قیمت خرما کبکاب دشتستان

قیمت خرما کبکاب دشتستان

بهترین قیمت خرما مضافتی دشتستان در شهرهای جنوبی و به ویژه استان بوشهر عرضه می شود. خرمای کبکاب از جمله پر فروش ترین و خوشمزه ترین نوع خرما به شمار می رود. خرمای پر شیره و لذیذ که خوردن آن شما را به وجد می آورد. در جنوب مراکز پخش بیشتر به صورت سنتی در حال فعالیت می باشند.

باید زمان زیادی را صرف جست و جو در بازار خرما کنید تا فروشنده ی برتر را بیابید. بهترین فروشنده هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت خرما کبکاب دشتستان در سطح مطلوبی قرار دارد. باغداران گاهی اوقات خرمای نخلستان خود را قبل از فصل برداشت خرما پیش فروش می نمایند. پیش فروش خرما هم برای کشاورز مطلوب است و هم برای خریدار. خریدار در این حالت از تخفیف بسیار خوبی بهره مند می شود و کشاورز نیز پول تمام محصول خود را یکجا دریافت می کند.

قیمت خرما در طول سال چندین مرتبه نوسان می کند. فصل برداشت، ماه مبارک رمضان و اواخر بهار از زمان های بسیار مهم در تعیین قیمت خرما می باشند.

مرکز پخش خرمای کبکاب در سراسر کشور

فروش عمده خرمای کبکاب درجه یک

در سراسر کشور با سرکشی به شهرهای مختلف می توان مراکز پخش متعددی را یافت. در این مراکز خرمای جنوب توسط فروشنده عرضه می گردد. قیمت خرما کبکاب دشتستان و خرما کبکاب لاکی در شهرهای مختلف با هم فرق دارد. میزان تقاضا، کیفیت خرما، هزینه ی حمل خرما تا شهر مقصد و نوع بسته بندی در قیمت اثرگذار می باشند.

این مراکز به صورت سنتی و فروشگاهی فعالیت می نمایند. اما امروزه مراکز پخش اینترنتی نیز در حال توسعه می باشند و بسیاری از افراد به صورت اینترنتی ثبت سفارش می نمایند.

از مزایای فروشگاه های اینترنتی می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها و دریافت تخفیف های مناسب اشاره کرد. قیمت خرما کبکاب دشتستان به صورت عمده در نخلستان تعیین می شود که هم به صورت فله و هم بسته بندی عرضه می گردد. مراکز اینترنتی با پیش خرید نخلستان ها و همچنین با داشتن ارتباط مستقیم با باغداران این امکان را به تجار می دهند که به راحتی خرمای درجه یک را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بازار خرید و فروش خرما کبکاب دشتستان

خرید خرما کبکاب صادراتی

بازار خرید و فروش خرمای کبکاب هم در داخل کشور و هم در حوزه ی صادرات رونق دارد. کشور ایران دومین تولید کننده ی برتر خرما در دنیا به شمار می رود. شرایط اقلیمی خاص مناطق جنوبی این امکان را به ما می دهد که بتوانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

یکی از دلایل استقبال خوب از خرما این است که قیمت خرما کبکاب دشتستان در ایران بسیار ارزان است. به ویژه خرمای فله که با کمترین سود به فروش می رسد. تاجران از کشورهای مختلفی برای خرید خرمای فله اقدام می کنند. آنها خرمای فله را در کشور مقصد و با نام تجاری مخصوص خود بسته بندی نموده و با قیمت بالایی به فروش می رسانند و سود سرشاری نصیبشان می گردد.

قیمت خرما کبکاب دشتستان در بازار داخلی مناسب است و این امر باعث فروش بالای آن می شود. در شهرهای جنوبی مصرف خرما به عنوان بخشی از سبد غذایی مردم تثبیت شده است. یعنی قبل و یا بعد از وعده های غذایی حتما خرما مصرف می شود. اما در شهرهای دیگر مقدار مصرف خرما در میان وعده صورت می گیرد.

ویژگی خرمای کبکاب درجه یک

قیمت خرمای کبکاب درجه یک

خرمای مرغوب دارای ویژگی هایی است که هر تاجر باید این ویژگی ها را بداند. خرما انواع گوناگونی دارد که برخی از آنها جنبه ی تجاری داشته و برخی نیز فقط مصرف بومیان محلی دارد. خرمای کبکاب درجه یک و ممتاز دارای اندازه ی درشت و رنگ قهوه ای می باشد. داشتن شیره ی مناسب و همچنین طعم لذیذ و شیرین آن از دیگر ویژگی های آن است. قیمت خرما کبکاب دشتستان با بهترین کیفیت در سال 1400 کیلویی 12000 تومان برای خرید به اصطلاح پای نخلی تمام میشود.

البته باید توجه کرد که خرما از مرحله ی فروش در نخلستان تا رسیدن به دست مصرف کننده باید مراحل زیادی را طی کند. جدا کردن خرمای خراب و نا مرغوب از خرمای مرغوب در مرحله ی اول اتفاق می افتد. سپس خرمای مرغوب شست و شو داده شده و پس از آن وارد مرحله ی سورتینگ می شود.

قیمت خرما کبکاب دشتستان در بسته بندی های لوکس و صادراتی افزایش می یابد. هرچند که بسته بندی به سفارش و نیاز مشتری و تاجر بستگی دارد.

خرید خرما کبکاب دشتستان از این مجموعه

در این مجموعه می توانید انواع خرما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب سفارش دهید. عرضه ی خرما بدون واسطه و با تخفیف های ویژه به همراه ارسال به سراسر کشور و هم چنین تأمین انواع خرمای مورد نیاز شما برای صادرات در این مجموعه انجام می گیرد.

انواع خرما شامل خرمای مضافتی، کبکاب، پیارم، استعمران، زاهدی، خاصویی، ربی و… با کیفیت ممتاز مهیا می باشد. قبل از ثبت سفارش خود قیمت خرما کبکاب دشتستان و انواع دیگر خرما را از مشاورین ما دریافت نمایید. از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید و تأمین خرمای مورد نیاز خود را با ما بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *