قیمت عمده خرمای زاهدی درجه یک

قیمت عمده خرمای زاهدی درجه یک

مراکز فروش خرمای زاهدی عمده در استان های جنوبی متعدد و فراوان هستند. طبیعی است که در قطب تولید خرما فروشنده نیز زیاد باشد. استان بوشهر به دلیل آنکه در زمینه ی خرما زاهدی حرف اول را برای گفتن دارد همیشه مورد توجه تجار بوده است. تاجران زیادی هم در داخل کشور و هم در خارج کشور هر ساله با شروع فصل برداشت خرما به سراغ کشاورزان می آیند.

با توجه به اینکه فروش عمده ی خرما با قیمت مناسب در نخلستان اتفاق می افتد بهتر است شما هم واسطه ها را کنار بزنید. معامله ی مستقیم با کشاورز تخفیف خوبی را به خریدار می رساند. اما در هر صورت کشاورز همیشه خرما ندارد و بعد از مدتی محصولش به اتمام می رسد. در این وضعیت باید به سراغ تولید کنندگان و شرکت های بسته بندی بروید. آنها نیز خرمای زاهدی عمده را با قیمت مناسبی به فروش می رسانند.

رقابت در بازار خرما فروشان تا حدودی داغ است و خرید و فروش پر رونق. امروزه مراکز اینترنتی برای فروش عمده ی خرما فعالیت خود را به خوبی انجام می دهند. در این مراکز انواع خرما با کیفیت عالی عرضه می شود. همواره کیفیت باعث جذب و ماندگاری مشتری میشود.

در مجموعه ی نگین جنوب خرمای زاهدی با کیفیت ممتاز و بدون واسطه عرضه می گردد. در این مرکز که توسط عده ای از کشاورزان تشکیل شده است خرمای بوشهر برای صادرات به کشورهای اروپایی تامین می گردد.

بیشتر بخوانید: قیمت خرمای مضافتی عمده

بازار خرید و فروش خرمای زاهدی عمده

قیمت خرید خرما زاهدی بوشهر

فروش خرمای زاهدی عمده در بازار خرما فروشان بسیار داغ است. به ویژه در فصل برداشت خرما که رونق بیشتری می گیرد. در شهرهای مختلف ایران می توان مراکز عمده فروشی متعددی را یافت که در این زمینه فعالیت می کنند.

به ویژه در کلان شهرهایی مانند تهران، اصفهان و تبریز که جمعیت زیادی دارند و بازار مصرف خوبی دارد. بنابراین علاوه بر جنوب کشور که خرما جزئی از سبد غذایی آنها می باشد در کلان شهرها نیز مصرف خرما تا حدودی مناسب است. با توجه به خواصی که خرما برای سلامتی انسان دارد بهتر است روزانه 3 تا 7 عدد خرما مصرف کنید.

قیمت خرمای زاهدی عمده نیز نسبت به انواع دیگر خرما ارزان تر است. به این علت استقبال خوبی از آن می شود. هم در بازار داخلی و هم در بازار صادراتی مشتری زیادی دارد. به راحتی از طریق اینترنت می توان مراکز پخش را در سراسر کشور پیدا کرد.

بهترین قیمت خرما در جنوب

قیمت خرید خرما زاهدی صادراتی

خرما انواع مختلفی دارد. هر کدام نیز مشتری مخصوص خود را دارد و قیمت های آنها بسیار متفاوت است. برخی از آنها شیره دار و برخی خشک هستند. در شهرهای جنوبی که خرمای زیادی در آنها کشت می شود قیمت ها نیز بسیار ارزان است. بوشهر، دشتستان، آبپخش، خشت، جهرم، بم، جیرفت، آبادان، بهبهان، حاجی آباد و… از جمله شهرهای خرما خیز هستند.

بهترین قیمت خرما با توجه به کیفیت باید تعیین شود. اگر هر دو فاکتور کیفیت و قیمت را کنار هم قرار دهیم قیمت خرمای زاهدی عمده خیلی به صرفه است. به طوری که در حال حاضر با یک پنجم قیمت خرمای پیارم می توان خرما زاهدی خریداری کرد. همچنین با نصف قیمت خرمای مضافتی می توان خرمای خشک زاهدی خریداری نمود.

سفارش بدون واسطه خرما زاهدی

برای سفارش خرمای زاهدی عمده به صورت مستقیم از تولید کننده با ما در ارتباط باشید. در این مرکز با حذف واسطه ها، خرما با قیمتی ارزان و کیفیتی عالی به فروش می رسد. بهتر است قبل از ثبت سفارش نرخ روز را از مشاورین فروش دریافت کنید.

با توجه به زمان ثبت سفارش بارگیری و ارسال انجام می گیرد. در این مجموعه انواع خرما و فرآورده های خرمایی ممتاز مخصوص صادرات عرضه می شود. خرمای صادراتی مخصوص بازار روسیه، ترکیه، هند، افغانستان، قزاقستان و… برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *