خرید خرما صادراتی بوشهر عمده

خرید خرما صادراتی بوشهر عمده

مراکز پخش و خرید خرما خاصویی بوشهر و خرما مضافتی به صورت سنتی و اینترنتی در سطح کشور فعال می باشند. هرکدام از این مراکز در جایگاه خود ارزش و مزایایی دارند که مشتری باید یکی از آنها را انتخاب نماید. اگر مشتری بخواهد به صورت سنتی خرید کند باید وقت و هزینه ی زیادی صرف کند تا به بازار خرمای جنوب برسد و فروشنده ی برتر را پیدا کند.

اما خرید خرما خاصویی بوشهر و خرما کبکاب لاکی به صورت اینترنتی این مشکلات را ندارد. به راحت ترین شکل ممکن و با کمک فضای اینترنت به فروشنده دسترسی دارید. می توانید در خصوص قیمت ها و نحوه ی ارسال بار با هم مذاکره کنید سپس اقدام به خرید نمایید. مراکز پخش اصلی خرمای خاصویی در شهر جم از توابع استان بوشهر قرار دارند. مراکز اینترنتی نیز جزو مراکز اصلی به حساب می آیند و قیمت آنها با قیمت درب باغ یکسان است.

در شهرهای بزرگ و پر جمعیت معمولا نمایندگی های پخش وجود دارد که باید آنها را در بازار خرما یافت.

قیمت خرمای خاصویی درجه یک در جنوب

قیمت خرما خاصویی با کیفیت

قیمت خرید خرما خاصویی بوشهر با بهترین کیفیت در شهر جم ارزان تر از همه جا می باشد. زیرا بهترین خرمای خاصویی در این شهر کشت می شود. در فصل برداشت خرما با توجه به نرخ تورم و هزینه های انجام شده برای به ثمر نشستن خرما، قیمت عمده ی آن تعیین می گردد. سپس خرما توسط تاجران و سرمایه گزاران حوزه ی خرما خریداری شده و به بازار عرضه می گردد.

باغداران اولویت فروش خرما را به کسی می دهند که تمام محصول را یکجا خرید کند. در این صورت قیمت خرما کم ترین میزان را خواهد داشت و خریدار از تخفیف خوبی بهره می برد. به همین دلیل است که همه دوست دارند خرما را بدون واسطه و مستقیم از باغدار خرید کنند.

مراکز فروش اینترنتی این امکان را به خریداران می دهد که به صورت مستقیم از باغدار خرید کند. برای خرید خرما خاصویی بوشهر از طریق این مجموعه با بهترین کیفیت می توانید با ما در ارتباط باشید.

صادرات خرما خاصویی بوشهر

خرما خاصویی صادراتی جم

خرمای خاصویی از جمله خرماهایی است که نمی توان در هر منطقه آن را کشت کرد. این خرما در منطه ای خاص به نام شهر جم و حاجی آباد به خوبی ثمر می دهد. بنابراین مقدار این خرما محدود بوده و با توجه به طعم و کیفیت عالی مشتری فراوانی دارد.

کشورهای اروپایی و عربی از مشتری های این خرما می باشند. بازار صادرات آن خوب و پر سود است. خرید خرما خاصویی بوشهر توسط برخی تجار پیش از فصل برداشت انجام می گیرد. خرما را می توان به جای قند استفاده کرد به خصوص برای افرادی که بیماری قند و دیابت دارند. با توجه به اندازه ی ریز خرما خاصویی، این نوع خرما یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

صادرات خرما خاصویی علاوه بر تأمین منافع کارخانجات بسته بندی باعث افزایش سود باغداران نیز می گردد. شرکت های حمل و نقل رونق بیشتری میگیرند و ارز آوری برای کشور و ثبات اقتصاد جامعه به همراه دارد.

انواع بسته بندی خرمای خاصویی

پخش خرما خاصویی

خرما خاصویی با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتری در بسته های متنوع تولید می گردد. جعبه های ساده و معمولی که به صورت کارتن های 2 تا 3 کیلویی هستند. ظروف سطلی کوچک با وزن 500 گرم از رایج ترین نوع بسته بندی می باشند.

نوع دیگر بسته بندی به صورت فله ای بوده که در کارتن های 5 کیلویی به فروش می رسد. خرمای 2 تا 5 کیلویی برای مغازه دارانی که در بازار سنتی خرما فعالیت می کنند مناسب است. اما بسته های کوچک مناسب فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها می باشد. سلیقه ی مشتری برای خرید خرما خاصویی بوشهر متفاوت است و فروشنده باید به این موضوع توجه کند.

بسته بندی های صادراتی نیز وجود دارد که در آنها خرما بدون شیره قرار می دهند. در بازار صادراتی برعکس بازار داخلی خرمای کم شیره مشتری بیشتری دارد. بسته های صادراتی به صورت پاکت های زیپ کیپی با وزن حدودی 250 گرمی می باشد.

خرید خرما خاصویی بوشهر از باغدار

خرید خرما خاصویی بوشهر بصورت مستقیم از باغداران و حذف واسطه ها یکی از موضوعات مورد نظر تاجران می باشد. در این مرکز پخش عمده این کار به راحتی انجام می گیرد و بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت خرما هرساله با افزایش و کاهش تقاضا تغییر می کند و مقدار ثابتی نمی ماند. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع خرما برای بازار داخلی و صادرات با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *