خرما یکی از میوه های پر نعمت کشور عزیز ما ایران است، این میوه بهشتی سرشار از مواد پر انرژی و لازم برای بدن انسان است، خرما یکی از بهترین انواع مواد شیرین در سفره ایرانی است که ضرر قند های مصنوعی را نیز ندارد.
ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما در جهان است، در جنوب این کشور نخل های خرما با قدمت های مختلف کاشته شده است که همواره و هر ساله خرما های با کیفیت در انواع مختلف از آن ها برداشت می شود.
همانگونه که می دانید خرما نیز مانند بسیاری از میوه ها انواع مختلفی دارد که هر نوع آن شکل، اندازه، طعم و درخت متفاوتی دارد، یکی از انواع خرما های تولیدی در داخل کشور ما خرما پیارم درجه یک است، این خرما در جنوب کشور ما و در مناطق محدودی کاشته می شود، از نظر بیشتر مردم خرمای پیارم بهترین نوع خرمای تولیدی در جهان است.
قیمت خرمای پیارم نیز به لحاظ اینکه بهترین کیفیت را دارد و در مناطق محدودی کشت می شود، قیمت بالا تری نسبت به سایر انواع خرماست.

قیمت خرمای پیارم درجه یک ارزان

درآمد فروش خرما پیارم در بازار ایران

درآمد فروش خرما پیارم در بازار ایران

خرما پیارم در ردیف بهترین خرما های ایران قرار دارد، این خرما در برخی مناطق جنوبی کشور از جمله شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان کشت می شود، کشاورزان و نخل داران از ارزش بالای این خرما آگاهی دارند و در تولید و نگهداری آن بسیار کوشا هستند.
خرما پیارم به دلیل اینکه ظاهر با کیفیتی دارد و پوست قهوه ای رنگ آن به گوشت آن چسبیده و فرآیند شستشوی آن به آسانی صورت می گیرد طرفداران بسیاری دارد، این خرما به لحاظ مواد ساختاری نیز حاوی مواد غنی تری نسبت به دیگر خرما ها است، در این خرما مقدار قند فروکتوز بیشتر است و به همین خاطر در سوخت و ساز بدن به راحتی استفاده شده به عنوان چربی انباشته نمی شود.
اغلب کسانی که این خرما را برای اولین بار چشیده اند معتقدند که با کیفیت ترین و بهترین طعم خرما برای این نوع خرما است، به همین منظور فروش خرما پیارم در بازار ایران طرفداران و مشتریان زیادی دارد، اغلب بازاریان و مشتریان در خرید خرما پیارم با قیمت مناسب درنگ نمی کنند.
همچنین این خرما از آنجا که یک خرمای صادراتی است بازار فروش آن همیشه داغ می ماند و اغلب تاجران از خرید آن و سرمایه گذاری بر روی آن پشیمان نمی شوند.

تحویل انواع خرما و رطب درب منزل

تحویل انواع خرما و رطب درب منزل

همانگونه که می دانید کشور عزیز ما ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما در جهان است، همین عامل سبب درک آسان این موضوع می شود که ایران توانایی تولید همه نوع خرمایی را دارد از جمله خرما های معروف تولیدی در ایران، کبکاب، شاهانی، زاهدی، خاصویی، پیارم و… می باشد، که هر کدام در نقطه از این خاک کشت می شود.

تولید خرما اولین مرحله فرآیند اقتصادی آن است، پس از برداشت موضوع حائز اهمیت رساندن آن به دست مردم و مشتری است، خوشبختانه در کشور ما فروشندگان خوبی یافت می شود که با ارائه انواع خرما و رطب در لیست فروش، آن ها را در اختیار شما در هر مکانی که سفارش دهید قرار می دهند.

تولید خرما پیارم در بسته بندی های استاندارد

تولید خرما پیارم در بسته بندی های استانداردتقریباً همه ما می دانیم که مهم ترین عامل فروش یک محصول بسته بندی آن است، چرا که اولین چیزی که نظر مشتری را جلب میکند بسته بندی استاندارد محصول است، یک خرما با کیفیت در بسته بندی نا مطلوب قطعا فروش کمتری از یک خرما با کیفیت پایین در بسته بندی مطلوب خواهد داشت پس زیبایی و استاندارد بودن بسته بندی موضوع مهمی است، بعلاوه آنکه از زمان چیده شدن، میوه در معرض هوا و محیط فرآیند فاسد شدن را طی می کند، برای پیشگیری از فاسد شدن میوه دو عامل مهم وجود دارد یکی بسته بندی آن و دیگری محل نگهداری آن، پس بار دیگر می دانیم که بسته بندی یک محصول چقدر اهمیت بالایی دارد.

خرما پیارم درجه یک صادراتی در بهترین بسته بندی ها به خارج از مرز های کشور فرستاده می شود و بازار خرما جنوب را گرم نگه می دارد.

مرکز خرید بهترین خرما پیارم در شیراز

مرکز خرید بهترین خرما پیارم در شیرازخرید خرما برای هر ایرانی یک مسئله مهم و انکار نشدنی است، این میوه بهشتی تقریبا در سفره اکثر ما ایرانی ها قرار دارد، تهیه خرما پیارم کرمان و بوشهر و شیراز به آسانی امکان پذیر است چرا که امروزه فروشندگان آن سعی می کنند گستره فروش خود را افزایش بدهند مراکز خرید خرما پیارم بخصوص در شهر های جنوبی و کلان شهر هایی مانند شیراز یافت می شود.
خرما پیارم نصف قیمت و ارزان را می توان در این مراکز فروش به آسانی یافت و تهیه کرد.

تهیه خرما پیارم با نازلترین قیمت

تهیه خرما پیارم با نازلترین قیمت خرما پیارم ارزان، این مسئله ای است که هر خریدار خرمایی قبل از معامله خود به آن فکر می کند، طبیعی است که قیمت یک محصول مهمترین رکن آن در فروش می باشد، بنابراین فروشندگان خرما جنوب صادراتی و انواع دیگر خرما تلاش می کنند خرمای خود را با نازل ترین قیمت تولید کرده و به فروش برسانند، قیمت عمده خرما پیارم در کشور ما بسیار بالاست اما می توان با جست و جو در بازار خرمایی مطلوب با قیمت مناسب هم پیدا کرد.

فروشنده خرما پیارم به قیمت تولید

فروشنده خرما پیارم به قیمت تولیدقیمت روز خرما در کشور ما تغییر چندانی ندارد، در حقیقت این فروشنگان و تولید کنندگان هستند که بسته به کیفیت محصول تولیدی و هزینه های تولید آن قیمت محصول را مشخص می کنند، بسیاری از فروشندگان تلاش می کنند با افزایش کیفیت و کاهش قیمت نظر خریدار خرما جنوب را به خود جلب کنند، بسیاری از آن ها در این زمینه موفق هستند و توانسته اند سهم جالبی از خرمای جنوب را بفروش برسانند.

فروشندگان خرما در کشور با تلاش و با مشورت کشاورزان و اقتصاد دانان توانسته اند شرایطی را به وجود آورند که خرمای تولید با قیمتی نزدیک به قیمت تولید آن به دست مشتری برسد.

پخش خرما پیارم در تهران

پخش خرما پیارم در تهرانتهران بزرگترین کلان شهر ایران است، تراکم جمعیت در پایتخت سبب شده نیاز های این شهر نیز بیشتر از سایر نقاط کشور به چشم آید همین خود عاملی است که باعث می شود فروشندگان کالا های مختلف برای فروش آسان محصول خود به تهران بیایند، خرما پیارم نیز یکی از مواد غذایی اساسی مردم به شمار می رود که فروشندگان آن برای تامین نیاز مردم و فروش راحت میوه خود در تهران، اقدام به پخش عمده و خرده این محصول از طریق مراکز فروش خود می کنند.

این مراکز با تلاش خود توانسته اند بهترین خرما های تولیدی در جنوب کشور را به پایتخت آورده و به آسانی در اختیار مردم قرار دهند، از این جهت میتوان گفت که مردم عزیزمان در تهران دغدغه ای برای تهیه خرما پیارم با کیفیت در شهر خود را ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *