بهترین قیمت خرمای مضافتی 1402 بدون واسطه

قیمت خرمای مضافتی درجه1 صادراتی

بدون شک حذف واسطه ها باعث می شود شما بهترین قیمت خرمای مضافتی را از فروشنده دریافت کنید. به طور کلی فروشندگان به چند دسته تقسیم می شوند. برخی از آنها کشاورزان و یا تولید کنندگان هستند و برخی نیز واسطه. امروزه دسترسی به فروشندگان بسیار ساده تر از گذشته است. با استفاده از امکاناتی مانند اینترنت به راحتی می توانید به شرکت های معتبر دسترسی داشته باشید.

مجموعه ی نگین جنوب با حذف واسطه ها به صورت مستقیم خرما را از دل نخلستان در اختیار خریداران عمده و تجار قرار میدهد. در این مرکز قیمت خرمای مضافتی درجه1 به صورت کاملا رقابتی و با بهترین کیفیت عرضه می گردد.

با توجه به نوسان قیمت ها در ماه های مختلف سال نمی توان نرخ ثابتی را برای خرما در نظر گرفت. زیرا هم کیفیت ها و هم نوع بسته بندی ها و همچنین میزان تقاضا متفاوت است. هرچه به فصل های پر تقاضا متنند ماه مبارک رمضان نزدیک تر شویم قیمت ها بالاتر می رود. اما به طور کلی در حال حاضر نرخ خرمای مضافتی از کیلویی 68 الی 85 متغیر است و بستگی به کیفیت آن دارد. حالا اگر بخواهد از طریق واسطه ها خرید کنید باید چند درصد بیشتر هزینه کنید.

بیشتر بخوانید>> قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

انواع بسته بندی خرمای مضافتی

قیمت خرما مضافتی صادراتی درجه یک

 

همانطور که قبلا نیز اشاره شد قیمت خرمای مضافتی به عوامل مختلفی وابسته است. یکی از مهمترین عوامل نوع و کیفیت بسته بندی است. امروزه شرکت های تولیدی پیشرفته واحد طراحی مجزا دارند. این واحد در واقع کار تحقیق و برسی نیاز و سلیقه ی مشتری را انجام می دهد. سپس طبق نتیجه ی تحقیقات اقدام به طراحی باکس های جدید می نمایند.

به طور کلی خرما به صورت فله ای و بسته های فروشگاهی خرید و فروش می شود. بستگی به نیاز مشتری در تولید این جعبه ها هم از مقوا و هم پلاستیک استفاده می شود.

کارتن های 5 و 10 کیلو گرمی از پر تقاضاترین نوع فروش فله ای به شمار می رود. بسته بندی های فروشگاهی نیز اغلب در وزن های 500 الی 700 گرم و به صورت کارتنی و ظروف پلاستیکی عرضه می شوند. از مزایای ظروف پلاستیکی می توان به استحکام بالای آن و شفافیت و قابل رویت بودن خرمای داخل آن می توان اشاره کرد. اما کمی قیمت خرمای مضافتی در ظروف پلاستیکی بیشتر از نوع کارتنی تمام می شود.

تعیین قیمت خرمای مضافتی درب نخلستان

قیمت خرما مضافتی عمده درب باغ

قیمت خرمای مضافتی درب نخلستان و در فصل برداشت به مراتب ارزان تر و به صرفه تر است. مسئله ای که برخی از تجار به آن اهمیت نمی دهند این است که بسیاری از آنها در فصل پر تقاضا شروع به خرید می کنند.

بیشترین سود نصیب کسی می شود که بدون واسطه و در فصل برداشت خرید خود را انجام می دهد. مجموعه ی نگین جنوب با همکاری تعدادی از کشاورزان و با دارا بودن نخلستان های فراوان این فرصت را فراهم نموده که به صورت مستقیم و بدون واسطه خرما را از درب نخلستان خرید کنید. با این کار می توانید با کمترین قیمت خرمای مضافتی را به صورت عمده سفارش دهید. تعیین قیمت در ابتدای فصل مشخص می شود و به تدریج با بالا رفتن تقاضا برای صادرات نرخ ها نیز افزایش می یابد.

خواص خرمای ممتاز صادراتی

خرمای مضافتی درجه یک بم

خرمای صادراتی دارای ویژگی هایی است که تجار و افرادی که به تازگی در این زمینه فعالیت می کنند باید بدانند. خرمای ممتاز دارای خاصیت ضد سرطان، خونسازی و درمان کم خونی، تقویت سیستم ایمنی، تقویت قلب، سلامتی پوست و … است. به همین دلیل است که خرما طرفدار زیادی در سراسر جهان دارد. از طرفی قیمت خرمای مضافتی صادراتی با توجه به نرخ ارز برای تجار خارجی بسیار مناسب است.

برای بهره مندی از خواص خرما بهتر است روزانه 3-5 عدد خرما را در کنار وعده های غذایی میل کنید. هرچه کیفیت و تازگی خرما بیشتر باشد ارزش غذایی آن نیز بالاتر است.

سفارش عمده خرما از درب کارخانه

برای خرید عمده و دریافت بهترین قیمت خرمای مضافتی و همچنین انواع دیگر خرما میتوانید با مدیران فروش مجموعه ی نگین جنوب در ارتباط باشید. در این مجموعه خرمای صادراتی و درجه1 با قیمتی کاملا رقابتی عرضه می گردد.

برای ثبت سفارش هم میتوانید بصورت حضوری به کارخانه مراجعه کرده و هم از طریق سایت ثبت سفارش نمایید. امروزه به توجه به دغدغه های فراوان افراد بسیاری از سفارشات به صورت غیر حضوری انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از آخرین قیمت خرمای مضافتی صادراتی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما