قیمت خرمای عسلی درجه یک

قیمت خرمای عسلی درجه یک

قیمت خرمای پیارم عمده در تهران به عنوان پایتخت کشور با جمعیت زیاد و متراکم بسیار رقابتی است. فروشندگان زیادی در زمینه ی خرما فعالیت می نمایند. همه ی آنها دوست دارند که رقیب خود را کنار بزنند. به همین علت سعی می کنند که سود خود را کاهش داده و در عوض فروش بهتری داشته باشند.

در این میان مراکز پخش اینترنتی از شرایط بهتری برخوردار می باشند. آنها همیشه و در هر شهر و کشور که باشید در دسترس هستند. کاهش هزینه های اضافی، صرفه جویی در وقت و عرضه خرمای تازه از دیگر مزایای این مراکز است.

قیمت خرمای عسلی در فصل ای مختلف سال با توجه به میزان تقاضا متفاوت است. برای مثال در فصل برداشت که خرما فراوان است خرما ارزان بوده و در ماه مبارک رمضان قیمت خرما افزایش می یابد.

انواع بسته بندی خرمای عسلی

خرید خرما عسلی دشتستان ا

بسته بندی خرما عسلی زیاد خلاقانه و متنوع نیست. زیرا خرمای عسلی نرم و پر شیره بوده و نمی توان در هر نوع بسته ای آن را نگه داشت. در بازار بیشتر بسته بندی آنها را به صورت ظروف سطلی پلاستیکی می توان یافت. در شهرهای جنوبی در ابتدای فصل برداشت این نوع خرما را در سبدهایی با وزن بین 3 تا 5 کیلوگرم به فروش می رسانند. اما عمده ی این خرما در ظروفی با وزن تقریبی 750 گرم عرضه می شود.

در میان انواع خرما قیمت خرمای عسلی جزو ارزان ترین نوع خرما می باشد. علت ارزان بودن آن در فراوانی آن است. استان های بوشهر، فارش و خوزستان از بزرگ ترین تولید کنندگان خرما در کشور هستند. عمده ی خرمای تولید شده به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می شود.

بسته بندی خرما به نوعی اولین قدم برای بازاریابی محصول است. هرچه شکیل تر و زیباتر باشد مشتری آن نیز افزایش می یابد.

خرمای عسلی دشتستان

مرکز فروش خرما عسلی عمده

در میان انواع خرمای عسلی خرمای دشتستان زبان زد است. کیفیت خوب و قیمت مناسب و مزه ی فوق العاده از ویژگی های خرمای این منطقه است. کشاورزان زیادی در این شهر درآمد خود را از طریق خرید و فروش خرما به دست می آورند. میوه ی درخت خرما ابتدا به صورت خارک است و سپس تبدیل خرمای عسلی می شود و در نهایت به خرما تبدیل می گردد.

قیمت خرمای عسلی دشتستان درب باغ تعیین می شود. سپس خرما توسط صاحبان سردخانه و یا تجار خریداری می شود. باید آنها را در سردخانه نگهداری کرد و به صورت مرحله به مرحله به بازار عرضه کرد. نخلستان های وسیع جنوب علاوه بر تأمین نیاز داخلی برای خرما، نیاز صادراتی را نیز تأمین می کنند.

خرید خرما از این مجموعه

برای اطلاع از قیمت خرما فشرده و همچنین برای خرید انواع خرما با بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید. در این مجموعه انواع خرما مانند کبکاب، استعمران، پیارم، مضافتی، عسلی، زاهدی و… عرضه می گردد. ما در این مجموعه با حذف واسطه ها خرما را با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می دهیم.

برای شروع یک تجارت پر سود نیاز است که کیفیت محصول مناسب باشد. لذا تأمین خرما با کیفیت ممتاز را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن محصول به دست شما برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *