قیمت خرمای زاهدی درجه یک

قیمت خرمای زاهدی درجه یک

در ایران شرکت های مختلفی در زمینه ی فروش و بسته بندی خرمای زاهدی درجه یک و دو فعالیت می کنند. برخی از این شرکت ها با ارائه ی محصول با بهترین کیفیت توانسته اند در زمینه ی صادرات نیز بسیار موفق باشند. اما برخی نیز به روش ها سنتی همچنان فعال هستند.

خرمای زاهدی مرغوب ایران در استان بوشهر برداشت می شود. به همین علت باید در این استان به دنبال فروشندگان و صادر کنندگان برتر باشید. مجموعه ی نگین جنوب در زمینه ی فروش خرما بدون واسطه در این استان فعالیت دارد.

برای رسیدن به موفقیت در زمینه ی صادرات باید به دو اصل مهم توجه نمود:

  • اول کیفیت محصول همواره باید بالا باشد.
  • دومین مسئله قیمت محصول است که برای تاجران اهمیت زیادی دارد.

همچنین در تمام طول سال باید کیفیت محصول ثابت باشد تا مشتری بی اعتماد نشود. زیرا برخی از فروشندگان در ابتدای کار خرمای زاهدی درجه یک به مشتری می دهند. اما بعد از چند معامله کیفیت را کاهش می دهند و این موضوع برای صادر کنندگان بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: قیمت روز خرمای مضافتی صادراتی

قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

قیمت خرمای زاهدی صادراتی

قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر در طول سال تغییر می کند. لذا نمی توان نرخ ثابتی را برای آن در نظر گرفت. به طور کلی خرمای زاهدی به دو دسته ی درجه 1 و درجه 2 تقسیم می شود. تفاوت قیمت این دو نمونه با هم بسیار زیاد است و کیفیت آنها نیز متفاوت است.

در فصل برداشت خرما زاهدی که در استان بوشهر از شهریور ماه آغاز می شود باغداران مشغول برداشت می شوند. این کار بستگی به وسعت نخلستان ممکن است تا یک ماه ادامه داشته باشد. در این زمان که بهترین فرصت برای خرید است می توان محصول را با قیمت مناسبی از کشاورز خریداری کرد. پس از برداشت چون خرما به سردخانه منتقل می شود و حجم زیادی از بار نیز به فروش رفته است قیمت ها افزایش می یابد.

بستگی شرایط رونق بازار قیمت ها نیز متغیر است. اما به طور کلی قیمت خرمای زاهدی درجه یک حدود 50 درصد بالاتر از خرمای درجه دو است. برای مثال چنانچه خرمای ممتاز در سال 1401 کیلویی 26 هزار تومان باشد محصول درجه دو حدود 17 هزار تومان خرید و فروش می شود.

بهترین کار برای اطلاع از قیمت ها این است که از طریق مراکز عمده فروشی استعلام بگیرید. در این مرکز خرمای مرغوب بدون واسطه و با قیمت درب باغ عرضه می گردد.

بهترین زمان خرید خرمای زاهدی

قیمت خرما زاهدی لوکس

همانطور در بخش های قبل نیز اشاره شد بهترین زمان برای خرید خرمای زاهدی درجه یک فصل برداشت است. زیرا در این زمان خرما فراوان است و به راحتی می توان خرید کرد. از طرفی برخی از کشاورزان ممکن است به دلیل نیازهای مالی فوری محصول باغ خود را زیر قیمت و یکجا به فروش برسانند.

در شهریورماه که باغداران برداشت را شروه می کنند در ابتدا بار به صورت فله ای عرضه می شود. سپس خرما در کارتن های 10 کیلوگرمی و یا بسته بندی های فروشگاهی 500 گرمی آماده میگردد. در این حالت قیمت ها نیز به همان نسبت هزینه های انجام شده افزایش می یابد. خوب است بدانید که در استان بوشهر فروش خرمای کبکاب درجه یک نیز رونق بسیار خوبی دارد.

تاجران قدیمی و با تجربه قبل از شروع برداست خرمای زاهدی درجه یک برای خرید اقدام می کنند. به این صورت که با باغداران قرارداد می بندند و با پرداخت مبلغی از قرارداد، بار را پیش خرید می کنند. این کار هم برای تاجر بهتر است و هم برای بعضی از باغداران که نیاز مالی فوری دارند.

حمل و ترانزیت خرمای ممتاز به اروپا

صادرات خرما زاهدی به روسیه

خرمای زاهدی درجه یک نسبت به انواع شیره دار خرما حمل و نگهداری راحت تری دارد. اگر خرمای نرم و شیره دار با فضای گرم حمل شود دچار خرابی می شود. اما خرمای خشک و نیمه خشک دوان بیشتری دارد و به این راحتی خراب نمی شود. این یکی مزیت عالی برای انواع خرمای خشک است.

کشورهای اورپایی نظیر روسیه و ترکیه از مشتری های اصلی خرمای زاهدی ایران هستند. عمده ی بارهای خرما که به اروپا ارسال می گردد از طریق مرز های شمال غرب کشور صورت می گیرد. یعنی کشور ترکیه علاوه بر اینکه خود مصرف کننده ی خرما به شمار می رود، یک راه ارتباطی به سایر کشورهای اروپایی است.

حمل و ترانزیت خرما هزینه های زیادی را در بر می گیرد. لذا انتخاب کوتاه ترین مسیر از اهمیت بالایی برخوردار است. حمل محصول توسط شرکت های حمل صورت می گیرد. در برخی موارد بار در گمرک تخلیه می شود و از آنجا با ماشین دیگری ادامه ی مسیر طی می شود. در برخی موارد نیز بار تا مقصد توسط یک وسیله حمل می شود که این کار هزینه ی کمتری دارد.

سفارش و خرید بدون واسطه ی خرما زاهدی

برای خرید خرمای زاهدی درجه یک می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

در این مرکز مرغوب ترین خرما زاهدی ایران بدون واسطه و با کمترین قیمت عرضه می گردد. برای ثبت سفارش امکان خرید حضوری و غیر حضوری فراهم می باشد.

 نگین جنوب با تأمین انواع خرمای صادراتی همواره آماده ی همکاری با تاجران می باشد. برای کسب اطلاعت بیشتر و دریافت مشاوره جهت خرید عمده ی خرما زاهدی با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *