خرید عمده خرما خاصویی

خرید عمده خرما خاصویی جم

قیمت خرما خاصویی درجه یک در نمایندگی های پخش این خرما در جنوب تعیین می گردد. هر ساله پس از برداشت خرما از نخلستان ها با توجه به شرایط روز کشور و میزان تورم باغداران قیمت مورد نظر خود را اعلام می نمایند.

قیمت خرما خاصویی با توجه به کیفیت آن و اینکه خرما مربوط به کدام شهر است تعیین می گردد. این نوع خرما در کشور سطح کشت محدودی دارد زیرا در مناطق کوهپایه ای به ثمر می نشیند. اما خرمای خاصویی درجه یک فقط به نام خاصویی جم شناخته می شود. شهر جم از توابع استان بوشهر می باشد که مرغوب ترین خرمای خاصویی را دارد.

خرمای خاصویی جم دارای بالاترین کیفیت است و لذا بیشترین قیمت را نیز دارد. خرمای خاصویی هم به دلیل اینکه سطح کشت کمی دارد و هم به دلیل طعم و مزه ی فوقالعاده اش طرفدار بسیاری زیادی دارد. این امر باعث شده که قیمت این نوع خرما کمی بیشتر از قیمت انواع خرمای شیره دارد دیگر باشد. با این حال فروش خوبی داشته و مقدار زیادی از خرمای برداشت شده هر ساله به کشورهای مختلفی صادر می گردد.

بهترین تولید کننده ی خرما خاصویی

خرمای خاصویی درجه یک

بهترین تولید کنندگان خرما خاصویی در استان های جنوبی مانند بوشهر، خوزستان و هرمزگان مشغول به فعالیت می باشند. شهرستان جم واقع در استان بوشهر در این زمینه پیشتاز است و دلیل آن هم نوع خاص اقلیم منطقه می باشد.

مرغوب ترین خرمای خاصویی در بازار به نام خرما خاصویی جم و ریز معروف است. خرمای جم به اندازه ی یک بند انگشت می باشد و دارای شیره ی فراوان بوده و رنگ آن نیز قهوه ای روشن است. مزه ی خرمای خاصویی شباهت زیادی به خرمای پیارم دارد و همانطور که میدانید خرمای پیارم گران ترین خرمای ایران است.

در شهرهای جنوبی کارگاه های زیادی وجود دارند که خرمای درجه یک را در فصل برداشت خریداری می نمایند. آن های سپس خرما را در سردخانه قرار می دهند و بصورت ماهانه یا هفتگی از سردخانه خارج کرده و بسته بندی می نمایند.

تولیدکنندگان به خوبی می دانند که برای آنکه به عنوان بهترین برند شناخته شوند باید از خرمای درجه یک در بسته بندی های خود استفاده کنند.

خواص خرما خاصویی

پخش خرما خاصویی

خرما به عنوان میوه ای سرشار از انرژی برای همگان شناخته شده می باشد. اما خواص خرما بسیار زیاد و مفید بوده و هنوز هم برای خیلی ها ناشناخته است. خرما دارای انواع ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر می باشد.

مواد موجود در خرما برای پیشگیری از سرطان بسیار مفید بوده و فشار خون را تنظیم میکند. همچنین مصرف چند عدد خرما در طول روز باعث تقویت سیستم اعصاب و دستگاه گوارش می گردد. علاوه بر آن خرما برای درمان یبوست، زیبایی پوست، تقویت قوای جنسی نیز بسیار موثر است.

اگرچه خرما خاصویی اندازه ی کوچکی دارد اما فیبر خیلی زیادی دارد و بسیاری افراد از آن بجای قند استفاده میکنند.

فروش خرما خاصویی در تهران

قیمت خرما خاصویی صادراتی

تهران مرکز تجارت ایران به شمار می رود و عده ی زیادی از تاجران ایرانی ساکن تهران می باشند. در تهران هر محصولی که بخواهید را می توانید پیدا کنید به همین دلیل برخی تجار خارجی مستقیم از تهران خرید خود را انجام می دهند.

مراکز فروش خرما خاصویی در تهران خیلی زیاد هستند. در این مراکز انواع خرما به قیمت عمده به فروش می رسد. بیشتر کارخانه های تولیدی که در جنوب قرار دارند در تهران نیز دفتر فروش دارند. در حقیقت قیمت خرما خاصویی در تهران نزدیک به قیمت درب باغ می باشد.

انواع خرما خاصویی در کیفیت های مختلف را می توان در تهران به قیمت عمده خرید نمود. فقط کافی است که به بازار خرمای پایتخت مراجعه کرده و فروشنده ی برتر را پیدا کنید. با خرید عمده از نمایندگی های فروش می توانید از تخفیف خوبی بهره مند شوید.

 

سفارش خرما عمده

برای خرید خرما خاصویی جم ابتدا باید مقدار مورد نظر خود را معین نمایید تا فروشنده با توجه به آن تخفیف مورد نظر را اعمال نماید. این مجموعه با حذف واسطه ها انواع خرما را به قیمت درب باغ به مشتریان خود عرضه می نماید.

با توجه به تغییرات قیمت ها در طول سال برای کسب اطلاع از قیمت خرما خاصویی و انواع دیگر خرما با ما در ارتباط باشید.

 

  • تبلیغات:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *