قیمت خرما شکلاتی مغزدار

قیمت خرما شکلاتی مغزدار

امروزه خرید و فروش خرما شکلاتی مغزدار رونق بسیار خوبی دارد. زیرا این محصول بسیار مقوی و سالم بوده و بهترین جایگزین برای شیرینی های مضر به شمار می رود. مراکز مختلفی در شهرهای گوناگون در حال پخش عمده ی این محصول با ارزش می باشند.

با توجه به اینکه خرما محصول نخلستان های جنوب کشور است، لذا منبع اصلی پخش آن نیز در استان های جنوبی قرار دارد. خرمای شکلاتی مغزدار که یکی از پر فروش ترین مشتقات خرمایی است از بهترین مواد تولید میشود. خرمای مرغوب، مغز بادام و شکلات با طعم های مختلف از اجزای تشکیل دهنده ی آن است.

در میان فروشگاه های پخش مختلفی که فعال هستند می توان به مراکز اینترنتی اشاره کرد. عرضه ی محصولات تازه و با کیفیت، قیمت مناسب و ارسال به موقع از مزیت های این مراکز می باشد. به راحتی می توان با فروشنده ارتباط برقرا منود و سفارش را ثبت کرد. بنابراین یکی از جذاب ترین معاملات را می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید. البته باید قبل از سفارش، اعتبار مرکز فروش را به خوبی بسنجید.

قیمت خرما شکلاتی مغزدار در بازار

خرید عمده خرما شکلاتی مغزدار

در بازار خرما شکلاتی مغزدار با برندهای مختلفی یافت می شود. اما همه ی آنها به یک شکل و یک کیفیت نیستند. برخی از شرکت ها با اختلاف زیادی در این زمینه پیشتاز هستند و حتی به کشورهای مختلفی نیز صادرات انجام می دهند. این کیفیت برتر به دلیل استفاده از مواد اولیه و بسته بندی های حرفه ای اتفاق می افتد. بنابراین برای انتخاب و خرید یک محصول باید برندهای مختلف را بررسی کرد.

نمایندگی های پخش عمده ی شرکت در کلان شهرها به فروش مشغول هستند. در حقیقت بخش عظیمی از تبلیغات و معرفی خرما شکلاتی مغزدار بر عهده ی مراکز پخش است.

در برخی از کشورها که دسترسی به خرما دشوار است و یا قیمت آن بسیار زیاد است می توان از محصولات خرمایی به عنوان کالای درجه یک صادراتی استفاده کرد. قیمت ها ممکن است در طول سال دچار تغییر و نوسان شود. اما در سال 1401 قیمت هر کیلو خرمای شکلاتی مغزدار به صورت عمده به طور تقریبی 125000 تومان خرید و فروش گردید. این مقدار در سال گذشته 20 درصد ارزان تر بود.

صادرات محصولات خرمایی

قیمت بهترین خرما شکلاتی مغزدار

خرما یکی از بهترین محصولات کشاورزی برای صادرات به شمار می رود. علت آن در با ارزش بودن این محصول و قیمت مناسب آن است. در کشورهای اروپایی که امکان کشت خرما وجود ندارد متقاضی نیز برای خرید خرما زیاد است. حقیقتاً یکی از بهترین بازارهای هدف برای عرضه ی خرما شکلاتی مغزدار، کشورهای اروپایی هستند.

در  ایران شرکت های تولید کننده ی فرآورده های خرمایی فراوان هستند اما تنها برخی از آنها به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. برای داشتن یم صادرات و فروش موفق باید از بهترین مواد اولیه و همچنین طرح های بسته بندی زیبا استفاده کرد.

یکی از برندهای موفق در این حوزه شرکت تنگسیر می باشد. این مجموعه با عرضه محصولات با کیفیت توانسته است بازار مناسبی را در داخل و خارج از کشور بدست آورد. شما می توانید برای خرید بدون واسطه ای خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر با مشاورین فرش ما تماس بگیرید.

خرید خرما شکلاتی مغزدار از تولید کننده

برای خرید خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر به صورت عمده می توانید از طریق نمایندگی های رسمی شرکت اقدام کنید.

مرکز نگین جنوب  به عنوان نمایندگی پخش عمده فعالیت خود را انجام می دهد. از ویژگی های شاخص این مجموعه می توان به قیمت مناسب و بدون واسطه و همچنین تازگی محصول اشاره کرد. تازگی و کیفیت محصول نقش زیادی در فروش دارد و بسیاری از تاجران بزرگ به این موضوع تأکید دارند.

مفتخر هستیم که با صادرات محصولات خرمایی به کشورهای آسیایی و اروپایی گام کوچکی را برای توسعه ی اقتصاد کشور برمیداریم. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت خرما شکلاتی مغزدار با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *