قیمت خرمای کبکای بوشهر

قیمت خرمای کبکای بوشهر

صادرات خرما به روسیه زمانی اتفاق می افتد که تولید کننده بهترین کیفیت را ارائه دهد. کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای آسیایی بهترین خرما را برای خرید انتخاب می کنند. لذا باید با کشورهایی مانند امارات، مصر و عربستان رقابت کرد.

مسافت روسیه تا ایران نسبت به سایر کشورهای تولید کننده ی خرما کمتر است. این یعنی بهترین فرصت برای افزایش صادرات خرما به روسیه و رونق این صنعت. زیرا درصد قابل توجهی از هزینه های مربوط به صادرات هزینه ی حمل و ترانزیت است.

زیرساخت های لازم برای ارتقاء کیفیت فراهم است. تنها باید با تبلیغات و بازاریابی مناسب مشتری را جذب کرد. استفاده از بسته بندی های مناسب برای صادرات خرما به روسیه از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت است که برخی از شرکت ها در این زمینه به موفقیت می رسند و برخی ناموفقند.

در این مرکز بهترین خرمای کبکاب، زاهدی، پیارم و مضافتی به کشور روسیه صادر می گردد. ما در این مجموعه آمادگی لازم برای همکاری مستمر در طول سال با تاجران داخلی و خارجی را داریم. تأمین خرما با بهترین کیفیت و کمترین قیمت را به ما بسپارید. برای دریافت قیمت روز خرما کبکاب صادراتی بهتر است با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

بهترین نوع خرمای صادراتی کدام است

قیمت عمده خرما پیارم حاجی آباد

همانطور که در مطالب قبل نیز اشاره شده خرما انوع مختلفی دارد. هرکدام شکل و مزه ی مخصوص خود را دارد. با توجه به کیفیت و میزان کشت آن در  کشور قیمت آن مشخص می شود.

به طور کلی خرمای زاهدی، پیارم، کبکاب و مضافتی در صادرات پیشتاز هستند. در خصوص صادرات خرما به روسیه نیز بیشتر از این نوع خرما اتفاق می افتد. شرکت های صادر کننده پس از بررسی پیشنهادات مشتری اقدام به بسته بندی و سپس بارگیری می نمایند.

عموماً خرمای صادراتی در بسته بندی های مختلفی که مشتری انتخاب می کندقرار می گیرد. خرمای زاهدی و کبکاب برای صادرات به روسیه در کارتن های 10 کیلویی آماده می شوند. از مزیت های این نوع کارتن های به قیمت مناسب آن می توان اشاره کرد. خرمای مضافتی نیز عموما در بسته های 600 گرمی آماده و سورت بندی می شوند. هرچند خریدار می تواند این شرایط را به دلخواه خود تغییر دهد.

قیمت انواع خرمای صادراتی

خرمای زاهدی گوشتی درجه یک

خرمای صادراتی انواع مختلفی دارد و قیمت هرکدام بسیار متفاوت است. خرمای زاهدی ارزان ترین نوع خرمای صادراتی است که به دو دسته ی درجه یک و درجه دو تقسیم می شود. با توجه به نیاز مشتری ممکن است برای برخی از کشورهای خارجی خرمای درجه دو صادر شود. زیرا قیمت آن بسیار ارزان است و به راحتی قابل فروش است.

خرمای پیارم که قیمتی بالاتر نسبت به سایر خرماها دارد نیز درجه یک و درجه دو دارد. نوع ممتاز آن به کشورهای عربی و اروپایی صادر می شود. درجه 2 نیز به کشورهایی نظیر هند و پاکستان و به طور کلی آسیای میانی صادر می گردد.

خرمای کبکاب و مضافتی از نظر قیمت در رده ی میانی قرار دارند. صادرات خرما به روسیه عموما از نوع کبکاب و مضافتی است.

هرچند قیمت ها در طول سال تغییر می کند و نمیتوان نرخی ثابت برای آنها در نظر گرفت. به همین دلیل باید قیمت روز را از شرکت های تولید کننده و مراکز پخش معتبر دریافت نمود.

نحوه ی ارسال خرما به روسیه

صادرات خرما به روسیه

هنگام صادرات خرما به روسیه نکته ای که وجود دارد این است که نوع حمل باید کاملا ایمن باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در حمل بار ممکن است کالا برگشت بخورد و فروشنده زیان زیادی می بیند.

در حالت کلی حمل خرما از طریق کانتینر انجام می شود که از راه زمینی و دریایی انجام می شود. با توجه به نوع خرما می توان از کانتینر یخچالدار و یا ساده استفاده کرد. وجود کانتینر یخچالی باعث افزایش هزینه های حمل می شود و برای خرمای نرم و مرطوب استفاده می شود. خرمای خشک حمل ارزان تری دارد و ماندگاری آن نیز بیشتر است. یکی از بهترین روش ها برای اطلاع از قیمت خرمای مضافتی این است که با مراکز اینترنتی در ارتباط باشید.

پس از خرید خرما توسط تاجر بارگیری انجام میشود. انجام امور گمرکی و دریافت مجوزهای لازم ممکن است 2 تا 5 روز زمان ببرد. سپس محصول از مرز عبور می کند و به سمت کشور مقصد ادامه مسیر می دهد.

خرید خرما بدون واسطه

برای خرید خرما و دریافت مشاوره در خصوص صادرات خرما به روسیه می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. در این مرکز انواع خرمای درجه یک جنوب با کمترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می گردد.

یکی از مزیت های خرید بدون واسطه این است که هزینه ی خرید کمتر می شود. این مجموعه مفتخر است که با عرضه ی محصولات تازه و تضمین کیفیت در خدمت سرمایه گذاران و تاجران داخلی و خارجی است.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص آخرین نرخ انواع خرمای صادراتی با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *