قیمت خرما مضافتی عمده در بازارهای داخلی بر اساس وزن و مدل بسته بندی متغیر است.از آنجایی که خرمای مضافتی یکی از لذیذترین انواع خرما محسوب می شود و بدلیل گوشتی بودن و رطوبت مناسب آن که بستگی به زمان برداشت این میوه پرخاصیت از نخل ها و مکان های کاشت آن دارد، بسیار پرطرفدار نیز می باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع خرما و قیمت رطب مضافتی باکیفیت و ارزان و شرکت های تجاری توزیع کننده این میوه بهشتی با ما همراه باشید.

قیمت خرمای رطب مضافتی باکیفیت ارزان

بهترین مارک خرمای رطب مضافتی در بازار خارجی

بهترین مارک خرمای رطب مضافتی در بازار خارجی

برای انتخاب و خرید رطب مضافتی سالم و مرغوب، مسلما نیاز به تحقیق و پرس و جو از متخصصان یا مصرف کنندگان دائمی این محصول، امری ضروری است. متاسفانه در سال های اخیر در بازارهای داخلی و خارجی خرما به علت سود قابل توجهی که در بازار عرضه این محصول پرطرفدار وجود دارد، افرادی بدون داشتن هیچ گونه دانش و تجربه ای وارد عرصه تولید و پخش خرما شده اند. از این رو بایستی حتما در زمان خرید این محصول دقت کافی را داشته باشید و حداقل به برند و مارک محصولی که قصد خرید آن را دارید و داشتن نشان استاندارد بر روی بسته بندی آن و مواردی از این دست که تضمین کننده سلامت آن محصول است، توجه جدی داشته باشید. در حال حاضر بهترین مارک های خرما که در دنیا طرفدارن و علاقه مندان زیادی دارند عبارتند از:

  • خرما دگلت نور
  • خرما خلاص
  • و خرمای مجول

معتبر ترین عرضه کننده رطب مضافتی در تهران

معتبر ترین عرضه کننده رطب مضافتی در تهران

عرضه و توزیع رطب مضافتی که از محبوب ترین انواع خرما در کشور ما محسوب می شود توسط شرکت های پخش سراسری در بازار رطب مضافتی و همچنین سایت های معتبر در حال انجام است. این میوه خوشمزه که خواص دارویی بسیاری دارد و بعضا از آن به عنوان یک داروی شیرین نیز یاد می شود دارای فایده های فراوانی است که به تعدادی از آن اشاره می کنبم:

  1. تاثیر مستقیم بر تقویت حافظه
  2. رفع کم خونی
  3. تقویت قوای جسمانی
  4. تقویت سیستم ایمنی بدن
  5. و …

که عرضه کنندگان این محصول در سراسر کشور بویژه در تهران این محصول را با کیفیت مناسب به خریداران ارائه می نمایند.

وارد کننده بهترین خرمای رطب مضافتی خارجی

وارد کننده بهترین خرمای رطب مضافتی خارجیامروز همه به خوبی می دانیم که اکثر محصولات وارداتی و محصولات موجود در بازارهای داخلی از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر تفاوت هایی دارند. شاید سوال شما نیز باشد که این اختلاف از کجا نشأت می گیرد؟ همانطور که می دانید اغلب کشورها برای واردات و صادرات محصولات خود استاندارد هایی را در نظر می گیرند و تمام سعی آن ها بر این است تا محصولات با کیفیت بالا را به بازارهای داخلی خود وارد نمایند. طبیعی است کشور ما نیز از این قائله مستثنی نیست و مسئولین در این حوزه تمام تلاششان را می کنند تا انواع رطب و یا خرما مضافتی وارد شده به کشور از مرغوبترین نوع آنها باشد. در حال حاضر کشورهای بزرگ تولید کننده خرما در جهان به شرح ذیل می باشند:

  1. مصر
  2. ایران
  3. الجزایر
  4. عربستان سعودی
  5. امارات متحده عربی
  6. عراق
  7. پاکستان
  8. و …

که تجار و بازرگانان کشور ما با توجه به شرایط و نیاز به تنظیم بازارهای داخلی در مقاطع مختلف از این کشورها خرما و رطب مضافتی وارد می نماید.

بازار رطب مضافتی با بهترین کیفیت

بازار رطب مضافتی با بهترین کیفیتکشور ما با داشتن مزارع بزرگ کاشت خرما که به تولید مقادیر قابل توجهی از انواع خرما در سال منجر می شود از بزرگترین تولیدکنندگان این میوه شیرین در دنیا است که علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی، سهم عمده ای نیز در صادرات خرما به کشورهای دیگر خصوصا کشورهای اروپایی دارد. در کشور خودمان اما مناطقی به علت شرایط جوی گرم و خشک بیشترین سهم را در تولید این محصول پر انرژی دارند بعنوان مثال:

  • استان خوزستان
  • استان کرمان
  • استان بوشهر
  • استان سیستان و بلوچستان
  • و استان هرمزگان

اصلی ترین تولیدکنندگان انواع خرما در ایران به شمار می روند که در این بین استان کرمان قطب تولید و عرضه خرما مضافتی با بهترین کیفیت در کشور محسوب می شود.

تامین کننده خرما باکیفیت ارزان

تامین کننده خرما باکیفیت ارزانهمانطور که می دانید در بازار ایران هم خرمای تازه و نرم و هم خرمای خشک وجود دارد که هر کدام از این محصولات ویژگی های منحصر به فردی را دارند. بعنوان مثال خرمای خشک به دلیل رطوبت کمتری که نسبت به خرمای تازه دارد از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار است و در صورتی که در یخچال نگه داری شوند تا چند سال قابل مصرف می باشند. از لحاظ میزان کالری نیز خرمای خشک نسبت به خرمای تازه برتری محسوسی دارد به طوری که کارشناسان تغذیه جهت کاهش وزن خرمای تازه و برای افزایش وزن خرمای خشک را پیشنهاد می دهند. از لحاظ میزان فیبر موجود در خرما نیز باز این خرمای خشک است که نسبت به خرمای تازه برتری دارد اما از نظر وجود مواد مغذی مانند ویتامین و آهن تقریبا هر دو گونه شرایط مساوی دارند.برای آشنایی با قیمت خرما مضافتی و یا قیمت روز رطب می توانید به سایت های معتبر فروش این محصولات مراجعه و بدون حضور فیزیکی ، محصولات مورد نظرتان را تهیه نمایید.

سفارش عمده خرما درجه یک

سفارش عمده خرما درجه یکخرمای درجه یک به علت داشتن کربوهیدرات فراوان برای اشخاص بویژه ورزشکاران بسیار مناسب است به نحوی که آنان برای دریافت انرژی طبیعی پیش از آغاز مسابقات، تعدادی خرما مصرف می کنند. این میوه پرخاصیت در مناطق گرمسیری پرورش می یابد و دارای انواع گوناگونی است از جمله:

  • خرمای استعمران
  • خرمای مضافتی
  • خرمای کلوته
  • خرمای زاهدی
  • خرمای پیارم
  • خرمای دیری
  • خرما حلاوی
  • خرمای خاصوئی
  • خرمای هلیله
  • خرمای شاهانی
  • و…

که هر کدام از آنها در مناطق مختلفی از کشور ما تولید می شوند و بر اساس نوع و کیفیت آن دارای قیمت های متنوعی هستند. تمامی این نمونه های ذکر شده در بازارهای داخلی موجود می باشند و کلیه خریداران می توانند با توجه به علاقه مندی های خودشان نسبت به سفارش عمده یا جزئی آنها اقدام نمایند و محصول مورد نظرشان را به راحتی تهیه کنند.

بزرگترین شرکت تجاری خرمای رطب مضافتی

بزرگترین شرکت تجاری خرمای رطب مضافتیهمانطور که پیش تر گفتیم تولید و پخش خرمای برحی خوزستان و انواع فرآورده های آن از سود بسیار مناسبی در بازار برخورداند که همین امر سبب می شود افراد زیادی در این عرصه سرمایه گذاری کنند. این مجموعه نیز تلاش دارد این امکان را برای مشتریان خود فراهم نماید تا آنها بتوانند به صورت غیر حضوری خرمای رطب مضافتی مد نظرشان را به راحتی و با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند. نکته حائز اهمیت که باید بدان توجه نمود این است که قیمت خرما در بازار دارای نوساناتی می باشد و به همین منظور خریداران می توانند جهت استعلام قیمت روز محصولات با مشاوران این مرکز در ارتباط باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *