قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک

قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک

امروزه خرید خرما در نگاه اول کار راحتی به نظر می آید. دلیل اینکه قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک در بازار مختلف است چیست؟ یکی از دلایل آن کیفیت محصول است. در استان ها جنوبی مانند کرمان، سیستان وبلوچستان و هرمزگان خرمای مضافتی کشت می شود. اما کیفیت هر منطقه متفاوت است. بنابراین برای فردی که تجربه ی کافی را نداشته باشد خرید و فروش خرما می تواند زیان به همراه داشته باشد.

برای پیشگیری از خسارت های سنگین بهتر است با شرکت های معتبر در زمینه ی صادرات همکاری کنید. مرکز نگین جنوب سابقه ی بسیار درخشانی در زمینه ی صادرات و فروش عمده انواع خرما در کارنامه دارد. بنابراین برای خرید عمده میتوانید به راحتی و با خیالی آسوده اقدام کنید. خرمای مضافتی در میان انواع مختلف خرما دارای بیشتر حجم صادرات به کشورهای مختلف است. علت آن را می توان در طعم دلچسب و ظاهر تمیز و مجلسی این نوع خرما جست و جو کرد.

هر ساله عوامل زیادی دست به دست هم می دهد تا تغییرات قیمت اتفاق بیافتد. عواملی همچون تورم، میزان تقاضا و نوع بسته بندی تاثیر زیادی در قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک دارند. برای مثال اگر در فصل برداشت قیمت خرما 70 هزار توامن باشد، در فصل پر تقاضا به 90-100 هزار تومان هم می رسد. بنابراین بهترین کار استعلام آخرین نرخ روز از مشاورین شرکت است.

بیشتر بخوانید: بهترین قیمت خرمای زاهدی عمده دربوشهر

بهترین مرکز بسته بندی و صادرات خرمای بم

خرید عمده خرمای مضافتی صادرتی بم

در استان کرمان و به ویژه در شهر بم شرکت های زیادی در زمینه ی خرما فعالیت می کنند. قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک در این شرکت ها نزدیک به هم است. اما خوب است بدانید که تنها برخی از این شرکت ها مجوزهای صادراتی دارند. استفاده از دستگاه های مدرن شست و شو و سورتینگ و همچنین استفاده از بسته بندی های باکیفیت در کارخانه های ممتاز صورت می گیرد.

از نظر تاجران بهترین مرکز بسته بندی خرما باید دارای ویژگی های ذکر شده در قسمت بالا باشد. البته هر چیزی هزینه دارد و محصول باکیفیت و ممتاز قیمت بیشتری دارد. بنابراین نباید انتظار داشته باشید قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک با قیمت خرمای معمولی یکسان باشد.

صادرات خرمای بم رونق بسیار خوبی دارد. به طوری که از ابتدای فصل برداشت مشتری های عمده برای خرید اقدام می کنند. برخی نیز خرما را به قیمت بسیار ارزان از کشاورز خریداری کرده و در سردخانه ذخیره می کنند. با افزایش قیمت در فصل پر تقاضا شروع به فروش می کنند و سود خوبی بدست می آورند.

تفاوت قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک در بازار داخل و خارج

خرمای مضافتی درجه یک

قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک در بازار داخل قصه ی متفاوتی دارد. در بازار داخل فروش به 2 دسته تقسیم می شود. دسته ی اول خرمای بی کیفیت است که به صورت فله و در بازار های سنتی به فروش می رسد. این نوع خرما مشتری مخصوص خود را دارد و نمی توان گفت فروش کمی دارد. دسته ی دوم نیز خرمای بسته بندی شده با وزن زیاد است. وزن زیاد به دلیل شیره دار و مرطوب بودن خرما است. این قضیه در بازار صادراتی جایگاهی ندارد.

در بازار صادراتی معمولا خرمای کم رطوبت مشتری و خواهان زیادی دارد. زیرا هم ماندگاری بیشتری دارد و هم در حمل و نقل کمتر دچار خرابی می شود. و از طرفی برخی از تجار در کشورهای مختلف خرما را به صورت بسته ای می فروشند. پس هرچقدر سبک تر باشد سود بیشتری نصیبش می شود.

بنابراین از نظر تفاوت قیمتی خرمای داخلی و صادراتی به طور کلی می توان اینطور دسته بندی کرد: خرمای سبک وزن و سنگین وزن. قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک سنگین تر و درشت تر بالاتری است. لذا هنگام خرید باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

ویژگی خرمای مضافتی بم درجه یک و مرغوب

قیمت خرمای مضافتی صادراتی درجه یک

خرمای مضافتی مرغوب از نظر طعم و شکل ظاهری ویژگی هایی دارد که افراد با تجربه از آن آگاهند. بهتر است هر خریداری به این نکات توجه داشته باشد. گاهی افراد سود جو به عنوان فروشنده خرمای نامرغوب و تاریخ گذشته را به مشتری های تازه کار می فروشند. حتی این افراد قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک را نیز پایین اعلام می کنند تا مشتری را فریب دهند.

خرمای مضافتی مرغوب دارای ویژگی های زیر است:

  1. هرچقدر رنگ خرما مشکی تر باشد بهتر است
  2. هرچقدر پوست خرما نازک تر باشد بهتر است
  3. مزه ی خرما باید شیرین دلچسب باشد، و مزه ی ترش ندهد
  4. هرچقدر سایز دانه ی خرما درشت تر باشد مرغوبیت بالاتری دارد
  5. خرما باید تازه، تمیز و عاری از خاک و آلودگی باشد

اگر به این نکات توجه کنید و بدانید هدفتان از خرید و فروش چیست به سودهای خوبی دست می یابید. بازار مقصد اهمیت بالایی دارد. در برخی از کشورها محصول مرغوب و لوکس مشتری ندارد. زیرا مشتری به جیب خود نگاه می کند و ترجیح می دهد خرمای ارزان تر خریدر کند. اما در برخی از کشور ها نیز که درآمد مردم بالا تر است فقط محصول ممتاز می پسندند.

خرید عمده و بدون واسطه با کمترین قیمت

در این مرکز خرما بدون واسطه و با بهترین قیمت در اختیار مشتری های عمده قرار می گیرد. بنابراین با خیال راحت می توانید اقدام کنید. قبل از خرید می توانید قیمت خرمای مضافتی بم درجه یک را از مشاورین فروش دریافت کنید. امکان رویت نمونه محصول درب سردخانه نیز فراهم می باشد. هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری برای خرید می توانید اقدام کنید.

کمترین نرخ درب کارخانه و تخفیف ویژه برای تاجران در نظر گرفته می شود. زیرا هدف از خرید و فروش خرما کسب سود است بنابراین بهترین سود نصیب کسانی می شود که خرمای مرغوب را با قیمت مناسب خریداری کنند.

ارسال به سراسر کشور و حتی کشورهای آسیای و اروپایی انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید و به آخرین قیمت ها دسترسی داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *