خرمای مضافتی درجه یک صادراتی

خرمای مضافتی درجه یک صادراتی

خرمای مضافتی درجه یک به دلیل طعم بی نظیرش همواره مورد استقبال تاجران است. رونق خرید و فروش این نوع خرما در کشور بی ظیر است. با توجه به اینکه بالغ بر 20 نوع خرما در کشورمان تولید می شود اما رطب مضافتی با اختلاف در صدر تقاضا قرار دارد.

نمایندگی ها فروش مده ی خرما در کشور فراوان هستند. در اغلب شهرهای کوچک و بزرگ می توان عمده فروشی ها را یافت. اما بدون شک استان کرمان که قطب اصلی تولید این نوع خرما به شمار می رود نمایندگی های بیشتری دارد.

نمایندگی ها هم به صورت فروشگاهی فعالیت می کنند و هم به صورت اینترنتی. امروزه فروش اینترنتی رونق خوبی دارد و در هزینه ها و زمان صرفه جویی خوبی به همراه دارد.

از مزیت های این نمایندگی ها می توان به قیمت مناسب خرمای مضافتی درجه یک اشاره کرد. همچنین بارگیری سریع و ارسال به سراسر کشور انجام می گیرد. قبل از اقدام به خرید باید با دقت بهترین نمایندگی را برای خرید انتخاب کنید.

قیمت عمده خرمای مضافتی درجه یک

خرید عمده خرما مضافتی بم

خرمای مضافتی درجه یک در طول سال قیمت ثابتی ندارد. علت این مسئله به نرخ ارز و همچنین میزان تقاضا بستگی دارد. به طور طبیعی هرچه تقاضا برای محصول بیشتر باشد موجود کم تر شده و قیمت افزایش می یابد و بالعکس.

برای دریافت قیمت روز باید از طریق عمده فروش ها استعلام گرفت. بنابراین نرخ روز را به راحتی می توان از مراکز اینترنتی دریافت کرد و سپس برای خرید برنامه ریزی کرد.

در ابتدای زمان برداشت رطب مضافتی که که در مرداد و شهریور است قیمت ها بسیار مناسب است. زیرا در این زمان خرما فراوان است و کشاورزان می خواهند محصول خود را یکجا به فروش برسانند. نرخ خرما هر سال متفاوت است و به کیفیت آن بستگی دارد. خرمای معمولی را می توان با 25 هزار تومان تهیه نمود و خرمای ممتاز حدود 45 هزار تومان است. این نرخ سال 1401 است و برای دریافت نرخ روز باید با مشاورین فروش تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرما کبکاب با بهترین کیفیت و بسته بندی های متنوع.

صادرات خرما به اروپا

قیمت خرما مضافتی صادراتی

کشورهای زیادی هستند که خرمای مضافتی درجه یک را در حجم های بسیار زیاد خریداری می کنند. از جمله مشتری های خرمای ایران می توان به روسیه، ترکیه، هند، امارات، عمان، قطر، چین و تاجیکستان اشاره کرد.

کشور روسیه با توجه به وسعت و آب و هوای سردی که دارد مصرف کننده ی خوبی به شمار می رود. هر ساله تاجران زیادی از کشور روسیه برای خرید خرما به ایران می آیند. این فرصتی مناسب برای ارتقای تراز تجاری کشور و ارز آوری به شمار می رود.

لازمه کسب موفقیت در صادرات خرما به اروپا این است که کیفیت همواره ثابت و مطلوب باشد. استفاده از بسته بندی های جذاب و با دوام نیز تأثیر زیادی در این زمینه دارد.

ترکیه نیز که جمعت مسلمان زیادی در آن زندگی می کنند مصرف کننده ی بزرگ خرما است. به ویژه در ماه مبارک رمضان که مصرف خرما به شدت افزایش می یابد، ترکیه یکی از مشتری های اصلی خرمای مضافتی درجه یکی است.

شرایط حمل خرمای مضافتی

قیمت روز خرما مضافتی عمده

 

خرمای مضافتی درجه یک به دلیل بافت نرمی که دارد باید در شرایط ویژه حمل شود. در فصل گرما برای حمل باید از کانتینر یخچالدار استفاده کرد. اما در زمستان که هوا سرد است نیازی به استفاده از کانتینر یخچالدار نیست.

گرما باعث می شود خرما خیلی زود خراب و ترش شود. علاوه بر آن گرما باعث خارج شده شیره ی خرما از آن می شود. که این مسئله زمانی که خرما به سردخانه منتقل شود به صورت شکرک نمایان می گردد. بنابراین باید به این موضوع توجه ویژه شود. در غیر این صورت خسارت سنگینی به تاجر وارد می شود.

کانتینر یخچالی یک عیب بزرگ دارد و آن این است که این کار باعث افزایش قیمت نهایی محصول می شود. در صورتی که خرمای خشک و نیمه خشک حمل بی دردسری دارند و ازین بابت هزینه ی حمل کمتری دارند.

سفارش خرید خرما از نگین جنوب

برای خرید خرمای مضافتی درجه یک می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. در این مرکز خرمای ممتاز به صورت فله ای و بسته بندی عرضه می شود. مرکز پخش و صادرات نگین جنوب با همکاری تعدادی از کشاورزان و باغداران در زمینه ی تأمین انواع خرمای صادراتی فعالیت دارد.

نازل ترین قیمت ها و بارگیری و ارسال فوری خرما به سراسر کشور انجام می گیرد. همچنین برای کمک به خریداران عمده امکان تحویل بار در کشورهای دیگر نیز فراهم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *