قیمت خرما شکلاتی عمده

قیمت خرما شکلاتی عمده

اگر به طور دقیق در بازار جست و جو کنید فروشنده های مختلفی را پیدا خواهید کرد که فروش خرما شکلات عمده انجام می دهند. احتمالا بهترین قیمت را در نمایندگی های معتبر خواهید یافت. قیمت عمده به دو صورت در اختیار مشتری قرار می گیرید. برخی از خریداران محصول را برای بازار داخلی می خواهند و برخی برای صادرات.

بدون شک قیمت خرما شکلاتی عمده در بازار داخلی و صادراتی متفاوت است. زیرا خریداران خارجی حجم سفارش قابل توجهی را در خواست می نمایند. و از طرفی نوع بسته بندی نیز کمی متفاوت است. بنابراین نرخ ها نیز فرق می کند.

با توجه به اینکه نرخ مواد تشکیل دهنده ی این محصول یعنی خرما، مغز بادام و شکلات در طول سال نوسان زیادی دارد لذا بهترین کار این است که قیمت روز را دریافت کنید. اما در سال 1402 قیمت خرما شکلاتی عمده درب کارخانه 160 هزار تومان برای هر کیلو در اختیار مشتری قرار داده می شود. هرچند قیمت شرکت های مختلف با هم تفاوت دارد زیرا کیفیت ها یکسان نیستند.

بیشتر بخوانید: قیمت حبه خرما عمده

بهترین کیفیت و طعم خرما شکلاتی مغزدار

خرید عمده خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر

خرما شکلاتی مغزدار با توجه به سلیقه های متنوع در طعم هایی مانند: شکلات تلخ، توت فرنگی، موزی، شیری، نسکافه و نارگیلی تولید می شود. تمام طعم ها دارای بهترین کیفیت و دلچسب هستند. بهترین کار این است که سفارش به صورت مخلوطی از تمام طعم ها باشد تا همه ی آنها را تجربه کنید.

استفاده از خرما، مغز بادام و شکلات در بهترین کیفیت نقش اساسی در رضایت مشتری و پیشرفت کار دارد. برای افزایش فروش و صادرات آن باید همواره بهترین کیفیت را در مواد اولیه و بسته بندی استفاده کرد. به ویژه در کشورهای اروپایی به بسته بندی اهمیت زیادی داده می شود.

طعم خرما شیرین است و مغز بادام به ویژه اگر بو داده باشد در کنار خرما بسیار دلچسب و لذیذ است. از طرفی کمتر کسی پیدا می شود که شکلات دوست نداشته باشد. به ویژه انواع طعم های موجود خرما شکلاتی عمده باعث می شود که خریدار خوشحال تر باشد.

به طور کلی با کمی جست و جو و تست کردن محصول در برندهای مختلف می توانید بهترین برند را پیدا کنید.

صادرات خرما شکلاتی عمده و بدون واسطه

قیمت خرید خرما شکلاتی

بسیاری از تجار برای شروع کار خود ابتدا به سراغ واسطه ها می روند. اما به تدریج با بالا رفتن تجربه ی آنها دیگر به صورت مستقیم از شرکت و نمایندگی های آن اقدام می کنند. این کار بدون شک از چند جهت یک موفقیت به حساب می آید. از طرفی تاجر می تواند خرما شکلاتی عمده را ارزان تر بخرد. و از طرفی محصول خریداری شده همواره تازه و دارای بالاترین کیفیت است.

کشورهای زیادی خواهان محصولات خرمایی باکیفیت هستند. حتی کشورهای عربی که برخی از آنها خودشان تولید کننده خرما هستند اما به دلیل بالا بودن هزینه های تولید اقدام به وارد کردن این محصولات از کشورهایی مانند ایران می کنند.

صادرات خرمای مغزدار سود فراوانی به همراه دارد. ارزش افزوده ی حاصل از فرآوری خرما بسیار سود آور بوده و به همین دلیل شرکت های زیادی در این زمینه ورود کرده اند. روسیه، ارمنستان، قزاقستان، ترکیه، امارات، عمان، لبنان، آلمان و… از جمله کشورهای مقصد برای محصولات خرمایی به شمار می روند.

خواص خرمای مغزدار

خرما شکلاتی تنگسیر

خرمای مغزدار خواص فوق العاده ای دارد. به همین دلیل فروش خرما شکلاتی عمده در بازار داخلی و صادراتی رونق خوبی دارد. استفاده از خرما، مغز بادام و شکلات بدون آنکه مواد شیمیایی مضر به آنها اضافه شود باعث شده که تمام خواص این مواد حفظ شود. و همه ی خواص به صورت یکجا در محصول نهایی برای بدن قابل دریافت است.

خواص خرما به صورت خلاصه عبارت است از :

  • پیشگیری از سرطان
  • درمان کم خونی
  • درمان یبوست
  • افزایش قوای بدن
  • سلامت قلب و دستگاه گوارش
  • سلامت پوست و مو
  • تنظیم قند و کسلترول خون

فواید بادام نیز بسیار است اما مهمترین آن عبارت است از:

  • پیشگیری از بیماری قلبی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تنظیم فشار خون
  • جلوگیری از سرطان

خواص شکلات:

  • سلامت قلب و عروق
  • ضد افسردگی
  • بهبود روحیه و احساس آرامش
  • مفید برای تقویت پوست
  • پیشگیری از آلزایمر

حالا تمام این خواص را به صورت یکجا در خرما شکلاتی عمده و با بهترین طعم می توانید دریافت کنید.

سفارش خرما شکلاتی عمده از نمایندگی شرکت

برای سفارش خرما شکلاتی عمده از نمایندگی شرکت و با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت با ما در ارتباط باشید. در مجموعه ی نگین جنوب مشاورین فروش در تمام ساعات پاسخگوی سوالات شما می باشند.

دریافت لیست قیمت روز محصولات و همچنین نحوه ی ارسال را می توانید بدون نیاز به مراجعه ی حضوری دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *