مرکز پخش خرمای دشتستان

مرکز پخش خرمای دشتستان

مراکز اینترنتی از جمله مراکز پخش عمده خرمای کبکاب بوشهر همراه با ارائه ی بهترین خدمات می باشند. در مراکز پخش اینترنتی نیاز به حضور فیزیکی خریدار نمی باشد و ارسال بار توسط فروشنده انجام می گیرد.

همچنین قبل از نهایی کردن قرارداد می توان با فروشنده در ارتباط بود و درخواست ارسال نمونه بار کرد. خرمای کبکاب بوشهر پرشیره بوده و به همین دلیل در تمامی مراکز پخش در شهرهای مختلف از این نوع خرما یافت می شود. در استان بوشهر سردخانه های بزرگی وجود دارد که در فصل برداشت، خرما را داخل آنها قرار می دهند.

علاوه بر فروشگاه های اینترنتی که امروزه رواج پیدا کرده اند غرفه های موجود در میادین تره بار نیز فروش عمده ی خرما را انجام می دهند.

بازار خرید و فروش خرما کبکاب

خرید عمده خرمای بوشهر

خرمای کبکاب بوشهر یا همان خرمای دشتستان گوشتی و شیره دار است و طرفدار زیادی دارد. اگر این خرما را با کیفیت مرغوب خریداری و میل کنید متوجه طعم لذیذ آن خواهید شد.

این خرما در داخل کشور بهترین بازار خرید و فروش را دارد زیرا هم خوشمزه بوده و هم قیمت آن مناسب است. قیمت خرما کبکاب نسبت به سایر خرماها پایین است و علت آن را می توان در فراوانی آن دانست. حتی در کشورهایی مانند روسیه، آلمان و هند نیز این نوع خرما فروش خوبی دارد و تاجران سود خوبی بدست می آورند.

بهترین برند خرمای کبکاب

خرمای کبکاب صادراتی بوشهر

خرمای کبکاب بوشهر توسط برندهای مختلفی بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردد. برخی از کارخانه های بسته بندی رضایت مشتری را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند. برخی تولید کنندگان فقط به فکر سود بیشتر بوده و خرمای بی کیفیت را به جای خرمای درجه یک عرضه می کنند.

برندهای های برتر در زمینه ی بسته بندی خرما علاوه بر بازار داخلی صادرات خوبی نیز انجام می دهند.

شرکت های برتر در این عرصه از فناوری های روز برای شست و شو و سورتینگ خرما بهره می برند. از طراحی زیبا و بسته بندی های باکیفیت استفاده می کنند که نتیجه آن هم افزایش فروش و سود بیشتر میشود.

نمایندگی فروش خرما در شمال

خرمای کبکاب درجه یک

معمولا نمایندگی های فروش عمده ی خرما در مراکز استان ها که جمعیت بیشتری دارند قرار دارد. در شهرهای شمالی کشور مانند شهرهای جنوبی خرما مصرف نمی شود اما این مناطق بدون نمایندگی فروش هم نیستند. به عبارتی می توان گفت بازار خرما فروشان را در شمال می توان پیدا کرد اما به فراوانی جنوب نیست.

خرما میوه ای پر از خواص گوناگون و سرشار از انرژی، مواد معدنی، فیبر و ویتامین می باشد. افرادی که در مناطق شمالی زندگی می کنند باید خرما را در سبد مصرف خود قرار دهند تا از بسیاری بیماری ها مانند: سرطان، کم خونی، ضعف بدن و قوای جنسی، یبوست و مشکلات دستگاه گوارش و … در امان بمانند.

خرید مستقیم از باغدار

بیشتر کسانی که خرما را بصورت عمده خرید می نمایند خرما را از واسطه ها خرید می کنند. برای خرید خرمای کبکاب بوشهر و انواع دیگر خرما بصورت مستقیم از باغدار با ما در ارتباط باشید.

همچنین برای کسب اطلاع از قیمت روز انواع خرما و دریافت مشاوره رایگان در خصوص ورود به بازار خرما با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *