خرید خرما شکلاتی تنگسیر | نمایندگی پخش عمده کارخانه

خرید خرما شکلاتی تنگسیر

امروزه محصولات سالم و ارگانیک از محورهای اصلی خرید بسیاری از افراد شده است. زیرا بیماری های فراوانی در اثر مصرف محصولات صنعتی و ناسالم بوجود آمده است که سلامت جامعه را هدف قرار داده. خرما شکلاتی تنگسیر که با مغز بادام تولید می شود یکی از خوشمزه ترن فرآورده های خرما به شمار می رود.

استان های جنوبی دارای نخلستان های فراوانی بوده که زمینه ساز بسیاری از کسب و کارها را فراهم می نمایند. استان بوشهر یکی از استان های مورد توجه در بحث خرما و فرآورده های خرمایی به شمار می ورد. مشتقات زیادی از خرما تولید می شود که از مهمترین آنها می توان به خرما شکلاتی مغزدار، حبه قند خرما، شیره خرما، خمیر خرما، سرکه خرما، دمنوش هسته خرما و … اشاره کرد.

خرما شکلاتی تنگسیر با روکش های شکلاتی متنوع بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به دلیل افزایش سطح آگاهی افراد جامعه هر روز به مشتری های این محصول افزوده می شود. نمایندگی های شرکت برای سهولت دسترسی مصرف کنندگان در شهرهای مختلف مانند تهران، اصفهان، قم، تبریز و… فعال می باشند.

فواید خرما شکلاتی تنگسیر برای بدن

خرید خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر

همانطور که می دانید خرما شکلاتی تنگسیر با مغز بادام تولید می شود. در واقع ترکیب این محصول از خرما، مغز بادام درختی و شکلات تشکیل می گردد. هر 3 عنصر تشکیل دهنده ی این محصول دارای خواص بسیار زیادی هستند که در کنار هم برای بدن بسیار مفید می باشند.

خرما یکی از ارزشمند ترین مواد غذایی است که مصرف آن فوایدی همچون: پیشگیری از سرطان، درمان کم خونی، سلامتی قلب و عروق، سلامتی پوست و مو، درمان یبوست و… به همراه دارد. از طرفی مصرف بادام نیز برای سلامتی قلب، کاهش کلسترول، بهبود فعالیت مغز، تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت استخوان و … مفید است. مصرف شکلات به اندازه ی مناسب برای حس شادی، تقویت سیستم ایمنی، پیشگیری از بیماری های عروقی و آلزایمر، افزایش انرژی و … مناسب است.

ترکیب این 3 عنصر یعنی خرما + مغز بادام + شکلات منجر به محصولی میشود که تمام خواص فوق را داراست. بنابراین در مصرف آن و جایگزین کردن با شکلات های مضر و صنعتی نباید تردید کرد. خرما شکلاتی تنگسیر برای پذیرایی از میهمان گزینه ی بسیار جذابی به شمار می رود.

انواع بسته بندی خرما شکلاتی مغزدار

قیمت عمده خرما شکلاتی تنگسیر

نکته ی بسیار مهمی که برای جذب مشتری بیشتر است نوع بسته بندی خرما شکلاتی تنگسیر است. این محصول در وزن های 90 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلویی و جعبه های کادویی عرضه می گردد. بنابراین از نظر تنوع و دست خریدار باز است و نمونه های مختلف را می تواند سفارش دهد.

روکش شکلات در 6 طعم فوق العاده و برای سلیقه های مختلف قابل سفارش است. شکلات تلخ، کاکائو، شیری ، توت فرنگی، موزی و نسکافه از جمله طعم های روکش خرما شکلاتی تنگسیر می باشد.

سفارش محصول

برای سفارش و خرید عمده خرما شکلاتی تنگسیر می توانید به دو روش اقدام کنید. در روش اول به صورت حضوری به دفتر نمایندگی پخش شرکت مراجعه کنید و سفارش خود را نهایی کنید. در روش دوم نیاز به مراجعه ی حضوری نیست و از طریق تماس با مشاورین فروش ثبت سفارش انجام می شود. با این کار در زمان و هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

بنابراین با کمترین قیمت خرما شکلاتی تنگسیر را می توانید تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا دریافت آخرین نرخ این محصول در بازار می توانید از طریق تماس تلفنی و یا شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما