قیمت عمده خرما زاهدی درجه یک

قیمت عمده خرما زاهدی درجه یک

خرید عمده خرما زاهدی برای بازار صادراتی از اهمت بالایی برخوردار است. خریدار خارجی در درجه ی اول به کیفیت محصول و صداقت فروشنده توجه می کند. زیرا در میان فروشندگان افراد سودجویی هم هستند که به دنبال فریب خریداران هستند.

خرمای صادراتی ویژگی هایی دارد که آن را از محصول نامرغوب و درجه دو جدا می کند. رنگ ظاهری، گوشت خرما، نوع بسته بندی و سایز خرما از موارد مهم و مدنظر خریدار است. شاد در این میان برخی از خریداران عمده با توجه به بازار هدف خود نیاز به خرمای لوکس نداشته باشند. بنابراین خرمای صادراتی الزاما دارای بهترین کیفیت نیست.

برای خرید عمده خرمای زاهدی باید به باغداران و عمه فروشی های جنوب کشور مراجعه کنید. از طریق مجموعه ی نگین جنوب  می توانید بدون نیاز به مراجعه ی حضوری خرید خود را انجام دهید. به صورت مستیم از دل نخلستان خرید کنید و هزینه های کمتری را پرداخت نمایید. این مسئله برای همه اهمیت دارد که در ازای دریافت محصول با کیفیت پول کمتری را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: قیمت خرما مضافتی عمده

قیمت عمده خرما زاهدی در بازار

قیمت خرید خرما زاهدی بوشهر

در بازار خرما فروشان انواع مختلفی از خرما را می توانید بیابید. تنوع در بسته بندی و کیفیت ممکن است خریدار را هنگام خرید عمده خرما زاهدی دچار سردرگمی کند. از مهم ترین دلایل تنوع در کیفیت و رنگ خرما می توان به خاک منطقه و آب و هوا اشاره کرد.

به طور کلی قیمت ها از 19 هزار تومان شروع می شود تا 46 هزار تومان. هرچقدر کیفیت بیشتر باشد نرخ نیز افزایش می یابد. البته این نرخ سال 1401 بوده و در طول سال ممکن است دچار تغییر و نوسان شود. لذا بهترین کار این است که از مراکز پخش و عمده فروشی ها نرخ روز را دریافت نمایید.

از طرفی قیمت خرمای بازار داخلی و بازار صادراتی متفاوت است. زیرا خرمای صادراتی علاوه بر مرغوبیتی که دارد دارای هزینه های اضافی می باشد. هزینه های مربرط به گمرک و ترخیص کالا، هزینه های حمل برون مرزی و هزینه های شیرینگ محصول و…

بسته بندی محصول باعث می شود هزینه های زیادی به قیمت نهایی افزوده شود. هرچند که بسیاری از فروشندگان خرمای زاهدی را به صورت فله نیز به فروش می رسانند. این کار برای آنها راحت تر و پر سود تر است. چون این نوع خرما بافت گوشتی و خشک دارد به راحتی در دمای محیط نگهداری می شود. هرچند که نمیتوان برای روزهای طولانی این کار را انجام داد.

انواع بسته بندی خرما زاهدی

خرید عمده خرمای زاهدی صادراتی

بسته بندی خرمای زاهدی به دو دسته تقسیم می شود، محصولات فروشگاهی و محصولات صادراتی. در بازار داخلی به دلیل آنکه قیمت ها برای عموم مردم مناسب باشد لذا از بسته بندی ها سبک و ساده استفاده می گردد. وزن خرما حدود 500 گرم است و عموماً در پاکت های زیپدار و یا ظروف پلاستیکی درب دار عرضه می شود.

در بازار صادراتی قضیه کمی متفاوت است و اکثر خریداران تمایل به خرید فله ای خرما دارند. به این صورت که در کارتن های 10 کیلو گرمی در اختیار مشتری قرار می گیرد. بدون شک خرمای فله ارزان تر است و بارگیری سریع تری دارد. از طرفی تاجرانی که به صورت فله ای خرید می کنند می توانند بسته بندی را خودشان انجام دهند و سود بیشتری بدست آورند.

کارتن های 10 کیلویی خرما در طرح های مختلفی چاپ می شود. این امکان نیز برای خریداران عمده وجود دارد تا لوگوی مخصوص خود را بر روی بسته بندی ها چاپ نمایند. لذا  در خصوص بسته بندی دست خریدار کاملا باز است و می تواند انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده خرما کبکاب بوشهر

ویژگی خرمای مرغوب چیست؟

قیمت خرما زاهدی صادراتی

هنگام خرید عمده خرما زاهدی باید هوشیار باشید تا محصول درجه یک را انتخاب کنید. خرمای مرغوب ویژگی هایی دارد که به راحتی می توان آن را تشخیص داد. البته برای افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند کار راحتی است نه برای افراد تازه وارد.

هرچقدر رنگ خرما روشن و زرد باشد کیفیت آن بهتر است. همچنین گوشتی بودن خرما نیز از اهمیت بالای برخوردار است زیرا زاهدی نامرغوب بسیار خشک و ترد است. سایز خرما نیز در تعیین کیفیت آن نقش دارد البته به اندازه ی 2 موردی که قبلاً ذکر شد.

تولید کنندگان هنگام سورتینگ به این نکته توجه ویژه ای دارند. خرمای درشت و با شکل ظاهری مناسب بسته بندی و روانه ی بازار می گردد.

کشورهای اروپایی مانند روسیه هنگام سفارش و خرید عمده خرما زاهدی با دقت محصول را از نظر کیفیت بررسی می کنند. کوچک ترین نقص ممکن است معامله را بر هم بزند. یکدست بودن محصول صداقت فروشنده را نشان می دهد و این یک امتیاز عالی برای او به حساب می آید.

خرید عمده خرما زاهدی و دریافت مشاوره

در این مجموعه در خصوص خرید عمده خرما زاهدی به خریداران مشاوره ارائه می گردد. در خصوص انواع خرمای زاهدی و قیمت های آنها می توانید از ما کمک بگیرید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

نگین جنوب با کمک تعدادی از باغداران و با حذف واسطه ها اقدام به عرضه ی خرما می نماید. کیفیت بالا و قیمت درب نخلستان از جمله موارد بسیار مهم است که در این مرکز رعایت می شود. عرضه ی خرما به صورت فله و در کارتن های 5 و 10 کیلوگرمی در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه ی حضوری انجام می گیرد. همچنین امکان خرید حضوری نیز برای تجار فراهم می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین قیمت عمده خرما با ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *