خرمای مضافتی بم عمده

خرمای مضافتی بم عمده

فروش خرمای مضافتی بم به صورت عمده در مراکز اینترنتی و فروشگاه های متعبر صورت می گیرد. با توجه به استقبال خوب مصرف کنندگان به این نوع خرما، لذا در اکثر شهرها می توان مراکز پخش رطب مضافتی را پیدا کرد. در سراسر ایران مراکزی وجود دارد که به بازار خرما معروف هستند. در این مراکز انواع خرما با قیمت عمده عرضه می گردد. اما همه ی این مراکز قیمت یکسان ندارند و بستگی به انصاف فروشنده دارد که چقدر سود بخواهد.

بهتر است برای خرید خرمای مضافتی بم در هر شهر و مکانی هستید از طریق مرکز پخش اینترنتی اقدام کنید. زیرا در این روش دیگر نیاز نیست هزینه های اضافی برای مراجعه به شهرهای جنوبی بپردازید. با استفاده از گوشی تلفن همراه به راحتی فروشندگان برتر را بیابید و با آنها مشورت نمایید.

در مراکز اینترنتی خرما با قیمتی بسیار مناسب و قیمت درب باغ به فروش می رسد. این مطلب برای افرادی که قصد خرید تناژ بالا و صادرات دارند اهمیت زیادی دارد.

قیمت فروش عمده خرمای مضافتی بم

قیمت خرید عمده خرما مضافتی بم

قیمت خرما به صورت فصلی تغییر می کند و مقداری ثابت نیست. رطب مضافتی در کیفیت های مختلفی تولید می شود و هرچه کیفیت آن بهتر باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر است. در استان کرمان و در شهرهایی همچون بم، جیرفت، نرماشیر، فهرج، کهنوج و… خرما مضافتی کشت می شود. کیفیت خرمای هر شهر متفاوت است. بعضی شیره ی بیشتری دارد و برخی پوست کلفت.

با تمام این مواردی که مطرح شد می توان گفت خرمای مضافتی بم خرمای درجه1 محسوب می شود. قیمت خرمای بم در طول سال چندین بار تغییر می کند و عددی ثابت برای آن نمی توان در نظر گرفت. در فصل برداشت خرما که بین برج 5 تا 7 می باشد می توان خرما را با قیمت مناسب از باغداران خریداری نمود.

قیمت خرما در فصل برداشت مناسب است. با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان که تقاضا برای خرمای مضافتی بم بالا می رود قیمت آن نیز به شدت افزایش می یابد.

کشورهای وارد کننده ی رطب مضافتی

خرمای مضافتی بم نه تنها در بازار داخلی بلکه در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی خریدار دارد. خوشبختانه ایران دومین تولید کننده ی خرما در جهان می باشد و این نعمت خدادادی بزرگی است. لذا با توجه به کشت بالای خرما در ایران قیمت آن مناسب است.

این خرما با توجه به خواص زیاد و قیمت ارزان هرساله مورد استقبال تجاری از کشورهای هند، روسیه، ترکیه، عمان و حتی عراق قرار می گیرد. خرمای مضافتی را در ایران می توان یافت. به همین دلیل کشورهای وارد کننده سفارشات خود را در فصل برداشت ثبت می نمایند.

خرمای بسته بندی و فله

خرمای مضافتی فله

خرما به شیوه های گوناگونی به بازار عرضه می شود. در حقیقت این مشتری عمده است که تعیین می کند به چه صورت محصول بسته بندی شود. اما شیوه ی رایج بسته بندی به صورت جعبه های 500 تا 850 گرمی می باشد. بسته های 500 گرمی کم شیره و بسته های 850 گرمی شیره دار می باشند.

علاوه بر آن خرما را گاهی اوقات به صورت فله در کارتن های 5 کیلویی قرار می دهند. خرمای فله را در بازارهای سنتی خرما فروشی می توان یافت. گاهی نیز بازرگانان با خرید خرمای فله و بسته بندی آن با نام تجاری خود و فروش آن در کشورهای دیگر سود کلانی بدست می آورند.

خرمای بسته بندی را در هر فروشگاه زنجیره ای و حتی در سوپرمارکت ها به راحتی می توان یافت. اما خرما فله را نمی توان در هر جایی پیدا کرد. لازم است برانید که قیمت خرمای فله خیلی کمتر از خرمای بسته بندی شده می بشد.

خرید عمده خرما بم

برای خرید عمده خرمای مضافتی بم و همچنین انواع دیگر خرما باید فروشنده ی برتر را بیابید. در مراکز فروش عمده قیمت های مختلفی به خریدار پیشنهاد می شود که با بررسی باید بهترین کیفیت با قیمت مناسب خریداری شود.

مراکز پخش عمده ی اینترنتی محصولات با کیفیت را با قیمت مناسبی ارائه می دهند. برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *