قیمت خرمای پیارم درجه یک عمده

قیمت خرمای پیارم درجه یک عمده

در طول سال قیمت خرمای پیارم درجه یک با توجه به عوامل مختلف تغییر می کند. از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار در تعیین نرخ خرما می توان به مواردی همچون میزان تقاضا، مقدار خرمای موجود در سردخانه ها و زمان ثبت سفارش اشاره کرد.

به طور کلی در فصل برداشت که خرما فراون است قیمت خرمای پیارم نیز مناسب است. برخی از کشاورزان به دلیل نیاز مالی محصول باغ خود را به صورت یکجا و با قیمت مناسب به فروش می رسانند. در این میان فرصت خوبی برای تجار و شرکت های بسته بندی فراهم می گردد. برای مثال در سال 1402 نرخ خرمای ممتاز درب باغ به طور متوسط 120 هزار تومان مورد معامله قرار میگیرد. اما همین نرخ در بازار بالای 160 هزار تومان معامله می شود. لذا فصل برداشت یک فرصت عالی برای خرید و سرمایه گذاری به شمار می رود.

با توجه به موارد فوق نمیتوان نرخ ثابتی را برای خرما در نظر گرفت. بهترین کار این است که از نمایندگی های معتبر قیمت روز را در یافت کنید. این کار به دو صورت انجام می شود. روش اول مراجعه ی حضوری به تعداد زیادی از این مراکز است که در شهرهای مختلفی می توان آنها را یافت. روش دوم استعلام اینترنتی قیمت است که بسیار آسان تر و بدون اتلاف وقت و هزینه است. مرکز نگین جنوب در تمام طول سال  با ارائه ی خدمات ارزشمند در خدمت مشتریان گرامی است.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده خرمای مضافتی درجه یک

صادرات خرما پیارم حاجی آباد

خرید عمده خرما پیارم حاجی آباد

استان هرمزگان به ویژه شهرستان حاجی آباد به عنوان قطب تولید خرما پیارم در کشور شناخته می شود. قیمت خرمای پیارم حاجی آباد از خرمای سایر استان ها بالاتر است. علت آن هم به کیفیت فوق العاده خوب آن برمی گردد. حاجی آباد در منطقه ای تقریبا خوش آب و هوا و کوهستانی قرار دارد. به همین علت خرمای برداشت شده در نخلستان ها دارای کیفیت و شکل ظاهری مطلوبی هستند.

هر ساله با شروع فصل برداشت بسیاری از تاجران برای خرید عمده اقدام می کنند. آنها به خوبی می دانند که بهترین فرصت برای خرید همین زمان است. کشورهای عربی و اروپایی از جمله مهمترین مقاصد صادراتی این نوع خرمای ممتاز هستند. هرچند کشورهایی مانند هند نیز از مشتری های خرما پیارم به شمار می رود. اما تاجران هندی عمدتا محصول درجه 2 را خریداری می نمایند که قیمت خرمای پیارم درجه 2 بسیار ارزان و سود آور است.

شهرت حاجی آباد نه تنها در بازار داخلی بلکه در کل جهان پیچیده است. شرکت های بسته بندی نیز در این منطقه فراوانند. آنها با به کار گیری سیستم ها و دستگاه های روز دنیا این کار را انجام می دهند. به همین خاطر از نظر بهداشتی به راحتی تاییدیه صادرات را دریافت می کنند.

مرکز فروش عمده و صادرات خرمای ممتاز پیارم

قیمت عمده خرما پیارم صادراتی

همانطور که قبلا نیز اشاره شده استان هرمزگان به عنوان مهم ترین قطب تولید خرمای پیارم است. در استان های دیگر مانند فارس و بوشهر نیز مقدار محدودی از این نوع خرما کشت می شود که کیفیت خوبی دارد. بنابراین مرکز فروش عمده و تعیین قیمت خرمای پیارم در استان های جنوبی قرار دارد.

کلان شهرهایی مانند تهران، تبریز و اصفهان نیز به دلیل جمعیت بالا و حضور تاجران از کشورهای مختلف به نوعی قطب عمده فروش به شمار می روند. در مراکز عمده فروش می توانید تعداد زیادی شرکت های پخش و صادرات را پیدا کنید و با استعلام قیمت و بررسی کیفیت خرمای موجود به راحتی خرید خود را نهایی کنید.

امروزه با توجه به مشغله های زیاد افراد و کمبود وقت بسیاری از شرکت ها به صورت اینترنتی فعالیت می کنند. با این کار نیاز به مراجعه ی حضوری به عمده فروشی ها و کارخانه ها نیست. به راحتی می توان از این طریق نمونه محصول را دریافت کرد و سفارش عمده را ثبت کرد.

دریافت قیمت خرمای پیارم و ثبت سفارش

شما می توانید برای برای خرید عمده و دریافت قیمت خرمای پیارم از طریق مجموعه ی نگین جنوب اقدام کنید. برای این کار کافی است با مشاورین فروش در ارتباط باشید. از طریق شماره تماس موجود در سایت و یا فرم موجود در سایت می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارائه ی تمام خدمات صادراتی از جمله دریافت گواهی بهداشت و ارسال بار و خدمات گمرکی را می توانید به ما بسپارید. انواع خرمای صادراتی مانند پیارم، مضافتی، کبکاب، زاهدی، استعمران و خاصویی در این مجموعه در تناژ بالا و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و دریافت آخرین قیمت خرمای پیارم درجه یک و درجه دو با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *