قیمت خرما مضافتی عمده با تخفیف

قیمت خرما مضافتی عمده

با توجه به حجم خرمای موجود در سردخانه ها قیمت خرما مضافتی در ترکیه نیز تغییر می کند. به این معنی که با کاهش ذخایر خرما در انبارها و افزایش تقاضا، نرخ ها نیز بالا می رود. به طور کلی قیمت خرما در زمان برداشت آن تعیین می شود و بهترین زمان برای خرید است. باغداران و شرکت های بسته بندی محصولات خود را با نرخ های مختلفی عرضه می کنند.

هرچقدر کیفیت بالاتر باشد طبیعتاً قیمت نیز بیشتر می شود. ارائه ی تخفیف یکی از راه های جذب مشتری به شمار می رود. در بعضی از مراکز پخش تخفیفات خوبی در طول سال بر روی محصولات قرار می گیرد. فروشگاه های اینترنتی ممکن است این کار را بیشتر انجام دهند.

به طور کلی نمیتوان قیمت خرما مضافتی عمده را به صورت ثابت اعلام کرد. به طور مثال در سال 1400 قیمت در فصل برداشت از کیلویی 25 هزار شروع شد. اما رفته رفته و تا پایان سال این قیمت به 45 هزار رسید. بنابراین باید نرخ روز را قبل از خرید دریافت کرد. یکی از مراجع مهم برای دریافت لیست قیمت، مراکز فروش عمده و صادر کنندگان هستند.

صادرات خرمای مضافتی بم به اروپا

خرید خرما مضافتی برای روسیه

به دلیل طعم دلچسب و قیمت مناسب، خرمای مضافتی به کشورهای مختلفی صادر می گردد. قیمت خرما مضافتی عمده در بازار صادراتی در مقایسه با انواع دیگر خرما در رده ی مناسبی قرار دارد. شهر بم یکی از قب های اصلی تولید و صادرات به شمار می رود. به همین دلیل کشاورزان زیادی در این منطقه خرما برداشت می کنند.

کشورهای مختلف از آسیا و اروپا خریدار رطب بم هستند. ترکیه و روسیه از مهمترین کشورهای اروپایی خریدار خرما می باشند. تاجران زیادی در این کشورها با شروع فصل برداشت به ایران می آیند. آنها به خوبی می دانند که از چه طریقی اقدام به خرید کنند.

تاجران تازه کار نیز باید از مراکز معتبر و بدون واسطه خرید خود را انجام دهند. دسترسی به این فروشگاه ها امروزه کار راحتی است. با جست و جو در اینترنت می توان آنها را یافت.

نگین جنوب یک از بهترین مراکز فروش عمده و صادرات خرما در کشور است. انجام امور گمرکی برای ارسال بار و تحویل کالا در مقصد یکی از خدمات ارشمند نگین جنوب است.

قیمت خرما مضافتی عمده در خارج از کشور

خرید عمده خرما مضافتی بم

به دلایل مختلفی قیمت خرما مضافتی عمده در خارج از ایران بسیار زیاد است. هزینه های حمل و گمرک و همچنین اضافه شدن سود تاجر و مالیات دولت ها باعث افزایش قیمت می گردد. با اضافه شدن این هزینه ها حتی ممکن است قیمت 2 الی 3 برابر نیز شود. که رقمی بسیار قابل توجه است. از طرفی با توجه به نرخ ارز در بازار، خرما برای مشتری های خارجی بسیار ارزان است.

کشوری مانند ترکیه علاوه بر داشتن مصرف شهروندان خود، نقش واسطه نیز ایفا می کند. منظور از واسطه گری ترکیه برای صادرات خرما به سایر کشورهای اروپایی این است که تجار ترکیه با خرید فله ای خرما با قیمت نازل و بسته بندی کردن آن در داخل ترکیه، اقدام به صادرات می کنند. این کار سود سرشاری را برای آنها به همراه دارد.

برای کسب درآمد و سود بیشتر باید واسطه ها را دور بزنید. عرضه ی مستقیم انواع خرمای صادراتی از نخلستان و ارسال به سراسر جهان در این مرکز انجام میشود.

سفارش عمده خرما از این مجموعه

برای سفارش و اطلاع از آخرین قیمت خرما مضافتی در تهران با مشاورین فروش در ارتباط باشید. یکی ز بهترین مزیت های خرید از این مرز قیمت مناسب و ارسال سریع به سراسر کشور است. ارائه ی تخفیف ویژ به مشتریان ثابت و همچنین امکان سفارشی سازی بسته بندی به منظور رضایت تاجران انجام می گید.

با توجه به بالا و پایین رفتن قیمت ها در طول زمان بهتر است با اطمیان کامل خرید کنید. بهترین و به صرفه ترین نرخ ها توسط مراکز معتبر ارائه می شود. برای دریافت مشاوره خرید عمده و اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما