قیمت خرما زاهدی عمده

قیمت خرما زاهدی عمده

با توجه به عوامل مختلفی در طول سال قیمت خرما زاهدی عمده و صادراتی نوسان زیادی دارد. این مسئله در خصوص همه ی نمونه های خرما صادق است اما برای خرمای صادراتی بیشتر اتفاق می افتد. علاوه بر مسائل کلان اقتصادی کیفیت محصول و همچنین میزان تقاضا در این رابطه تأثیر زیادی دارند.

در استان های جنوبی به ویژه بوشهر، فارس و هرمزگان و خوزستان خرمای زاهدی کشت می شود. حتی در استان کرمانشاه نیز می توان این نوع خرما را یافت که برداشت می شود. اما کیفیت هرکدام از این مناطق با هم متفاوت است و برای مصارف مجزایی مورد استفاده قرار می گیرد.

استان بوشهر در میان همه ی استان ها دارای بهترین خرمای زاهدی است. خرمای این منطقه از نظر قیمت نیز مقداری بالاتر است و این امری طبیعی است. عمده زاهدی بوشهر به کشورهای مختلف صادر می شود.

با توجه به مطالب ذکر شده به طور کلی نمی توان نرخ ثابتی برای خرما در نظر گرفت. اما به طور مثال چنانچه قیمت خرما زاهدی عمده در سال 1401 کیلویی 25 هزار تومان قیمت خرمای درجه دو 17 هزار تومان است. این نرخ مربوط به خرمای فله و در کارتن 10 کیلویی می باشد. نرخ بسته های 500 گرمی فروشگاهی بالاتر است و باید موقع خرید این نکته را در نظر داشته باشید.

بازار خرید و فروش خرما زاهدی عمده

خرید خرمای زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی عمده هم در بازار داخلی و هم در بحث صادرات جزو موارد پر فروش است. بسیاری از تاجران داخلی و خارجی با سرمایه گذاری در این زمینه سودهای خوبی را به دست می آورند. اما این به شرطی است که واسطه ها را کنار گذاشت و به صورت مستقیم از تولید کننده و باغدار خرید کرد.

با توجه به اینکه خرمای زاهدی نسبت به انوع دیگر خرما قیمت مناسبی دارد و از طرفی ماندگاری بیشتری دارد مورد توجه قرار گرفته است. میزان کالری خرمای خشک نیز زیاد است و جایگزین خوبی برای محصولات قندی صنعتی به شمار می روند. بسیاری از افراد به جای استفاده از قند، قصب یا همان خرما زاهدی را کنار چای میل می کنند. با این که نه تنها به بیماری های قندی مبتلا نمی شوند بلکه فواید زیادی به بدن آنها می رسد.

خرما زاهدی عمده در بازار کشورهای اروپایی مانند روسیه و ترکیه نیز رونق خوبی دارد. کشورهای اروپایی با توجه به اینکه دارای آب و هوای سرد هستند امکان کشت خرما را ندارند. و طبع گرم این میوه ی با ارزش نیز مزید بر علت می شود که مصرف آن در این کشورها زیاد باشد. با انجام تبلیغات گسترده و هدفمند می توان حجم صادرات خرما را چندین برابر افزایش داد.

انواع بسته بندی خرمای خشک زاهدی

قیمت خرمای زاهدی فله

خرمای خشک به 2 صورت به بازار عرضه می گردد. یک نوع مخصوص صادرات است و نوع دیگر مخصوص بازار داخل و فروشگاه ها. در بحث صادرات عمدتاً کارتن های 10 کیلوگرمی مشتری بیشتری دارد. بالغ بر 95درصد صادرات خرما زاهدی عمده به صورت فله ای انجام می شود. این کار به نفع خریدار و تاجر است زیرا مبلغ کمتری را برای آن پرداخت می کند.

در مورد بسته های فروشگاهی که عموما وزنی حدود 500 گرم دارند تنوع بیشتر است. پاکت های زیپدار، ظروف پلاستیکی درب دار و کارتن از جمله جعبه های مورد استفاده هستند. قیمت این بسته ها یکسان نبوده و دارای طرح های زیادی هستند که خریدار می تواند انتخاب کند. اگر به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید احتمالا این تنوع را مشاهده خواهید کرد.

بهترین خرمای ایران

خرمای زاهدی درجه یک صادراتی

در کشورمان بالغ بر 20 نوع خرما کشت می شود که برخی از آنها در دسته ی صادراتی قرار می گیرند. برخی نیز فقط در بازارهای محلی مصرف می شود. مصرف کننده سلیقه های مختلفی دارند. بعضی افراد خرمای خشک میپسندند و بعضی شیره دار. به همین دلیل انتخاب بهترین خرما باید از دید مصرف کننده باشد.

از نظر قیمت خرمای پیارم و مجول دارای بالاترین قیمت هستند. عموما مشتری مخصوص دارند و مصرف عمومی ندارد. اما خرمای زاهدی دارای قیمت بسیار مناسب است. و شاید قیمت آن یک دهم قیمت خرمای مجول باشد. از طرفی نوع درجه یک آن طعم شیرین و دلپذیری دارد. به همین علت خرید و روش خرما زاهدی عمده رونق خوبی دارد.

بهترین خرمای خشک در استا نبوشهر و در منطقه ی پشتکوه کشت می شود. گوشتی بودن و رنگ قوه ای روشن از جمله ویژگی محصول این منطقه است. این در حالی است که زاهدی برخی از استان ها بسیار خشک و ترد است و اصلا گوشتی نیست.

سفارش خرما زاهدی عمده از نگین جنوب

برای سفارش خرما زاهدی عمده از نگین جنوب می توانید با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید. ارائه ی خرما با بهترین کیفیت و بدون واسطه همراه با تخفیف ویژه انجام می گیرد. لذا برای رسیدن به موفقیت بیشتر می توانید روی ما حساب کنید. تأمین انواع خرمای صادراتی و فرآورده های خرمایی با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت.

با توجه به نوسان قیمت ها در طول سال بهتر است قبل از خرید نرخ روز را دریافت کنید. این کار برای پیشگیری از زیان های احتمالی امری ضروری است. برای دریافت آخرین قیمت ها و تعرفه ی صادراتی با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *