قیمت خرمای مضافتی صادراتی عمده

قیمت خرمای مضافتی صادراتی عمده

برای اطلاع از قیمت خرمای مضافتی صادراتی بدون واسطه دو راه وجود دارد. روش اول مراجعه ی حضوری به نخلستان های جنوب به ویژه استان کرمان است. در این روش که بسیار زمان بر است باید باغدار را پیدا کنید و با او برای خرید محصول به مذاکره بپردازید. این کار علاوه بر زمان زیادی که نیاز دارد هزینه ی زیادی نیز به همراه دارد. امروزه روش های بهتری برای این کار وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می شود.

روش دیگر برای دریافت قیمت ها که بسیار آسان تر است روش اینترنتی است. یعنی پس از جست و جو از طریق اینترنت میتوان عمده فروشی های معتبر و بدون واسطه را پیدا کنید. شرکت های پخش عمده و صادراتی با عرضه ی خرما با بهترین کیفیت و نرخ مناسب بهترین گزینه برای همکاری هستند. در مرکز نگین جنوب قیمت خرمای مضافتی صادراتی بدون واسطه ارائه می گردد.

با توجه به نوسان قیمت ها در طول سال به ویژه در ماه مبارک رمضان بهتر است نرخ روز را دریافت کنید. به طور تقریبی در سال 1402 قیمت ها با توجه به کیفیت از 50 هزار تومان تا 80 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد. اما بستگی به شرایط بازار و میزان موجودی خرما در سردخانه ها و تقاضا ممکن است این قیمت ها دچار تغییر شود. از مزیت های حذف واسطه می توان به کاهش چشمگیر قیمتها اشاره کرد. اغلب تجار و سرمایه گذاران کم تجربه از طریق واسطه ها خرید خود را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده خرمای کبکاب درجه یک

خرید خرمای بم در فصل برداشت

قیمت خرمای مضافتی درجه یک بم

در فصل برداشت که قیمت خرمای مضافتی صادراتی بسیار مناسب است تجار برای خرید اقدام می کنند. در استان های جنوبی فصل تابستان فصلی بسیار پر برکت به شمار می رود. علاوه بر کشاورزان و باغداران کارگران زیادی نیز در این مدت درگیر کار می شوند. همچنین شرکت های بسته بندی و صادر کنندگان خرما نیز با شروع برداشت خرما فعالیت خود را آغاز می کنند.

با توجه به فراوان بودن خرمای مضافتی در استان کرمان این استان قطب تولید رطب مضافتی به شمار می رود. به ویژه در شهرهای بم، بروات، جیرفت، کهنوج و عنبرآباد که شهرت زیادی در این زمینه دارند.

شرکت های تولید و بسته بندی خرما پس از برداشت آن را به سردخانه های موجود ذخیره می کنند. به دلیل بافت نرم و حساس رطب مضافتی آن را باید در جای سرد نگهداری کرد. تا تازگی آن حفظ شود و ماندگاری بیشتری داشته باشد. سپس با تدریج خرما را از سرخانه بیرون آورده و شست و شو و بسته بندی می نمایند و به بازار عرضه می گردد.

برای خرید و اطلاع از قیمت خرمای مضافتی صادراتی می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. در این مرکز انواع خرمای صادراتی مانند مضافتی، پیارم، زاهدی، کبکاب، استعمران و … بدون واسطه و با بهترین کیفیت عرضه می گردد. می توانید خرمای مورد نیاز خود را قبل از برداشت پیش خرید نمایید.

انواع بسته بندی و قیمت خرمای مضافتی صادراتی

قیمت خرید خرما مضافتی عمده

امروزه با پیشرفت سلیقه ی مشتری و تمایل به جعبه های جذاب، شرکت های نیز اقدام به طراحی می کنند. در واقع یکی از اصلی ترین روش های جذب مشتری استفاده از بسته بندی زیبا است. به همین دلیل می توان انواع بسته های کارتنی ساده، کارتنی لمینتی، جعبه های پلاستیکی و جعبه های چوبی را در بازار مشاهده کرد.

این تنوع هم در بحث صادرات و همچنین در بازار داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. به گونه ای که قیمت خرمای مضافتی صادراتی در هر کدام از این جعبه های متفاوت است. علاوه بر آن خرما به صورت فله ای و در سبد های 10 کیلویی نیز به فروش می رسد. فروش فله ای بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. لذا برخی از تجار رطب مضافتی را به صورت فله ای خریداری کرده و با نام تجاری مخصوص خود بسته بندی می کنند. کارتن ارزان ترین نوع بسته ی خرما به شمار می رود.

به طور مثال چنانچه قیمت خرمای مضافتی صادراتی فله ای کیلویی 55 هزار تومان باشد، قیمت خرمای بسته بندی شده حدود 70 هزار تومان است. که این مسئله همانگونه که قبلا نیز اشاره شد به کیفیت بستگی دارد.

ثبت سفارش عمده خرما از نگین جنوب

برای اطلاع از جدیدترین قیمت خرمای مضافتی صادراتی به صورت عمده با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. در این مرکز که به طور مستقیم توسط گروهی از باغداران اداره می گردد می توانید بدون واسطه خرید کنید. لذا قیمت ها در پایین ترین حد و با تخفیف ویژه در اختیار تجار قرار می گیرد.

فروش انواع خرمای درجه 1 و درجه 2 با توجه به نیاز مشتری و ارسال به تمام کشورها. ارسال محصول به کشورهای روسیه، ترکیه، هند، عمان، افغانستان، ترکمنستان، اوکراین و قطر با بهترین شرکت های حمل و ترانزیت انجام می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *