خرید خرما شکلاتی تنگسیر از شرکت

قیمت عمده خرما شکلاتی تنگسیر

امروزه برای خرید خرما شکلات تنگسیر به صورت مستقیم از شرکت بهترین کار استفاده از اینترنت است. دیگر برای خرید عمده مانند گذشته نیاز به مراجعه ی حضوری به درب کارخانه نیست. به راحتی با یک تماس تلفنی می توانید خرید عمده و مطمئنی انجام دهید. شرکت های تولید و پخش فرآورده های خرمایی برای راحتی مشتری اقداماتی را در نظر می گیرند. از جمله اینکه از طریق مشاورین فروش شرکت سفارش مشتری را دریافت می کند.

کیفیت محصول همواره حرف اول را در فروش و صادرات می زند. به همین دلیل همه ی شرکت ها به موفقیت دست نمی یابند. برخی از شرکت ها به دلیل طمع و برای کسب سود بیشتر از کیفیت کم می گذارند. اما خرما شکلاتی تنگسیر را می توانید با خیالی آسوده خرید کنید. هم از نظر کیفیت مواد اولیه و هم از نظر نوع بسته بندی بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم.

تجار و خریداران عمده داخلی با سفارش این محصول و فروش آن می توانند به سودهای بالایی دست یابند. فرآورده های خرمایی یکی از محصولات جدید و نوین به شمار می رود که به سرعت در حال جذب مشتری است. علت آن هم کیفیت و طعم و خواص بسیار زیاد آن است.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده حبه قند خرما کاملا ارگانیک

نمایندگی پخش عمده خرما شکلاتی تنگسیر

نمایندگی پخش خرما شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی تنگسیر برای سهولت دسترسی خریداران عمده در مناطق و شهرهای مختلف نمایندگی هایی را قرار داده است. این مراکز محصولات شرکت را بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه به مشتری تحویل می دهند. امروزه به پیشرفت صنایع و روش های فروش ، نمایندگی های اینترنتی نیز به راحتی در دسترس می باشند.

در نمایندگی شرکت انواع طعم ها و بسته بندی ها را می توانید ببینید و سفارش دهید. کیفیت بالا وتازگی محصول از مزیت های خرید بدون واسطه هستند. همین دو موضوع نیز برای تجار مهمترین چالش ها به شمار می روند. خرما شکلاتی تنگسیر علاوه در بازار داخلی در بازار صادراتی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. به طوری که در برخی از کشورها نمایندگی شرکت فعال می باشد. کشورهای اروپایی و حتی عربی از مشتری های این محصول بی نظیر به شمار می روند.

قیمت خرمای مغزدار در تهران و اصفهان

قیمت خرید خرما شکلاتی تنگسیر

در کلان شهرهایی مانند تهران، اصفهان و تبریز قیمت خرما شکلاتی مغزدار متفاوت است. در واقع نسبت به کیفیت و نوع بسته بندی و همچنین نصاف فروشندگان نرخ ها نیز متفاوت است. اما به طور کلی برای مثال قیمت خرما شکلاتی تنگسیر به صورت فله ای کیلویی 210 هزار تومان الی 270 هزار تومان معامله می شود. بستگی به مقدار سفارش محصول دارد.

هرچقدر سفارش بالاتری داشته باشید می توانید تخفیف بیشتری از شرکت دریافت کنید. این یک موضوع کاملا روشن و مشخص است. برخی از تولید کنندگان از مغزهای گردو، بادام و فندق در محصول خود استفاده می کنند. برخی نیز با توجه به شناختی که از سلیقه ی مشتری به دست آورده است از بادام درختی استفاده می کنند.

شهرهای اصفهان و تهران به دلیل جمعیت بالا و همچنین حضور تجار یکی از قطب های اصلی بازار هستند. این مراکز نبض اقتصاد ایران هستند. خرما شکلاتی تنگسیر در این شهرها با قیمت رقابتی عرضه می شود تا هر کس سهم خود را از بازار حفظ کند.

خرید خرما شکلاتی عمده و ارزان

برای خرید خرما شکلاتی تنگسیر به صورت عمده دو روش وجود دارد. روش اول این است که به صورت حضوری به کارخانه مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. سپس منتظر بمانید تا نوبت به شما برسد و سفارش شما بارگیری و ارسال شود.

در روش دوم که در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته بدون مراجعه حضوری و از طریق تماس و یا ارسال پیام سفارشتان ثبت می شود. کاهش هزینه ها و همچنین بهره مندی از تخفیف ویژه و صرفه جویی در زمان از مزیت های این روش است.

برای خرید می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید. ارسال به صورت مستقیم از درب کارخانه و به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. همچنین برای صادرات نیز می توانید از همین طریق اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما