قیمت خرمای کبکاب درجه یک

قیمت عمده خرمای کبکاب صادراتی

خرمای کبکاب از جمله پر فروش ترین نوع خرما در داخل کشور است. علت این مسئله را می توان در طعم فوق العاده دلچسب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن دانست. با توجه به حجم تولید بسیار بالای این نوع از خرما به ویژه در استان بوشهر قیمت آن نسبت به سایر خرما کم تر است.

با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی قیمت ها نیز متفاوت است. از طرفی در طول سال نرخ ها ممکن است به دلایل مختلف چندین بار تغییر پیدا کند. لذا بهترین کار برای دریافت قیمت خرمای کبکاب درجه یک ارتباط مستقیم با مدیر فروش شرکت است.

همیشه خریداران عمده در فصل برداشت دغدغه ی قیمت و خرید دارند. بهترین کار این است که در همان ابتدا و سریع خرید خود را از درب نخلستان انجام دهند. زیرا با این کار می توانند تخفیف خیلی خوبی از فروشنده دریافت کنند. پس از برداشت خرما به سردخانه منتقل می شود و در طول سال به تدریج روانه ی بازار می شود.

خرمای درجه یک هم در بازار داخلی و هم در بازار صادراتی طرفدار زیادی دارد. تجار زیادی از کشورهای اروپایی و آسیایی در فصل برداشت خرید خود را انجام می دهند. بیشترین سود نصیب این تجار می گردد.

بهترین خرما کبکاب صادراتی

خرمای کبکاب درجه یک

خرمای کبکاب صادراتی عمدتا از دل نخلستان های استان بوشهر به کشورهای مختلف ارسال می شود. زیرا بیشترین میزان تولید در این استان است. هرچند در استان فارس و خوزستان و در شهرهای بهبهان و خشت هم خرمای کبکاب درجه یک تولید و صادر می گردد. اما به طور کلی بهترین خرمای کبکاب در شهرهای اهرم، دشتستان، خشت و بهبهان کشت می شود.

صادرات خرما یک مسئله ی مهم از نظر اقتصادی به شمار می رود. هم برای کسب درآمد کشاورزان و تولید کنندگان و هم برای کشور مفید است. زیرا ایران دومین تولید کننده ی رخما در جهان است و لذا باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

خرمای صادراتی معمولا در کارتن های 10 کیلویی به کشورهایی مانند روسیه، ترکیه، آلمان و… صادر می گردد. هرچند بسته بندی های 600 گرمی و 1 کیلویی نیز طرفدار زیادی دارد. این بسته ها نیز مخصوص فروشگاه بوده و دارای بالاترین کیفیت می باشند.

بیشتر بخوانید>> قیمت خرمای مضافتی بم بصورت عمده

ویژگی خرمای با کیفیت چیست؟

قیمت خرید خرمای کبکاب

تجاری که در زمینه ی خرما فعال هستند به خوبی می توانند از روی ظاهر، کیفیت را تشخیص دهند. خرمای کبکاب ممتاز و درجه یک دارای ویژگی هایی است که خوب است این موارد را بدانید. تا در خرید خود دچار زیان نشوید. با توجه به حجم بالای سفارشات صادراتی لذا کوچک ترین ایراد کیفی می تواند خسارت سنگینی را به خریدار تحمیل کند.

در خصوص ویژگی های خرما کبکاب ممتاز خوب است بدانید باید:

  1. رنگ خرما قهوه ای مایل به قرمز باشد
  2. سایز خرما درشت باشد
  3. پوست خرما به گوشت آن چسبیده باشد
  4. خرما گوشتی و نرم باشد
  5. ترشیدگی و شکرک نداشته باشد
  6. شیرین و دلچسب باشد

اینها از مهمترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید. خرمای درجه 1 اغلب به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می شود. نوع بسته بندی و قیمت در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است. در کشورمان تنها چند کارخانه ی دارای گواهی صادراتی وجود دارد. این مسئله جای کار بیشتری دارد زیرا ایران دومین تولید کننده بزرگ خرما در جهان است. بنابراین باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد.

حمل خرما

خرمای صادراتی

حمل و نقل خرما همواره یکی از مسائل مهم و دغدغه ی خریداران است. بخش قابل توجهی از هزینه ها را در بر دارد. حمل خرما با توجه به نوع آن با ماشین های یخچالی و بدون یخچال انجام می شود. این دو از نظر قیمتی با هم تفاوت زیادی دارند. ماشین های یخچالی نرخ به مراتب بالاتری دارند و این مسئله امری طبیعی است.

خرما از نظر رطوبت به 3 دسته تقسیم می شود. خرمای خشک، نیمه خشک و شیره دار. در این دسته بندی خرمای کبکاب جزو گروه شیره دار به شمار می رود.

در حمل خرما میزان رطوبت آن در انتخاب ماشین یخچالی یا بدون یخچال مؤثر است. خرمای خشک و نیمه خشک به دلیل عدم نیاز به محیط سرد، شرایط و هزینه ی حمل کمتری دارد.

هرچند خرمای کبکاب شیره دار است اما از جمله مقاوم ترین نوع خرما در برابر شرایط محیط است. به عبارتی می توان این نوع خرما را تا مدت ها در خارج از سردخانه نگهداری کرد.

ماشین های حمل و ترانزیت خرما معمولا وزنی حدود 23-25 تن را بارگیری می کنند. هرچقدر تاجر بتواند وزن بیشتر را بارگیری کند قیمت نهایی برای او به صرفه تر تمام می شود.

سفارش خرمای کبکاب بدون واسطه

برای خرید عمده و ثبت سفارش خرمای کبکاب کافی است با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

در این مجموعه انواع خرمای صادراتی بدون واسطه و با بهترین قیمت عرضه می گردد. تخفیف ویژه به مشتریان دائمی داده می شود تا بتوانند به طور کاملا رقابتی محصول را در بازار به فروش برسانند. تاجران داخلی و خارجی زیادی هر ساله برای خرید خرما به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام می کنند. هرچه خرید به زمان برداشت نزدیک تر باشد می توانند با قیمت کمتری سفارش خود را ثبت کنند.

بهترین خرمای جنوب از جمله: کبکاب، زاهدی، مضافتی، پیارم، استعمران، کلوته و ربی در مرکز فروش نگین جنوب عرضه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین قیمت ها با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما