خرید خرما شکلاتی مغزدار

خرید خرما شکلاتی مغزدار

فروش عمده خرما شکلاتی تنگسیر از طریق مراکز فروشگاهی و اینترنتی انجام می شود. نمایندگی های پخش این محصول در بوشهر، تهران، اصفهان و قم فعال بوده و نمایندگی های پخش اینترنتی نیز در سراسر ایران فعالیت دارند. با خرید عمده ی خرمای شکلاتی می توانید از تخفیف بسیار خوبی بهره مند شوید.

خرما شکلاتی تنگسیر با توجه به کیفیت تولید بالا و استفاده از مواد درجه یک در تولید، بازار خوبی دارد. این محصول در بازار داخلی و حتی صادرات از جمله مشتقات خرمایی پر فروش به شمار می رود. تنوع در طعم ها و بسته بندی های مختلف از دلایل استقبال خوب از این محصول می باشد.

فروش محصولات خرمایی از طریق مراکز اینترنتی با شرایط بسیار عالی انجام می گیرد. در این مراکز این امکان فراهم است که قبل از خرید عمده برای خریدار نمونه ای از بار ارسال شود. همچنین نیاز به حضور فیزیکی خریدار برای سفارش نمی باشد و این خود یکی از مهمترین مزیت می باشد.

قیمت خرما شکلاتی تنگسیر در بازار

قیمت خرما شکلاتی تنگسیر

قیمت خرما شکلاتی تنگسیر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله می توان به مقدار خرید عمده و نوع بسته بندی اشاره کرد. بسته بندی این محصول تنوع زیادی دارد و علاوه بر بسته بندی به صورت فله نیز به فروش می رسد. فروش عمده به دو صورت انجام می شود، برخی خرید عمده را برای فروشگاه انجام می دهند و برخی برای صادرات.

به طور طبیعی حجم سفارشی که برای صادرات داده می شود چندین برابر حجم سفارش فروشگاهی می باشد. بنابراین قیمت فروش عمده در این دو حالت با هم فرق می کند. برای حجم های بسیار بالا شرکت می تواند با سود کم و فروش بیشتر به سود مورد نظر خود برسد.

قیمت خرما شکلاتی تنگسیر در اوایل سال 1400  برای مصرف کننده به شرح زیر است:

  1. بسته ی 250 گرمی 42000 تومان
  2. بسته ی 450 گرمی 66000 تومان

با توجه به حجم خرید عمده تخفیفات ویژه ای به خریدارن داده می شود.

طعم های مختلف خرما با روکش شکلات

خرما با روکش شکلات و مغز بادام

در کارخانه با توجه به نیازها و سلیقه های مختلف افراد خرمای شکلاتی با طعم های زیادی تولید می شود. علاوه بر طعم های مختلف نوع محصولات نیز با هم فرق دارد. طعم های موجود در بازار را می توان شامل موارد زیر عنوان کرد:

  1. شکلات ساده
  2. شکلات تلخ
  3. توت فرنگی
  4. شیری
  5. موزی
  6. نسکافه
  7. نارگیلی و…

در برخی محصولات از مغز بادام و یا گردو در ترکیب استفاده شده است. در برخی نیز فقط از خرما و روکش استفاده می شود که قیمت محصول برای مصرف کننده ارزان تر باشد و برای قشرهای مختلف قابل خرید باشد.

طعم های مختلفی که در بالا ذکر شد در بسته بندی جداگانه و هم با عنوان مخلوط تولید می شود. با توجه به کشت فراوان خرما در ایران کارخانه های مختلفی به کار تولید مشتقات خرما روی آورده اند. خرما در ایران ارزان بوده اما در کشورهایی که خرما در آنها امکان کشت ندارد قیمت زیادی دارد. خرما شکلاتی تنگسیر با دارا بودن استانداردهای اروپایی توانسته با بازار کشورهای مختلف ورود کند.

بسته بندی صادراتی

خرما شکلاتی صادراتی

بسته بندی های مختلفی برای خرما شکلاتی تنگسیر وجود دارد. در بسته بندی باید به نکاتی که باعث افزایش رضایت مشتری می گردد توجه نمود. برخی از نمونه های بسته بندی جهت بازار های داخلی طراحی می گردد و برخی نیز برای صادرات.

بسته بندی صادراتی با توجه به اینکه باید در کشورهای مختلف و با برندهای زیادی رقابت کند باید بسیار شیک باشد. تولید کنندگان می دانند که جعبه های لوکس هزینه های زیادی دارند. اما این را هم به خوبی می دانند که در صورت تأیید خریدار و صادرات محصول می تواند چندین برابر سود بیشتری کسب نماید.

بر خلاف بازار صادراتی در بازار داخلی کیفیت بسته بندی برای عموم افراد اهمیت چندانی ندارد. مهمترین فاکتور در بازار داخلی قیمت مناسب و کیفیت خوب است. اگر این دو نکته رعایت شوند فروش افزایش یافته و درآمد شرکت نیز بالا می رود.

نحوه ی سفارش عمده

برای سفارش عمده خرما شکلاتی تنگسیر می توانید به بازار خرید و فروش فرآورده های خرما در جنوب مراجعه نمایید. همچنین در شهرهای بزرگ نیز نمایندگی های پخش عمده وجود دارند.

اما برای راحتی کار می توانید از طریق مراکز پخش اینترنتی و این مجموعه اقدام نمایید. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت ها با ما در ارتباط باشید و در این خصوص مشاوره دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *