قیمت خرمای زاهدی صادراتی

قیمت خرمای زاهدی صادراتی

بدون شک برای اینکه بهترین قیمت خرما در شیراز را دریافت کنید باید از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید. در بازار خرمای ایران شاهد فعالیت گروه ها و مجموعه های مختلفی هستیم. که هر کدام از این مراکز به شیوه ای متفاوت فعال هستند. در دنیای امروز که عصر ارتباطات است می توان مراکز فروض و صادرات اینترنتی را به راحتی پیدا کرد.

مراکز عمده فروشی اینترنتی با توجه به اینکه به صورت روزانه قیمت ها را در اختیار مشتری قرار می دهند بسیار مورد توجه هستند. در اولین مرحله برای جذب خریدار باید قیمت خرمای زاهدی در حد مطلوبی باشد. حالا اینکه حد مطلوب چه مقدار است به شرایط بازار ارتباط دارد.

قیمت خرما هر ساله با توجه به تورم و نوسان نرخ ارز تغییر می کند. بلکه در طول سال نیز این نرخ تغییر می کند . بنابراین برای خرید عمده حتما باید آخرین نرخ را از مراکز معتبر که عمده فروشی انجام می دهند دریافت کنید.

با توجه به اینکه خرمای زاهدی در کیفیت های مختلفی کشت می شود باید به این نکته نیز توجه کرد. برخی از کشورها فقط محصول درجه یک خریداری می کنند. برخی نیز با توجه به بازار هدف خود درجه دو تهیه می کنند.

فروش خرمای زاهدی درجه یک و درجه دو

خرید عمده خرمای زاهدی

همانطور که اشاره شد یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت خرمای زاهدی کیفیت آن است. خرمای درجه یک دارای رنگ روشن تر و سایز درشت تری است. به همین علت قیمت آن نیز بیشتر است. و از طرفی محصول درجه دو با توجه به اینکه ظاهر ضعیف تری نسبت به خرمای مرغوب دارد، دارای قیمت کمتری است.

خرمای برداشت شده در شهرهای مختلف با هم تفاوت دارند. به دلیل آنکه آب و هوا و نوع خاک هر منطقه با هم فرق دارد لذا محصول برداشت شده نیز دارای درجه بندی است. در استان بوشهر و فارس خرمای درجه یک و درجه دو فراوان است. یعنی بیشتر عمده فروشی ها در این مناطق فعال هستند. در بازار خرما فروشان می توان به راحتی به انواع خرما دسترسی داشت و با فروشندگان معامله کرد.

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید عمده این است که به کیفیت محصول اطمینان داشته باشید. اگر با باغداران متعهد همکاری داشته باشید برای همیشه با خیالی آسوده خرید خواهید کرد. کشاورزان متعهد خرمای درجه دو را به جای درجه یک به خریدار نمیدهد. همچنین قیمت خرمای زاهدی با خرید از کشاورز ارزان تر تمام می شود.

بهترین قیمت خرمای زاهدی عمده

فروش خرمای زاهدی درجه یک صادراتی

همانطور که اشاره شده برای آنکه بهترین قیمت خرمای زاهدی را دریافت کنید باید واسطه ها را کنار بزنید. کمترین مزیت خرید مستقیم از باغدار این است که از نظر قیمت خیالتان راحت است. در برخی از موارد مشاهده میکنید که تعدادی از باغداران در کنار یکدیگر یک مجموعه را تشکیل می دهند. با این کار انواع خرما در دسترس خواهد بود.

در مجموعه ی نگین جنوب میتوانید بهترین خرمای صادراتی را سفارش دهید. ما در این مجموعه قیمت خرمای زاهدی را پایین ترین نرخ اعلام می کنیم. در کلان شهرهایی مانند تهران، مشهد و تبریز سردخانه های بزرگی برای نگهداری خرما ساخته شده است. قیمت در این مراکز نیز مناسب است. هرچند که ممکن است تعداد زیادی از تاجران اولویت خرید خود را در این مراکز در نظر بگیرند. اما سود بیشتر در این است که بدون واسطه خرما را به مقصد برسانید.

سفارش عمده خرما زاهدی از نگین جنوب

در مجموعه ی پخش و صادرات خرمای خرما در قطر واسطه ای وجود ندارد. در حقیقت در این مجموعه که با همکاری تعدادی از باغداران ایجاد شده است خرما از نخلستان عرضه می گردد. قیمت خرمای زاهدی در فصل برداشت یعنی ابتدای مرداد ماه و شهریور مناسب است. شما می توانید در این ایام به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. در کمترین زمان ممکن بارگیری و ارسال انجام می گیرد.

با توجه به نوسان دائم قیمت ها بهتر است قبل از ثبت سفارش با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. اطلاع از آخرین نرخ و همچنین ارائه ی مشاوره به منظور خرید موفق و سود آور را با ما تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *