خرید و قیمت خرما زاهدی صادراتی | کیفیت تضمینی

قیمت خرما زاهدی صادراتی عمده

شرکت های صادر کننده خرما زاهدی در شهرهای جنوبی به ویژه در استان بوشهر و فارس فعال می باشند. قیمت خرما زاهدی صادراتی در این شرکت ها به نوع گرید بندی و کیفیت خرما بستگی دارد. همچنین در بعضی از بازه های زمانی که تقاضا افزایش می یابد، نوسان و افزایش قیمت اتفاق می افتد.

برای خرید خرمای زاهدی با تضمین کیفیت می توانید از طریق مجموعه ی بزرگ نگین جنوب اقدام نمایید. برای خرید عمده باید از مراکز معتبر اقدام کنید. زیرا در صورت بروز مشکل در کیفیت ممکن است دچار ضررهای سنگینی شوید. بنابراین خرید همراه با تضمین کیفیت می تواند به شما اطمینان خاطر دهد. امروزه قیمت خرما زاهدی صادراتی با توجه به کشور مقصد متفاوت است.

کشورهای آسیایی مانند هند، پاکستان، افغانستان و… که از مهمترین خریداران خرمای زاهدی هستند قیمت را ملاک خرید قرار می دهند. یعنی آنها معمولا خرمای لوکس و درجه1 خرید نمی کنند بلکه اغلب خرمای درجه2 سفارش می دهند. اما تجار کشورهایی مانند روسیه، آلمان، ترکیه، عمان، امارات و… محصول لوکس خرید می کنند. بنابراین قیمت خرمای زاهدی صادراتی متفاوت است و در حال حاضر بین 50 تا 70 هزار تومان معامله می شود.

فروش عمده خرمای زاهدی بوشهر

قیمت خرما زاهدی درجه یک بوشهر

خرمای زاهدی بوشهر در بین سایر شهرها دارای بالاترین کیفیت است. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که تنها در برخی از مناطق استان محصول مرغوب برداشت می شود. در مناطقی که رطوبت کمتر باشد رنگ خرما زردتر و بهتر می شود. عمده فروشان خرما در جنوب به ویژه در بوشهر سعی می کنند محصول باغ خود را یکجا بفروشند. قیمت خرما زاهدی صادراتی درب باغ بسیار مناسب است. به طوری که تجار با خرید خرما وفروش آن می توانند سود فراوانی به دست آورند.

در مجموعه ی نگین جنوب خرما را به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت می کنید. بنابراین پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت را می توانید در این مرکز ببینید.

فروش خرما زاهدی بوشهر رونق بسیار خوبی دارد. به دلیل کیفیت بالای خرمای این منطقه اغلب صادر می گردد و یا در بازار کلان شهرها توزیع می گردد. قیمت خرما زاهدی صادراتی بوشهر به دلیل نرخ بالای ارز خارجی برای تجار بسیار مناسب و ارزان است. آنها با فروش خرما در کشورهای اروپایی چندین برابر سود کسب می کنند. از طرفی در کشورهای سردسیر و اروپایی خرما کشت نمی شود و چون طبع خرمای زاهدی گرم است لذا مشتری زیادی دارد.

بیشتر بخوانید >> قیمت خرما مضافتی درجه یک بم

خواص خرمای زاهدی

خرید عمده خرما زاهدی

خرمای زاهدی را می توان از جمله پر فروش ترین نوع خرما برای صادرات در کنار خرمای مضافتی درجه یک دانست. خواص این نوع خرما به قدری زیاد است که در ادامه تنها بخش از آن ذکر می گردد:

  1. پیشگیری از سرطان
  2. درمان کم خونی
  3. سلامت پوست و مو
  4. درمان یبوست
  5. سلامتی قلب
  6. کمک به سلامت دستگاه گوارش
  7. تقویت نیروی جنسی
  8. تقویت استخوان ها
  9. تنظیم سطح کلسترول و قند خون
  10. افزایش انرژی بدن
  11. کمک به افزایش شیر مادران

و…

با مصرف روزانه 3-5 عدد خرما می توان از این همه خواص فوق العاده بهره مند شد. همچنین قند موجود در خرمای زاهدی نسبت به انواع خرمای شیره دار بیشتر است. این قند کاملا طبیعی بوده و به تدریج وارد خون شده و ضرری به مصرف کننده نمی رساند.

مشتری خارجی خرما زاهدی صادراتی

خرمای زاهدی صادراتی

خرمای زاهدی به دلیل نداشتن شیره و خشک بودن به نوعی در کنار آجیل نیز مصرف می شود. این نوع خرما ماندگاری بالایی داشته و بسیار خوشمزه و شیرین است. از طرفی قیمت خرما زاهدی صادراتی مناسب و به نوعی ارزان است و لذا تجار علاقه ی زیادی به خرید و فروش آن دارند.

خرمای زاهدی یا همان قصب به کشورهای زیادی صادر می شود. هم کشورهای آسیایی و هم اروپایی از مشتریان این نوع خرما هستند. از جمله مهم ترین آنها می توان به هند، افغانستان، پاکستان، روسیه، عمان، آلمان، انگلیس و ترکیه اشاره کرد.

برخی از کشورهای وارد کننده خرما زاهدی به نوعی صادر کننده ی آن نیز هستند. با توجه به اینکه قیمت خرما زاهدی صادراتی به صورت فله ای ارزان است، برخی تجار خرما را فله ای خرید کرده و بسته بندی می کنند. سپس با قیمت بالا به کشور ثالث صادر می کنند و به این ترتیب سود هنگفتی بدست می آورند.

با شروع برداشت خرمای زاهدی در شهریور ماه تجار و خریداران عمده آماده ی ثبت سفارش می شوند. این روند تا ماه ها ادامه دارد زیرا حجم زیادی از خرما در سردخانه ذخیره می شود تا در طول سال عرضه شود. قیمت خرما زاهدی صادراتی به صورت بسته بندی شده بیشتر از فله است. فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها از مشتری های اصلی قصب بسته بندی شده هستند. اما به طور کلی فروش فله ای و در کارتن 10 کیلویی رونق بیشتری دارد. این نوع فروش باعث می شود کشاورزان سود کمتری نصیبشان شود. توسعه ی صنعت پکینگ یکی از مسائل بسیار مهم در زمینه ی خرما به شمار می رود که باید به آن توجه ویژه شود.

سفارش عمده خرما زاهدی صادراتی

برای سفارش خرما و اطلاع از قیمت خرما زاهدی صادراتی می توانید با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید. با توجه به نوسان قیمت ها در طول سال نمی توان نرخ ثابتی را اعلام کرد. لذا بهترین کار دریافت آخرین نرخ روز از مشاوران فروش است. نگین جنوب با همکاری تعدادی از باغداران به فعالیت خود ادامه می دهد و لذا واسطه ای وجود ندارد.

در این مرکز فروش عمده خرمای درجه یک با تضمین کیفیت و پایین ترین نرخ انجام می شود. با خیالی آسوده می توانید برای خرید اقدام کنید. به صورت حضوری می توانید به درب نخلستان و یا سردخانه مراجعه کرده و پس از رویت بار خرید خود را نهایی کنید. با توجه به رونق خرید و فروش خرمای خشک در سراسر دنیا یکی از کم ریسک ترین نوع تجارت به شمار می رود.

ارسال خرما به سراسر کشور از طریق باربری نجام می شود. با توجه به حجم سفارش نوع وسیله ی حمل انتخاب شده و پس از هماهنگی با خریدار ارسال انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما