قیمت خرمای زاهدی درجه یک جهرم

قیمت خرمای زاهدی درجه یک جهرم

خرما مضافتی عمده یکی از پر فروش ترین نوع خرما در بازار صادراتی است. قیمت مناسب این نوع خرما باعث شده است که تاجران زیادی علاقه مند به تجارت آن شوند. شهرستان جهرم در استان فارس قرار دارد و بنابراین مرکز پخش آن از این مناطق آغاز می شود. هرچند که در شهرهای دیگر نیز می توان این نوع خرما را با قیمت درب نخلستان خریداری نمود.

برای انجام صادرات خرما باید شرکت های تولیدی گواهی بهداشت و همچنین دستگاه های سورتینگ داشته باشند. در کنار کیفیت و قیمت یکی از موضوعات مهم نوع بسته بندی است. معمولا خرمای زاهدی در کارتن های 5 و 10 کیلوگرمی صادر می شود. این کار به نفع خریدار است. زیرا قیمت کمتری پرداخت می کند. و تجار به راحتی می توانند خرما را با طرح مورد نظر خود در باکس های مختلف قرار دهند.

خرمای زاهدی جهرم دارای رنگ قهوه ای بوده که کیفیت مناسبی دارد.

از طریق مراکز اینترنتی معتبر و یا به صورت حضوری می توان این نوع خرما را تهیه کرد. مراکز پخش اینترنتی به دلیل تعامل بالا با کشاورزان همواره خرمای درجه یک و عرضه می کنند. پس برای خرید باید با فروشندگان اینترنتی در ارتباط باشید و قیمت ها را به روز دریافت کنید.

قیمت خرما در بازار صادراتی

خرمای زاهدی صادراتی جهرم

در بازار صادراتی وقتی صحبت از قیمت می شود باید نازل ترین نرخ ها را بررسی کرد. خرمای زاهدی جهرم به دلیل قیمت مناسبی که دارد در بازار صادراتی به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد. هر تاجری قبل از خرید از چندین منبع معتبر قیمت ها را استعلام می گیرد. در کنار قیمت باید به کیفیت نیز توجه شود. ممکن است برخی از افراد سودجو در بازار فعالیت داشته باشند که خرمای نا مرغوب عرضه میکنند.

لذا در بازار نرخ های مختلفی را شاهد هستیم که باید با دقت مورد بررسی قرار گیرند. به دلیل وجود رقابت زیاد در بازار خرما همواره عمده فروشان سعی می کنند که کمترین سود را برای خود در نظر بگیرند. در عوض با حجم بالای سفارش این کم بودن سود جبران می شود.

هرچه کیفیت خرمای زاهدی جهرم بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. در واقع هر چه اندازه ی خرما درشت تر و رنگ آن روشن تر باشد کیفیت بالاتر است. بنابراین نمی توان نرخ ثابتی را برای خرما ذکر کرد. به ویژه به دلیل نوسانات زیاد قیمت ها در طول سال باید هنگام خرید آخرین نرخ روز را دریافت کرد.

انواع بسته بندی خرمای زاهدی

خرید عمده خرمای زاهدی صادراتی

خرمای زاهدی جهرم به دو صورت فله و بسته های فروشگاهی به بازار عرضه می گردد. در بازار صادراتی معمولاً تاجران خرما را فله ای و در کارتن های 10 و یا 5 کیلوگرمی سفارش می دهند. این کار باعث می شود بتوانند خرما را ارزان تر خریداری کنند. و از طرفی با خرید خرما به صورت عمده در کارتن های 20 کیلویی امکان بسته بندی با نام برند تاجران برای آنها فراهم می باشد.

خرما زاهدی جعبه ای اغلب برای مراکز فروشگاهی و هایپر مارکت ها آماده می شود. زیرا در این مراکز خریداران ترجیح می دهند خرمای جعبه ای تهیه کنند. هرچند که با این کار باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنند اما با میل این خرید را انجام می دهند. خرمای فله معمولا در بازارهای سنتی پخش خرما یافت میشود.

پاکت های موجود در بازار در وزن های 300 و 500 و 700 گرمی میباشند. و از خرمای زاهدی جهرم و بوشهر با بهترین کیفیت در این بسته ها استفاده میشود.

خرید مستقیم خرمای زاهدی از باغدار

خرید مستقیم خرما زاهدی از باغدار یکی از مهمترین مسائلی است که تاجران به دنبال آن هستند. در مراکز اینترنتی معتبر این امکان برای خریداران فراهم می باشد. به راحتی با جست و جو در فضای اینترنت می توان عمده فروش های معتبر را یافت. خرمای زاهدی بوشهر و خرمای زاهدی جهرم جزو پر فروش ترین نوع خرمای صادراتی به شمار می روند.

عرضه ی مستقیم و بدون واسطه ی خرمای برحی خوزستان در این مجموعه با بهترین کیفیت و ارسال سریع انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی ثبت سفارش با مشاورین فروش تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *