خرید عمده خرمای بوشهر

خرید عمده خرمای بوشهر

قیمت خرما کبکاب به صورت عمده در مراکز فروش اینترنتی بسیار مناسب است. این مراکز با عرضه ی انواع خرما به صورت مستقیم از درب باغ واسطه ها را حذف نموده و قیمت ها را کاهش می دهند. برای بسیاری از تجار امکان دسترسی به نخلستان های جنوب کار زمان بر و پر هزینه ای می باشد. مراکز پخش خرمای اینترنتی این مشکل را به راحتی حل نموده اند.

به طور کلی نمی توان قیمت ثابتی برای خرما اعلام کرد زیرا کیفیت خرما در مراکز مختلف با هم فرق دارد. علاوه بر کیفیت، حجم سفارش نیز می تواند در اعلام قیمت از سوی باغدار تأیرگذار باشد. از طرفی قیمت خرما کبکاب فله حدود 20-30 درصد ارزان تر از خرمای بسته بندی شده می باشد. بنابراین ابتدا باید مشخص شود که خریدار خرمای درجه 1 می خواهد یا درجه 2 و همچنین فله می خواهد یا بسته بندی شده و سپس مقدار سفارش نیز اعلام کند تا قیمت نهایی را دریافت کند.

قیمت خرما هر سال تغییر می کند که به علت تورم و تغییرات نرخ ارز اتفاق می افتد. برای اطلاع از قیمت دقیق باید از مراکز عمده فروشی قیمت روز را دریافت نمایید.

مرکز پخش عمده و اینترنتی خرما کبکاب

خرید عمده خرمای درجه یک

مراکز پخش به صورت سنتی و اینترنتی در کشور فعال می باشند. مراکز پخش سنتی تقریباً در همه ی شهرهای بزرگ وجود دارد اما در جنوب بیشتر هستند. کشور ایران دومین تولید کننده ی خرما در جهان به شمار می رود و طبیعی است که در زمینه ی فروش نیز تعداد زیادی فروشنده مشغول به کار باشند. قیمت خرما کبکاب در این مراکز با هم تفاوت دارد. علت آن به کیفیت خرما و انصاف فروشنده بستگی دارد. فروشگاه های اینترنتی در هر لحظه و هر مکان در دسترس هستند.

از طریق مراکز پخش اینترنتی به صورت مستقیم از نخلستان خرید می کنید. این کار هزینه ها را به شدت کاهش می دهد و در نتیجه سود بیشتری برای تاجر و مغازه داران به دست می آید. آماده سازی انواع خرما برای بازار داخلی و صادرات در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت در این عمده فروشی ها انجام می گیرد. برای کسانی که قبل از خرید اصلی خود نمونه بار می خواهند نیز این امکان فراهم می باشد. نمونه بار به درخواست مشتری به تمام نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر ارسال می شود.

خواص خرمای درجه یک

قیمت عمده خرما کبکاب صادراتی

خرما خواص بیشماری دارد که هم در درمان بیماری ها و هم در پیشگیری از بیماری مؤثر است. وجود انواع ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر در هر عدد خرما این میوه را به یک بمب انرژی و مقوی تبدیل کرده است. به صورت خلاصه می توان فواید زیر را برای خرمای مرغوب در نظر گرفت:

  1. پیشگیری از سرطان
  2. درمان کم خونی
  3. تنظیم فشار خون
  4. کاهش سطح کلسترول خون
  5. سلامتی دستگاه گوارش و قلب
  6. استحکام استخوان
  7. تقویت قوای جسمی و جنسی
  8. درمان یبوست
  9. سلامتی پوست و مو و….

این تنها بخشی از خواص بی نظیر مصرف خرما می باشد. با توجه به قیمت خرما کبکاب در کشورمان باید مصرف آن را افزایش دهیم تا بدنی سالم داشته باشیم. امروزه مواد خوراکی حاوی مواد شیمیایی بسیار فراوان هستند و با جایگزین کردن آنها با مواد ارگانیک مانند خرما باید از بروز بیماری ها پیشگیری نمود. طبق توصیه ی محققان با مصرف روزانه 3-7 عدد خرما می توان از فواید آن بهره برد. در شهرهای جنوبی مصرف خرما جزو جدا نشدنی از سفره ی مردم است و مصرف خرما به خوبی انجام می شود.

وجود فیبر بالا و قند طبیعی خرما برای ورزشکاران مناسب است و میتواند انرژی لازم برای بدن را فراهم نماید. همچنین برای افزایش شیر مادران نیز مصرف مشتقات خرما گزینه ی مناسبی به شمار می رود.

نحوه ی سفارش عمده

برای سفارش عمده خرما و کسب اطلاع از قیمت خرما کبکاب و انواع دیگر خرما با بهترین کیفیت می توانید با ما در ارتباط باشید. ما در این مجموعه انواع خرما شامل خرمای کبکاب، مضافتی، پیارم، زاهدی، خاصویی، عسلی، ربی، استعمران، بریمی، مجول و… را به صورت مستقیم از باغ برای مشتری ارسال می کنیم. تمام محصولات با کیفیت بالا و نازل ترین قیمت می باشند. در این مجموعه امکان ارسال بار به سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی فراهم میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *