قیمت عمده خرما کبکاب صادراتی

قیمت عمده خرما کبکاب صادراتی

قیمت خرما کبکاب صادراتی و خرما مضافتی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان قیمت کلی برای همه ی خرما عنوان کرد. کیفیت خرما و نوع بسته بندی، دارا بودن نشان استاندارد و بهداشت در قیمت اثر گذار است. خرمای کبکاب در بسته های کارتنی و سطلی تولید می گردد. خرمای کارتنی که معمولاً به صورت فشرده و پر شیره می باشد و خرمای سطلی دستچین شده است.

لیست قیمت خرما کبکاب صادراتی در مراکز فروش سنتی و اینترنتی متفاوت است. مراکز فروش عمده ی اینترنتی با عرضه ی مستقیم خرما از نخلستان قیمت مناسبی را به مشتری پیشنهاد می دهند. خرمای درجه یک یا همان صادراتی در جنوب مشتری خارجی زیادی دارد. اگر تجار حجم بالایی را برای خرید در نظر داشته باشند می توانند با صاحب باغ توافق کنند. باغداران نیز با خریداران عمده و خوش حساب کنار می آیند. پس اول باید تصمیم قطعی برای خرید داشته باشید.

مرکز فروش عمده خرما کبکاب صادراتی

مرکز پخش خرمای کبکاب دشتستان

مراکز فروش عمده ی خرما کبکاب لاکی در شهرهای دشتستان و بهبهان قرار دارد. نخلستان های وسیع و پر بار با خرمای عالی از نعمت های خداوند در این مناطق می باشد. خرما پس از برداشت از باغات جنوب توسط صاحبان سردخانه خریداری می شود. این افراد به نوعی سرمایه دار و مرکز پخش خرما در کشور به شمار می روند. برخی از خود کشاورزان که توان مالی بهتری دارند نیز دارای سردخانه های بزرگی می باشند.

این کشاورزان نیاز مالی زیادی برای فروش فوری خرما ندارند و به همین دلیل خرما را نگهداری میکنند. به تدریج با مراجعه ی مشتری عمده آنها بخشی از محصول خود را به فروش می رسانند و این روند تا پایان سال ادامه دارد. در مرکز عمده فروشی قیمت خرما بسیار ارزان است، شرط بهره مندی از این تخفیف خرید با تناژ بالا میباشد.

تولید خرما کبکاب در بوشهر و ارسال به سراسر کشور

خرید خرمای کبکاب درجه یک

خرما کبکاب صادراتی که در استان های جنوبی برداشت می شود بلافاصله به کارخانه جهت بسته بندی منتقل می گردد. سپس با دریافت اولین مشتری به شهر مقصد ارسال می شود. ارسال بار هم توسط تولید کنندگان انجام می گیرد و هم خریدار می تواند خود بار را از درب کارخانه تحویل بگیرد. ارسال از کارخانه این خوبی را دارد که توسط نیروهای مجرب انجام میگیرد، به همین جهت خیال مشتری راحت است.

در استان بوشهر روش های نوین کشت خرما در حال اجرا می باشد که مصرف آب بهینه و ثمر دهی بیشتر در پی دارد. با توجه به کشت محدود خرما در دنیا و درخواست زیاد برای آن باید به صادرات خرما اهمیت بیشتری داد. کشورهای پیشرفته از کمترین فرصت های موجود بهترین بهره را برای بدست آوردن ثروت می برند.

خواص خرمای تازه چیست

خرمای کبکاب بوشهر

خرمای تازه خواصی دارد که می توان گفت در کمتر میوه ای تمام این فواید یافت می شود. هرچند که افراد به سلامتی خود اهمیت می دهند اما عدم آگاهی آنها از خواص بعضی مواد مانند خرما می تواند به ضرر آنها تمام شود. خرما سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی می باشد. دارای فیبر بالا و انرژی زیاد است، پس با مصرف چند عدد خرما در طول روز از آن بهره ببرید. برخی از خواص خرما را می توان موارد زیر عنوان کرد:

  1. پیشگیری از سرطان
  2. پیشگیری از شب کوری
  3. درمان کم خونی
  4. سلامتی دستگاه گوارش
  5. سلامتی قلب
  6. افزایش نیروی جسمی و جنسی
  7. زیبایی پوست
  8. افزایش سیستم ایمنی بدن
  9. کاهش کلسترول
  10. درمان یبوست
  11. سلامت استخوان ها
  12. و….

خرمای تازه را از روی ظاهر آن می توان تشخیص داد. البته باید در مورد ویژگی خرمای تازه اطلاعات کافی داشت و هرکسی نمی تواند به راحتی این کار را انجام دهد. خرما کبکاب صادراتی دارای رنگ قهوه ای بوده و پوست آن به گوشت خرما چسبیده است. اندازه ی آن تقریباً درشت است، پرشیره بوده و مزه ی بسیار خوبی دارد.

خرید عمده

برای خرید عمده ی خرما کبکاب صادراتی به صورت فله ای و بسته بندی شده با ما در ارتباط باشید. این مجموعه انواع مختلف خرما را بدون واسطه و با قیمت و کیفیت عالی عرضه می نماید. اگر به دنبال خرید مطمئن هستید می توانید با مجموعه ی ما این خرید مطمئن را تجربه کنید. هدف ما در این مجموعه فروش خرمای باکیفیت و ارزان برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان می باشد.

2 دیدگاه

  • با سلام و درود فراوان ” پیمان باقرلقب هستم از مازندران و بابل ” حدود یکماه تو پخش خرمای مضافتی از بم هستم و دارم تو خونه یه سرد خونه هم میزنم ” چون چند سال تو پخش با سوپریها و قنادیها بودم و هستم تقریبا مشتری خوبی دارم. و با توجه به سرویس دهی کردن خرمای مضافتی تو مغازها ” طالب خرمای کبکاب ووو هستن چنانچه راهی برای کار کردن وجود داره تماس بگیرید 09111149791 ” با سپاس فراوان #

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *