قیمت خرید خرمای پیارم صادراتی

قیمت خرید خرمای پیارم صادراتی

برای خرید خرما مضافتی عمده و با پایین ترین نرخ می توانید به مراکز معتبر پخش اینترنتی مراجعه کنید. بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها را در این مراکز می توانید بیابید. دلیل این امر نیز حذف واسطه ها و عرضه ی مستقیم خرما می باشد. تنوع محصول خرمایی در فروشگاه های اینترنتی به راحتی قابل دستری است. خرمای تازه را از هر جایی نمی توان به راحتی خرید نمود زیرا در برخی از مراکز پخش خرمای سال قبل را به اسم خرمای تازه می فروشند.

در تجارت یکی از مهمترین مسائل مورد نظر تجار این است که خرما را بدون واسطه و یا با حداقل واسطه خرید کنند. مراکز پخش در جنوب ایران که قطب تولید انواع خرما در جهان به شمار می رود فراوان هستند. قیمت خرید خرمای پیارم صادراتی در شهرهای جنوبی که نخلستان زیادی دارند ارزان است. به همین دلیل افراد علاقه دارند که مستقیم از جنوب خرما را خرید نمایند. اما این را هم می دانند که این کار هم زمان زیادی را میگیرد و هم هزینه دارد.

بنابراین پیشنهاد ما به افرادی که قصد خرید عمده ی انواع خرما را دارند مراکز پخش اینترنتی است. بدون صرف و زمان و هزینه ی اضافی می توانید واسطه ها را کنار بگذارید.

بهترین بازار خرمای پیارم

خرما پیارم حاجی آباد

 

باید به این نکته توجه شود که با توجه به قیمت خرید خرمای پیارم صادراتی که نسبت به انواع دیگر خرما گران تر است لذا این خرما بیشتر جنبه ی صادراتی دارد. بازار صادراتی این نوع خرما بسیار خوب و پر سود است. اما برعکس آن در بازار داخلی خرید و فروش زیادی صورت نمی گیرد. خریداران در بازار داخلی بیشتر به دنبال خرمای ارزان قیمت هستند. اما در کشورهای خارجی با توجه به ارزش بالای ارز خارجی در مقابل پول ملی ایران این قیمت خرما ناچیز است.

بهترین بازار هدف برای خرمای پیارم درجه یک ایرانی کشورهای ترکیه و روسیه می باشند. این کشورهای اروپایی و سرد سیر هر ساله خرید خوبی از خرما را در ایران انجام می دهند. قیمت مناسب خرمای ایرانی و فاصله کمی که این کشورها با کشور ما دارند از دلایل مهم خرید آنهاست. فاصله ی حمل و نقل در صادرات کالا یک موضوع با اهمیت است. زیرا بخش عظیمی از هزینه ها را شامل می شود و لذا تاجران علاقه دارند از نزدیک ترین منبع خرید کنند. در این صورت سود بیشتری را به دست می آورند.

قیمت خرید خرمای پیارم صادراتی در باغ

خرید خرمای پیارم عمده و ارزان

 

قیمت خرید خرمای پیارم صادراتی درب باغ تعیین می شود. در واقع در فصل برداشت خرما با توجه به نرخ تورم و قیمت ارز و هزینه های انجام شده برای کشت خرما قیمت آن مشخص می شود. باغداران علاقه دارند که خرمای خود را به صورت یکجا بفروشند. در فصل برداشت خرما بعضی از تاجران به شهرهای جنوبی مراجعه میکنند و خرما را مستقیم از باغ خرید میکنند. با این کار هم خرمای تازه و درجه یک را تهیه کرده اند و هم کمترین هزینه را پرداخت می کنند.

اما امروزه این روش در حال منسوخ شدن است زیرا مراکز پخش عمده ی اینترنتی این کار را برای آنها انجام می دهند. تأمین انواع خرما با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت را در فروشگاه های اینترنتی میتوان یافت. قیمت خرید خرمای پیارم صادراتی در این مراکز همان قیمت درب باغ است. با این تفاوت که دیگر نیاز به مراجعه ی حضوری به نخلستان نیست. با توجه به اعتبار این مراکز می توان به راحتی به آنها اعتماد کرد.

نحوه ی سفارش عمده برای خرما

برای سفارش خرید خرمای برحی خوزستان با بهترین کیفیت به صورت عمده و بدون واسطه با ما در ارتباط باشید. در این مجموعه انواع خرما و مشتقات خرمایی نظیر شیره خرما، حبه خرما، خرمای شکلاتی، سرکه خرما، دمنوش هسته خرما و… به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می شود.

برای ارسال بار خرما به تمام نقاط کشور و حتی انجام امور کمرگی برای صادرات خرما می توانید با ما در ارتباط باشید. قیمت خرید خرمای پیارم صادراتی در طول ساله نوسان زیادی دارد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین نرخ محصولات با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *