قیمت خرما مضافتی بم عمده

قیمت خرما مضافتی بم عمده

همانطور که می دانید قیمت خرما مضافتی بم با توجه به درجه کیفیت آن تعیین می شود. در بسیاری از موارد خریداران و تاجران کم تجربه بدون توجه به این موضوع اقدام به خرید در حجم بالا میکنند. بعد از مدتی با خسارت بالایی روبرو می شوند. بنابراین برای دریافت قیمت خرما باید ابتدا مشخص کنید خرما را برای کدام کشور و با چه کیفیتی می خواهید.

در بازار صادراتی خرما نکات فراوانی وجود دارد که باید هنگام خرید به آن ها توجه کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید. قیمت خرما مضافتی بم برای بازار صادراتی نیز با توجه به کشور مقصد متفاوت است. کشورهای اروپایی یک استاندارد مخصوص از کیفیت را می پذیرند. کشورهای آسیایی نیز قیمت را یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید در نظر می گیرند. به ویژه کشورهای آسیای مسانی مانند قزاقستان، تاجیکستان، ترکمنستان، هند و….

بهترین کار برای دریافت قیمت این است که در زمان خرید از طریق مراکز اینترنتی نرخ روز را استعلام بگیرید. چرا که در برخی از ایام سال نوسان قیمتها به صورت ساعتی تغییر می کند.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده خرمای کبکاب درجه یک

بازار داخلی خرید و فروش خرما مضافتی بم

قیمت خرید خرمای مضافتی درجه یک

خرمای مضافتی از جمله پر مصرف ترین خرمای موجود در کشور است. عمده تولید این نوع خرما دراستان کرمان و در شهرهای بم، بروات، جیرفت، نرماشیر، کهنوج و… قرار دارد. طعم بسیار دلچسب و ظاهر مجلسی آن باعث شده است که استقبال خوبی از آن شود. در بسیار از مراسم های ترحیم و همچنین در ماه مبارک رمضان اوج مصرف خرما است. قیمت خرما مضافتی بم در این ایام به شدت افزایش می یابد. به طوری که ممکن است در عرض چند روز قیمت ها 2برابر شود.

در بازار داخلی معمولا نوع بسته بندی اهمیت چندانی ندارد و بیشتر به شیره دار بودن و تازگی خرما توجه می شود. در صورتی که در بازار صادراتی باید کمترین میزان شیره را دارا باشد. زیرا در این صورت ماندگاری بیشتر شده و در زمان حمل احتمال خراب شدن خرما به حداقل می رسد.

افراد زیادی در ایران به خرید و فروش خرما مشغول بوده و از این طریق کسب درآمد می کنند. کشاورزان، صاحبان سردخانه، کارخانه های بسته بندی، عمده فروشان و خرده فروشان از جمله این افراد هستند. بنابراین کشور ایران با توجه به اینکه قطب تولید خرمای جهان به شمار می رود از نظر قیمتی بسیار مناسب است. هم برای تجار و هم برای سرمایه گذاری داخلی می توان سودهای خوبی را در این بازار بدست آورد.

ارزان ترین قیمت خرما مضافتی بم

قیمت عمده خرما مضافتی فله

همانطور که در بخش های قبل نیز اشاره شد، قیمت خرما مضافتی بم دارای تنوع بالایی است. کیفیت، نوع بسته بندی و زمان خرید از مهمترین فاکتورهای موجود در این مسئله هستند.

اگر دنبال ارزان ترین قیمت ها باشید در مرحله ی اول باید واسطه های را کنار بگذارید و به صورت مستقیم با کشاورزان و صادر کنندگان اصلی مذاکرات خود را انجام دهید. در مرحله ی دوم باید بدانید که چه فصل از سال را برای خرید انتخاب کنید. در مرحله ی آخر نیز هرچه نوع بسته بندی را ساده تر انتخاب کنید بهتر است.

اگر موارد فوق را به درستی رعایت کنید بدون شک بهترین و ارزان ترین خرما را می توانید تهیه کنید. هرچند نمی توانید انتظار داشته باشید که بهترین کیفیت خرما را به قیمت غیر متعارف به شما بدهند. هر چیزی قیمت و ارزشی دارد که حذف واسطه ها کمک زیادی به خریدار می کند.

ارسال خرما به صورت مستقیم از بم به سراسر کشور

قیمت خرما مضافتی بم در این شهرستان در ابتدای فصل برداشت در کمترین مقدار خود قرار دارد. کشاورزان در فصل برداشت محصول باغ خود را به صورت یکجا و یا چند قسمت به فروش می رسانند. ما بقی کشاورزان نیز خرما را در سردخانه نگهداری می کنند تا در آینده با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

ارسال خرما در این مرکز که به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی صادرات خرما در ایران به شمار می رود به تمام کشورها صورت می پذیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت خرما مضافتی بم به صورت فله و بسته بندی شده با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

ارسال در تمام فصول سال و به صورت مستقیم از بم صورت می گیرد. بنابراین می توانید با خیالی آسود برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *