استان هرمزگان در تولید خرما مضافتی 1401 نقش بسزایی دارد و یکی از شهرهای آن به نام حاجی آباد بهترین نوع خرما را وارد بازار ایران می کند. نام خرما در این منطقه پیارم است که به عنوان یکی از باکیفیت ترین خرمای صادراتی می باشد. خرما پیارم در کل جهان شناخته شده و معروف است و طعم خوشمزه و دلپسندی دارد. قیمت خرما پیارم در ترکیه همواره در حال تغییر است و بستگی به تولید و کیفیت آن دارد. امروزه خرما پیارم خرید و فروش خوب و فوق العاده ای در بازارهای جهانی دارد که برای اطلاع از قیمت های روز آن می توانید به مراکز فروش مراجعه کنید.

لیست قیمت روز خرما پیارم در ترکیه

بهترین برند خرما پیارم در بازار داخلی

بهترین برند خرما پیارم در بازار داخلی

بهترین برند خرما در بازارهای جهانی با نام پیارم خرید و فروش می شود. این خرما رنگ رنگ و طعم مشتری پسندی دارد و سرشار از مفیدترین مواد مغزی است.

رنگ خرما پیارم به قهوای تیره می باشد و بخاطر ظاهر خوبی که دارد، می توان به راحتی آن را شست و استفاده کرد.

پروتئین و مواد قندی این خرما بسیار زیاد است و همین امر ارزش غذایی آن را چند برابر می کند.

خرما پیارم می تواند به عنوان مناسب ترین میان وعده باشد و خوردن آن در طول روز باعث افزایش انرژی و تقویت حافظه می شود.

در بازارهای داخلی خرما پیارم مشتری زیادی دارد و فروش آن فوق العاده است. اگر می خواهید خرمای خوب تهیه کنید، پیارم بهترین انتخاب است که پیشنهاد می شود برای یک بار هم شده از آن استفاده کنید.

عرضه خرما پیارم با نازلترین قیمت

عرضه خرما پیارم با نازلترین قیمت

در استان هرمزگان بیشتر باغداران در روستاها و شهرها به تولید خرمای پیارم می پردازند. روستاهایی مثل درآگاه، برآفتاب، تزرج و غیره خرمای درجه یکی را وارد بازار می کنند.

خرما پیارم نه تنها صادراتی است، بلکه تجارت خوبی در کشور ایران دارد. تولید کنندگان هر ساله باکیفیت ترین خرما را دارند و هر ساله بر تولید آن ها افزوده می شود، چون خرمای آن ها طرفدار زیادی در بازارهای جهانی دارد.

عرضه خرما پیارم هر ساله به سراسر ایران انجام می شود که این عرضه توسط مراکز فروش به صورت اینترنتی هم امکان پذیر است.

خوشبختانه عرضه و پخش اینترنتی خرما پیارم استقبال بی شماری در چند سال اخیر داشته که قیمت های مناسب آن باعث جذب مشتری بیشتر شده است.

بازار خرید و فروش خرما پیارم در کشور

بازار خرید و فروش خرما پیارم در کشورهر ساله تجارت خرما پیارم در کشور انجام می شود. بیشترین خرید و فروش این محصول از ماه شهریور تا آخر آبان است، چون تولید خرما پیارم بیشتر در این ماه های سال می باشد.

این خرما مزه و طعم خوبی دارد که با فرد با خوردن آن علاقه بیشتری نسبت به این محصول پیدا می کند.

خرما پیارم بخاطر داشتن مواد معدنی می تواند برای بدن بسیار مفید باشد و از بروز بیماری های زیادی جلوگیری می کند.

بازار خرید و فروش خرما پیارم همیشه داغ است و با کیفیت های متفاوتی ارائه می شود. انتخاب کیفیت و قیمت به عهده مشتری است، اما در کل این خرما بیشترین مرغوبیت را در بین خرماهای دیگر دارد.

مرکز فروش مرغوب ترین خرما پیارم در شیراز

مرکز فروش مرغوب ترین خرما پیارم در شیرازیکی از خرما ایرانی اصل پیارم است که در جنوب ایران تولید بالایی دارد. خرما طبع گرمی دارد که مناسب ترین مواد غذایی برای افراد با طبع سرد به حساب می آید.

این خرما در شیراز هم تولید می شود که توسط مراکز مختلف مورد فروش قرار می گیرد.

مصرف خرما نه تنها برای بزرگان، بلکه برای کودکان و بچه ها هم مفید است، چون مواد مقوی در آن وجود دارد.

خوردن خرما حتی به صورت ناشتا هم خوب است و می تواند انرژی بدن را تامین کند. مواد قندی که در خرما پیارم وجود دارد، کاملا طبیعی است که حتی می تواند برای افراد دیابتی هم مناسب باشد و هیچ ضرری برای آن ها نداشته باشد.

این محصول به عنوان بهترین و مفیدترین محصول در مناطق گرمسیر است که یک میوه محسوب می شود.

امروزه، برای مرغوب ترین خرما پیارم می توان به مراکز فروش بزرگ مراجعه کرد که به صورت شبانه روز در حال فعالیتند.

قیمت انواع خرما درعمده فروشی های ترکیه

قیمت انواع خرما درعمده فروشی های ترکیهخرما انواع مختلفی دارد که در مناطق گرمسیر تولید می شود‌. ایران یکی از بهترین خرماها را وارد بازار می کند که حتی صادرات آن هم به کشورهای دیگر انجام می شود.

یکی از انواع خرماهای بازار که نام معروف و طعم خوبی دارد، پیارم است.

قیمت روز خرما پیارم یکسان نیست و معمولا نوع خرما و کیفیت آن می تواند تعیین کننده قیمت این محصول باشد. معمولا فروش خرما هم به صورت کارتونی انجام می گیرد و هم عمده.

در عمده فروشی های ترکیه خرما با قیمت های گوناگونی ارائه می شود و بیشترین قیمت را خرمایی دارد که رنگ خوب و تازه، طعم عالی و کیفیت برتر داشته باشد.

بنابراین، برای اینکه از قیمت عمده خرما و انواع آن در بازار مطلع شوید، می توانید همین حالا با این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

شرکت تولیدی خرما پیارم

شرکت تولیدی خرما پیارمهمانطور که گفته شد، خرما پیارم محصول استان هرمزگان است. شرکت های زیادی در استان های جنوبی این خرما را تولید می کنند تا نیاز بازار را تامین سازند.

خرما پیارم بخاطر تولید بالا درصد زیادی از نیاز بازارهای داخلی و حتی خارجی را برطرف می کند.

ویتامین C از مغزی ترین مواد معدنی است که خرما پیارم آن را داراست و این عنصر مفید برای سلامتی انسان ضروری است. پس شما می توانید با خوردن خرما به این عنصر مقوی برسید.

این خرما محبوبیت خاصی بین بازاریان و مشتریان دارد. در شرکت های تولید کننده این خرما با بسته بندی های مناسب آماده فروش قرار می گیرد.

لذا، شما می توانید برای بدست آوردن خرما مرغوب و اصل با پیارم از طریق نمایندگی آن اقدام کنید که با شرکت تولید کننده اصلی آن قرارداد دارند.

صادرات خرما پیارم از اصفهان به ترکیه

صادرات خرما پیارم از اصفهان به ترکیهپیارم یک خرمای صادراتی درجه یک است که حتی صادرات آن از استان اصفهان هم انجام می شود. یکی از کشورهایی که از خرمای پیارم استقبال بالایی دارند، ترکیه است.

صادرات خرما پیارم به این کشور مزایایی را برای کشور ما داشته که عبارتند از:

  • تولید بیشتر این نوع خرما
  • رقابت در بین تولید کننده گان در زمینه کیفیت
  • رشد اقتصادی کشور
  • خرید و فروش بالا
  • جذب مشتری بیشتر
  • معروف شدن خرما پیارم در کل جهان

آیا می دانید درصد صادرات خرما مضافتی جیرفت سالانه چقدر است؟ همه ساله این محصول مورد خرید و فروش و صادرات قرار می گیرد، اما درصد آن بستگی به مقدار تولید آن دارد. و البته تعداد تقاضا هم روی صادرات تاثیر گذار است.

بنابراین هر چه کیفیت خرما پیارم بیشتر باشد و نوع بسته بندی آن مناسب تر، معمولا افزایش تقاضا هم انجام می شود. از این رو درصد صادرات این محصول سال با سال بالا می رود.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *