فروش عمده خرمای زاهدی

فروش عمده خرمای زاهدی

فروش خرمای پیارم عمده با قیمت مناسب در مرکز پخش نگین جنوب انجام میشود. این مرکز آماده ی همکاری با تمام عمده فروشان سطح کشور می باشد. تأمین خرما با بهترین کیفیت و بدون محدودیت تناژ در سراسر طول سال تخصص ما است. در تناژ بالا قیمت از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا تغییر اندکی در آن به صورت عمده مبلغ قابل توجهی می شود.

فروشگاه های عمده فروشی نقش مهمی را در صادرات خرما به کشورهای خارجی دارند. تاجران برای خرید به صورت مستقیم به باغداران و عمده فرشان مراجعه می کنند. فرش عمده خرمای زاهدی با قیمت درب باغ در شهرهای جنوبی کشور به ویژه استان بوشهر انجام می گیرد. به طور تقریبی قیمت درب باغ حدود 5 درصد ارزان تر از نرخ عمده فروشی های سطح ظهر است.

استان بوشهر دارای مناطقی است که به دلیل وجود مناطق کوهستانی دارای خرمای مرغوب است. طلحه، پشتکوه، کلمه، فراشبند، تنگ ارم و… از جمله این مناطق هستند. بهترین قیمت و کیفیت تضمین کننده رونق فروش است. روشنده ای که این اصول را رعایت کند می تواند تعداد مشتری های صادراتی را افزایش دهد.

خرید و فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

قیمت خرمای زاهدی صادراتی

خرید و فروش عمده خرمای زاهدی درجه یک رونق بسیار خوبی دارد. به دلیل نرخ مناسب محصولات کشاورزی به ویژه خرما در داخل ایران، تاجران نیز علاقه ی زیادی به فعالیت در این حوزه دارند. خرمای زاهدی صادراتی باید ویژگی هایی داشته باشد تا مورد استقبال قرار بگیرد. کیفیت، قیمت و نوع بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای آنکه خریدار با اطمینان اقدام به خرید کند نیاز است که با ارائه ی مشوق هایی این کار را انجام داد. در برخی از مراکز تخفیفات خوبی ارائه میگردد. کشورهای روسیه، هند، ترکیه و افغانستان از مشتری های همیشگی هستند. فروش عمده خرمای زاهدی به این کشورها ارز آوری خوبی برای کشور به همراه دارد.

مرکز نگین جنوب با ارسال نمونه محصول به مناطق مختلف کار را برای خریدار آسان کرده است. هرچند که برای خرید می توانید به صورت حضوری به درب نخلستان مراجعه کرده و خرما را خریداری کنید. این کار باعث می شود مشتری انواع خرمای درجه 1 و درجه2 را مشاهده کند.

شهرهای تولید کننده ی خرما زاهدی در ایران

خرید خرما زاهدی ارزان

استان های بوشهر، فارس،خوزستان و هرمزگان از تولید کنندگان خرمای زاهدی هستند. اما کیفیت خرمای هر منطقه متفاوت است. برخی از آنها گوشتی و نرم بوده و برخی خشک و ترد. همچنین رنگ خرما در بعضی مناطق زرد و روشن و برخی مناطق قهوه ای و تیره است. اینها وجه تمایز کیفیت و قیمت است.

اما به طور کلی خرمای زاهدی بوشهر و فارس دارای بهترین و مرغوب ترین درجه هستند. شهرهای پشتکوه، فراشبند، حهرم و قیروکازین در این زمینه پیشتازند. به دلیل کوهستانی بودن این مناطق خرمای بسیار مرغوبی برداشت می شود.

شرکت های مختلفی در این شهرها به بسته بندی و صادرات مشغول هستند. اما همه ی آنها فروش خوبی ندارند. زیرا اصول اولیه مانند گواهی بهداشت و بسته بندی خلاقانه را رعایت نمیکنند.

پخش بدون واسطه خرمای زاهدی نگین جنوب

فروش خرما فشرده درجه یک و صادراتی بدون واسطه در این مرکز در تمام طول سال انجام می شود. برای ثبت سفارش می توانید با مشاورین فروش تماس بگیرید. یا با تکمیل فرم موجود در سایت، مشاورین مجموعه با شما ارتباط خواهند گرفت.

نگین جنوب تأمین کننده انواع خرمای صادراتی در ایران با سابقه ی درخشان در فروش عمده و صادرات می باشد. شما می تونید برای دریافت مشاوره در خصوص آخرین قیمت خرمای زاهدی و نحوه ی ثبت سفارش و زمان ارسال با ما در ارتباط باشید. با توجه به نوسان قیمت ها در طول سال بهتر است نرخ روز را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *