خرمای صادراتی بم

خرمای صادراتی بم

خرمای صادراتی بم

خرما انواع گوناگونی دارد. یکی از انواع آن خرمای صادراتی بم یا همان رطب مضافتی بم می باشد. هرساله مقدار زیاد ی از خرمای برداشت شده از باغات کشور توسط تاجران به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود.

یکی از پر فروش ترین خرما جهت صادرات رطب مضافتی بم می باشد. زیرا این نوع خرما هم طعم لذیذی دارد و هم ظاهر مجلسی دارد. این نوع خرما به کشور های مختلف از جمله کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، اروپا و به خصوص کشورهای روسیه و هند صادرات می شود. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد.

کیفیت خرمای مضافتی

خرمای مضافتی درجه یک

عوامل زیادی  بر روی کیفیت خرمای به دست آمده تأثیر گذار می باشند. آب و هوای منطقه ی نخلستان و میزان آبی که در طول سال به درخت خرما می رسد برای مرغوبیت خرمای حاصل شده بسیار اهمیت دارد.
مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد.

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد خرمای مضافتی شهر های مختلف با یکدیگر تفاوت کیفیت دارند. برای اینکه تشخیص دهیم خرمای صادراتی بم از نوع مرغوب آن است یا نه کافی است که این دو ویژگی را کنترل کنیم:

اول اینکه رنگ خرما مشکی باشد و دوم پوست آن نازک باشد. اگر چنین باشد خرما از نوع مرغوب می باشد.

قیمت خرمای مضافتی در بازار

قیمت خرمای مضافتی بم

در بازار خرمای مضافتی با کیفیت های مختلف وجود دارد. خرمای صادراتی بم هم به صورت شیره دار و هم به صورت بدون شیره (کم شیره) عرضه می گردد. اغلب مشتریان خارجی خرمای مضافتی کم شیره را خریداری می کنند زیرا نسبت به خرمای شیره دار ماندگاری بیشتری دارد.

بستگی به کیفیتی که خرما دارد قیمت آن نیز متغیر می باشد. هرچند در طول سال علاوه بر کیفیت خرما، عواملی مانند قیمت ارز و تورم نیز بر قیمت خرما تأثیر مستقیم دارند.

بنابراین برای اطلاع از آخرین و مناسب ترین قیمت انواع خرما و مشتقات خرما می توانید با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس و واتساپ:  09193508725

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *