قیمت خرما مضافتی 1401 بسیار مناسب و پایین است. خرما پیارم از با ارزش ترین نوع این محصولات است که در شهر های مختلف کشور تولید می شود، این نمونه از نوع تجاری و درجه یک بوده که بازار فروش آن در حال گسترش است. طعم بسیار عالی و ظاهر مناسب از ویژگی های بارز خرما پیارم است.

قیمت روز انواع خرما پیارم در تهران

عرضه خرما پیارم در فروشگاه های معتبر

عرضه خرما پیارم در فروشگاه های معتبر

در حال حاضر خرما پیارم یکی از پرفروش ترین نوع خرما است. این محصول در بسته بندی های جدید با وزن های متفاوت عرضه می شود. میوه خرما دارای خواص زیادی است که یکی از پرمصرف ترین نوع خشکبار به شمار می رود. خرما در کشور ما دارای انواع زیادی است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد در فروشگاه های معتبر زیادی عرضه می شود.

بهترین برند ارائه شده از خرما پیارم

بهترین برند ارائه شده از خرما پیارم

خرما از میوه های بهشتی است. این محصول از درخت نخل برداشت می شود. میوه خرما از بهترین میوه ها برای سلامتی انسان است که یک غذای کامل به شمار می رود و از خواص آن می توان موارد زیر را نام برد:

  • افزایش نیروی بدنی در سالمندان
  • تقویت کننده معده
  • برای کم خونی مفید است
  • به عنوان منبعی از کلسیم شناخته شده است
  • ضریب هوشی کودکان را افزایش می دهد و …

امروزه به دلیل افزایش شرکت ها و تولیدی ها، محصول خرما برند های مختلفی دارد که مشتریان و خریداران این محصول برای دریافت یک خرمای با کیفیت باید به نکات زیر توجه کنند:

  1. بدلیل وجود نام های جعلی در هنگام خرید به برند و استاندارد آن توجه کنید
  2. نوع و کیفیت بسته بندی نشان می دهد که برند محصول از یک شرکت معتبر است
  3. یک برند معتبر، خرما را در وزن های متفاوت بسته بندی می کند

بازار خرید و فروش خرما پیارم در تهران

بازار خرید و فروش خرما پیارم در تهرانبه طور کلی بازار خرید و فروش خرما پیارم در تهران یکی از مراکز سود آور در کشور می باشد. مرکز خرید خرما پیارم انواع این محصول را با قیمت مناسب و همچنین به صورت عمده عرضه می کند که قیمت عمده خرما در این مراکز مناسب تر است.
خرما پیارم ارزان قیمت از انواع خرماهایی است که در این بازارها به فروش می رسد البته در کنار آن خرمای کبکاب، خرمای مضافتی،خرمای استعمران، خرما زاهدی و سایر خرماها نیز به فروش می رسد. وجود این بازار در جنوب تهران و نزدیک بودن آن به کمربندی های شهر، بارگیری خرما را راحت تر کرده است.
از ویژگی های آن در این بازار موارد زیر است که عبارتند از:

  1. یکدست بودن خرماها
  2. عرضه خرما در تمام فصل های سال
  3. قیمت مناسب و کیفیت عالی
  4. بسته بندی و نمای ظاهری مناسب
  5. هیچ ضایعاتی ندارد و خرمای مناسب به مشتری عرضه می شود
  6. خرما ها در وزن های مختلف بسته بندی هستند
  7. فروشندگان این بازار برخورد و رفتار مناسبی با مشتری دارند

فروشنده خرما پیارم صادراتی

فروشنده خرما پیارم صادراتیخرما پیارم صادراتی از انواع محصولاتی است که صادرات زیاد آن باعث سود بالایی شده است. این نمونه به دلیل چسبیده بودن پوست و گوشت آن به یکدیگر ظاهری زیبا دارد و از بهترین خرما های صادراتی در کشور محسوب می شود.
نوع پیارم، دارای سهم زیادی از صادرات خرما را به خود اختصاص داده است و سود بالایی را در تجارت انواع خرما دارد. مزایای صادرات نمونه های پیارم با شرکت های معتبر:

  • بسته بندی با موازین صادراتی
  • داشتن مجوز های بین المللی و داشتن نشان هلال
  • عرضه طرح های جدید بسته بندی
  • تجهیز به تسمه کشی محصولات
  • مجهز بودن به چهار دستگاه شیرینگ
  • قابلیت وکیوم محصول
  • مجهز بودن به سرد خانه
  • تضمین کننده محصولات
  • ارسال سفارش در مقیاس زیاد
  • دارا بودن مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن

تجارت درجه یک ترین نوع خرما ایرانی در خاورمیانه

تجارت درجه یک ترین نوع خرما ایرانی در خاورمیانهبه طور کلی خرما مضافتی جیرفت سالیانه بیشتر از یک میلیون تن در ایران کشت می شود، که در حال حاظر بیشترین حجم تحارت انواع خرما را به بیش از 80 کشور دنیا دارد. از جمله مهم ترین کشور های خاورمیانه که محصول ایران را خریداری می کنند کشور هندوستان است. صادرات خرما ایرانی باعث سود بالا و اشتغال زایی بیشتر در کشور شده است.
تولید خرما در ایران بصورت طیف گسترده ای جریان دارد که در این میان رطب مضاقتی بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است. در میان استان های کشور، استان کرمان مناسب ترین زمین ها را برای کشت خرما داردکه در این استان شهر بم مرغوب ترین و با کیفیت ترین خرمای مضافتی ایرانی را تحت عنوان رطب مضافتی بم تولید می کند.
به طور کل استان کرمان را به عنوان قطب خرمای ایران نام گذاری کرده اند که از میان انواع زیاد صادراتی آن خرما پیارم جنوب با توجه به اینکه در شرایط سخت تر و در مناطق محدودتر کشت می شود، به عنوان گران قیمت ترین و درجه یک ترین نوع این نمونه ها به شمار می رود.

خرید خرما پیارم از فروشگاه های معتبر

خرید خرما پیارم از فروشگاه های معتبرامروزه خرید خرمای پیارم به صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه های معتبر صورت می گیرد. خوب است بدانید که نمونه پیارم علاوه بر شهر کرمان، در استان هرمزگان و در منطقه حاجی آباد نیز تولید و برداشت می شود. این محصول از نظر طعم خوب و کیفیت بالا، در ردیف خرمای مجول قرار می گیرد که صادرات بالای آن باعث اشتغال زایی و سود بیشتر برای تولیدکنندگان شده است.
اینکو باک یکی از فروشگاه های معتبر خرید و فروش خرما در کشور می باشد. که کشاورزان و تولیدکنند گان می توانند محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت بالا به فروش رسانند.

از چه مکان هایی می توان خرما پیارم را تهیه نمود؟

از چه مکان هایی می توان خرما پیارم را تهیه نمود؟به طور کلی امروزه مکان ها و بازار خرید خرما به طور گسترده ای در کشور فعالیت می کنند، که مشتریان می توانند علاوه بر میوه ی خرما نهال آن را نیز تهیه کنند. البته با پیشرفت های زیادی که شده خرید این محصول به صورت اینترنتی و آنلاین نیز وجود دارد که این نوع خرید جز خرید های مستقیم و بدون واسطه محسوب می شود.
امروزه در داخل و خارج از کشور فروشگاه خرما و تولیدی های آن این محصول را به صورت معتبر و با کیفیت عرضه می کنندکه این محصول جز ارقام پر فروش است.
از عواملی که باعث می شود قیمت آن ارزان تر باشد موارد زیر است:

  1. پخش به صورت مستقیم از نخلستان های جنوب
  2. فروش به صورت عمده
  3. فروش بدون واسطه دلال و فروشنده
  4. ارسال به تمام مناطق کشور
    که فروش بدون واسطه از مهم ترین علت های ارزان بودن خرما می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *