ارسال بهترین خرمای صادراتی بم به اروپا

قیمت خرمای صادراتی بم عمده

خرمای صادراتی بم به کشورهای مختلفی در سراسر جهان ارسال می شود. اما به دلیل فاصله ی کم برخی از کشورهای همسایه و هزینه های حمل کمتر، این کشورها خرمای بیشتر خرید می کنند. در واقع تجار این کشور ها به راحتی می توانند سود خوبی را از طریق خرید و فروش خرما کسب کنند.

کشورهای ترکیه و روسیه از جمله کشورهای پر مصرف خرما به شمار می روند. انواع خرمای درجه یک شیره دارد و بدون شیره در این کشورها مشتری زیادی دارد.

ارسال خرما از طریق زمینی بهترین گزینه برای حمل است. زیرا کمترین هزینه ها را در بر دارد. از راه دریا نیز چنانچه مقدور باشد می توان بار را ارسال کرد. با توجه به اینکه خرما محصولی است که در صورت قرار گرفتن در شرایط نا مساعد و گرم خراب می شود، لذا استفاده از کانتینرهای یخچالدار در این زمینه مناسب است.

استفاده از کانتینرهای یخچالدار معمولا برای ترانزیت خرمای خشک استفاده نمیشود. مگر آنکه شرایط آب و هوا بسیار گرم و مسافت طولانی باشد. کشور ترکیه یکی از صادر کنندگان خرما به سایر کشورهای اروپایی به شمار می رود. که خرما را با قیمت مناسب از کشاورزان ایرانی خریداری کرده و با بسته بندی های مناسب و قیمت بالا به اروپا صادر می کند.

بیشتر بخوانید>> قیمت عمده خرما زاهدی صادراتی

قیمت خرمای صادراتی بم در تهران

خرید خرمای صادراتی درجه یک بم

خرمای صادراتی بم با کیفیت های مختلف در بازار عرضه می شود. محصول هر باغ و منطقه با هم تفاوت دارد و لذا قیمت آنها نیز فرق می کند. اما به طور کلی قیمت رطب مضافتی بم در طول سال نوسانات زیادی را تجربه می کند. با توجه به شرایط موجود افزایش یا کاهش می یابد.

در شهر تهران نیز عمده فروشی های زیادی مشغول فروش خرما هستند. انواع خرما را می توان در این مراکز یافت. به همین دلیل قیمت ها رقابتی است و با درب نخلستان تفاوت اندکی دارد. قیمت خرمای صادراتی بم از خرمای درجه یک بازار داخلی ارزان تر است. زیرا خرمای بازار داخلی شیره دارتر است و مشتری بیشتر دارد. اما خرمای صادراتی تقریبا بدون شیره بوده و در عوض ماندگاری بیشتری دارد. به همین دلیل است که در صادرات از محصول کم شیره و بدون شیره استفاده می کنند.

قیمت خرما به صورت عمده از 35 هزار تومان به صورت فله شروع می شود و تا 45 هزار تومان معامله می شود. البته این نرخ هر سال تغییر می کند و باید نرخ روز را از مراکز معتبر اینترنتی دریافت کرد.

فروش خرما با تخفیف ویژه در بم

قیمت خرید خرمای مضافتی درجه1

در شهر بم که قطب اصلی تولید و فروش خرمای صادراتی بم است خرما زیر قیمت بازار است. در این منطقه فروشنده زیاد است و رقابت نیز بر سر فروش بیشتر می شود. به راحتی می توان در فصل برداشت، خرما را از کشاورزان با نرخ های بسیار مناسب خریداری کرد.

تخفیف ویژه به خریداران عمده که کل بار را یکجا خریداری می کنند داده می شود. از طرفی در شهرهای اطراف بم مانند کهنوج، نرماشیر، عنبرآباد و جیرفت نیز خرمای مضافتی کشت می شود. کیفیت خرمای بم و اطراف آن بهتر است و پوست خرما نازک است. در این مجموعه با حذف واسطه ها خرمای صادراتی بم با تخفیف ویژه عرضه می شود. برای دریافت تخفیف می توانید با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

خرمای فله بهتر است یا بسته بندی؟

خرماص صادراتی بم و به طور کلی انواع خرما هم به صورت فله به فروش می رسد و هم بصورت بسته بندی. اینکه بگوییم کدام بهتر است مقایسه ی درستی نیست. برخی از خریداران به قیمت اهمیت زیادی می دهند و ملاک خریدشان قیمت است. اما برخی دیگر کیفیت ملاک انتخابشان است.

از مزیت های خرمای فله می توان به قیمت ارزان و بارگیری و حمل سریع و آسان اشاره کرد. نکته ای که اهمیت دارد این است که باید از فروشنده ی معتبر تهیه کنید که بار یکدست باشد. برخی از سفارشات صادراتی و همچنین در بازارهای سنتی و قدیمی می توان خرمای را پیدا کرد.

خرمای بسته بندی شده دارای کیفیت مطلوبی است و در عوض قیمت بیشتر دارد. معمولا در بازار 2 نوع بسته بندی وجود دارد. جعبه های 2 ردیف و 3 ردیف که نشان دهنده ی کیفیت آن است. خرمای شیره دار و درشت تر به صورت 2 ردیف سورت میشود و معمولا در بازار داخلی عرضه می شود.

خرید خرما از نگین جنوب

برای خرید خرمای صادراتی بم از مجموعه ی نگین جنوب کافی است با مشاورین ما تماس بگیرید. عرضه ی انواع خرما با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ها صورت می گیرد. ارسال بار علاوه بر داخل کشور به تمام نقاط جهان انجام می پذیرد.

با توجه به نوسان قیمت ها در طول سال بهتر است نرخ روز را استعلام بگیرید. رطب مضافتی، خرمای کبکاب، زاهدی و پیارم از جمله پر فروش ترین محصولات صادراتی به شمار می روند. برای ثبت سفارش عمده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما