قیمت خرمای زاهدی عمده

 

قیمت خرمای زاهدی عمده

همانطور که میدانید خرمای زاهدی عمده در فصل تابستان برداشت می شود. این روند از اواخر مرداد ماه تا مهرماه ادامه دارد و بستگی به آب و هوای هر منطقه رمان برداشت متفاوت است. در استان بوشهر که قطب تولید خرمای زاهدی مرغوب و صادراتی است هر ساله حجم زیادی خرما برداشت می شود.

قیمت خرمای زاهدی به صورت عمده در فصل برداشت مشخص میشود. این نرخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت و نوع بسته بندی از مهم ترین عوامل به شمار می روند. به دلیل حجم زیاد خرمای زاهدی در استان بوشهر و همچنین استان فارس، در تابستان قیمت ها بسیار مناسب است.

در واقع بهترین زمان ممکن برای سفارش خرما موقع برداشت آن است. در این زمان کشاورزان به دنبال خریداران عمده هستند و می خواهند محصول باغ خود را به صورت یکجا به فروش برسانند. بستگی به کیفیت محصول دارد. و قیمت خرمای زاهدی عمده از 45 تا 70 هزار تومان به فروش می رسد. البته ممکن است در مقطعی از سال تقاضا یکباره بالا برود و نوسان قیمتی ایجاد کند.

در هر صورت بهترین کار این است که قیمت روز را از مراکز معتبر دریافت کنید. این کار به راحتی و با یک تماس و یا از طریق پیام امکان پذیر است. مشاورین فروش مجموعه ی نگین جنوب در تمام ساعات روز آماده ی ارائه ی مشاوره به شما می باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت خرمای مضافتی صادراتی بصورت عمده

فصل خرید و فروش بدون واسطه خرما

قیمت خرید عمده خرما زاهدی صادراتی

بهترین کار برای شروع تجارت پر سود این است که واسطه ها را حذف کنید. در فصل تابستان استان های جنوبی گرمای ویژه ای را از جهت برداشت خرما تجربه می کنند.  کشاورزان و باغداران حاصل دسترنج خود را در در مدت چند روز برداشت کرده و به فروش می رسانند.

عده ای از باغداران که به پول نیاز فوری داشته باشند خرمای باغ خود را سریع به فروش می رسانند. این زمان برای خرید خرمای زاهدی عمده و انواع دیگر خرما زمان مناسبی به حساب می آید. شرکت های صادراتی و همچنین شرکتهای بسته بندی در تابستان خریدهای خود را انجام می دهند. قیمت مناسب و فراوان بودن محصول درجه یک در فصل برداشت اهمیت زیادی دارد. به همین علت است که تجار نیز در این فصل فعالیت خود را به شدت افزایش می دهند. تا از این فرصت بیشترین بهره را ببرند.

در استان های بوشهر و فارس می توانید بیشترین معاملات خرمای زاهدی عمده را انجام دهید. این مراکز قطب های اصلی تولید خرما زاهدی در ایران هستند. بستگی به هر منطقه کیفیت محصول برداشت شده متفاوت است. برای بازار داخلی و صادراتی می توانید از این مراکز خرید عمده انجام دهید.

انواع کیفیت خرما زاهدی در بازار

خرمای زاهدی صادراتی درجه یک

وقتی میخواهید خرمای زاهدی عمده خرید کنید باید ابتدا کیفیت مورد نظر خود را مشخص کنید. زیرا انواع مختلفی از کیفیت ها را در بازار می توان یافت. قیمت هر کدام نیز متفاوت است. خرمای درجه1 و درجه2 و درجه3 را می توانید سفارش دهید.

در بازار داخلی هم خرمای کیفیت پایین و هم خرمای لوکس مشتری خود را دارد. بسیاری از شرکت هایی که کار بسته بندی خرما را انجام می دهند از محصول ممتاز استفاده می کنند. اما خرما فروشانی که به صورت سنتی کار می کنند ترجیح می دهند ارزان ترین بار را تهیه کنند.

در بازار صادراتی نیز این مسئله وجود دارد. بستگی به کشور مقصد و تاجر خریدار دارد. برای مثال خرمای صادراتی به کشورهای اروپایی و عربی باید کیفیت بالایی داشته باشند. برخی از کشورهای آسیایی مرکزی نیز خرمای درجه2 را بیشتر می پسندند زیرا قیمت کمتری دارد. بنابراین هنگام خرید خرمای زاهدی عمده باید اول این مسئله تعیین شود. سپس برای خرید و بار گیری و ارسال اقدام می شود.

سفارش خرمای زاهدی عمده با بهترین قیمت از شرکت

شما می توانید خرمای زاهدی عمده را بدون واسطه از این مرکز سفارش دهید. فروش و صادرات انواع خرمای صادراتی با بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی در جنوب کشور. برای ثبت سفارش بهتر است با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

با توجه به نیاز مشتری در این مرکز انواع بسته بندی ارائه می گردد. همچنین قابلیت بسته بندی خرما با برند سفارشی مشتری وجود دارد. در مرکز نگین جنوب انواع خرما در طول سال به صورت عمده عرضه می گردد.

ارسال خرمای زاهدی عمده به سراسر کشور و صادرات به تمام کشورهای جهان به صورت مستقیم از کارخانه. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما درارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *