظاهر، طعم و مزه ی خرما نیز نمایانگر کیفیت آن است. خرمای مرغوب دارای پوستی یکدست و چسبیده به گوشت خرما می باشد و رنگ آن قهوه ای تیره است. پیارم درجه یک در زیر دندان بسیار گوشتی و لذیذ است و دارای اندازه ای کشیده می باشد.

خرمای مرغوب دارای خواص فراوانی است که در صورت مصرف آن انرژی زیادی در بدن تولید می گردد. هرچند که قیمت خرما پیارم مرغوب کمی زیاد به نظر می آید اما ارزش خرید دارد. باغداران محصول با کیفیت خود را برای صادرات در نظر می گیرند زیرا همیشه مشتری برا آن آماده است.

بسته بندی و صادرات خرما پیارم

خرمای پیارم صادراتی

صادرات خرمای پیارم حاجی آباد یکی از برترین محصولات در حوزه ی صادرات ایران می باشد. صادرات این میوه ی با ارزش و خوشمزه به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی انجام می گیرد. قیمت خرما پیارم ایران به حدی برای تاجران خارجی مناسب است که آنها هر ساله خرید خود را انجام می دهند.

نکته ی مهمی که در صادرات خرمای پیارم و انواع دیگر خرما وجود دارد بسته بندی کالا است. بسته بندی های زیبا را می توان با استفاده از خلاقیت طراحان تولید نمود. این کار سبب افزایش فروش و سود بیشتر برای باغداران و تولید کنندگان می گردد.

بسته بندی ها به دو صورت فله ای و فروشگاهی انجام می شود. بسته های فله در وزن های 5 و 10 کیلویی روانه ی بازار می گردد. بسته های فروشگاهی نیز بین 300 تا 800 گرم وزن دارند. برخی از خرماها در جعبه های لوکس و برخی در کارتن های معمولی بسته بندی می شوند.

خرید با جدیدترین قیمت خرما پیارم

قیمت خرما فشرده به مقدار سفارش دارد. برای آنکه بتوان خرما را به قیمت نخلستان و با کمترین هزینه خرید کنید با ما در ارتباط باشید. این مجموعه در خصوص صادرات انواع خرما به کشورهای مختلف و همچنین پخش در بازار داخلی فعالیت می نماید.

برای اطلاع از قیمت روز انواع خرما و مشتقات خرمایی و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *