قیمت خرمای مضافتی درجه یک در بم

قیمت خرمای مضافتی درجه یک صادراتی

شهر بم قطب اصلی تولید و صادرات خرمای مضافتی درجه یک است. نخلستان های بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد که محصولات این باغات نه تنها پاسخگوی نیاز داخل است، بلکه حجم زیادی از آن به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بنابراین بهترین قیمت رطب مضافتی را می توان در بم جست و جو کرد. شاید تعداد عمده فروشی ها آنقدر زیاد باشد که ندانید از چه کسی قیمت را دریافت کنید. بهترین کار این است که از مراکر اینترنتی و یا مراکز معتبر نرخ روز را دریافت کنید.

قیمت خرما در طول سال تغییر می کند و ثابت نمی ماند. علن این امر به نرخ ارز و میزان تقاضا بستگی دارد. در ابتدای فصل برداشت که همه ی کشاورزان برای فروش با هم رقابت دارند قیمت ها مناسب است. اما رفته رفته با کم شدن ذخیره ی خرما در سردخانه ها و افزایش تقاضا قیمت نیز بالا می رود.

نرخ خرمای مضافتی درجه یک صادراتی در سال 1402 کیلویی 70-90 هزار تومان است. این نرخ ابتدای سال است و به طور کلی نمیتوان روی این رقم برای خرید در زمان دیگر حساب کرد.

بهترین رطب مضافتی ایران

قیمت خرید عمده خرمای مضافتی بم

رطب مضافتی در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان کشت می شود. اما با توجه به آب و هوا و خاک منطقه، کیفیت خرمای هرکدام از شهرها با هم فرق دارد.

بهترین خرمای مضافتی درجه یک در استان کرمان و در شهرهای بم، نرماشیر، جیرفت و عنبرآباد تولید می شود. آوازه ی خرمای این مناطق جهانی است. تاجران خرما هر سال برای خرید رطب ممتاز اقدام می کنند. این کار باعث رونق خرید و فروش خرما در این شهرها می شود. علاوه بر اشتغال زایی باعث ارز آوری به کشور هم می شود که کمک زیادی به اقتصاد کشور می کند.

بهترین خرمای مضافتی ایران از نظر طعم و شکل ظاهری خصوصیاتی دارد که دانستن آن مفید است. به ویژه برای تاجرانی که در ابتدای این مسیر قرار دارند امری ضروری است.

پوست خرمای مضافتی درجه یک بسیار نازک بوده و رنگ آن مشکی است. اندازه ی خرما نیز درشت است و طعم بسیار شیرینی دارد. نداشتن هرکدام از این موارد از مرغوبیت محصول می کاهد.

بیشتر بخوانید»» قیمت خرمای کبکاب درجه یک بصورت عمده

شرکت های برتر فروش خرما

خرمای مضافتی درجه یک صادراتی هند

شرکت های زیادی در زمینه ی بسته بندی و فروش خرما در سراسر کشور فعالیت می کنند. برخی از این مراکز دارای تجهیزات پیشرفته جهت پکینگ و صادرات خرما هستند. برخی نیز کارگاه های کوچکی هستند که به صورت سنتی بسته بندی را انجام می دهند.

با کمی جست و جو در اینترنت می توان بسیاری از فروشندگان معتبر خرما را پیدا کرد. سپس به راحتی می توان با آنها ارتباط برقرار نمود و برای خرید اقدام کرد.

کارخانه های بزرگ که در زمینه ی صادراتی نیز دستی دارند با استفاده از مرغوب ترین خرمای منطقه مشتری های خارجی زیادی را جذب می کنند. هرچند بعضی از تجار هنگام خرید خرمای مضافتی درجه یک با فروشنده توافق می کنند که نام و نشان شرکت بر روی بسته بندی نباشد. زیرا با این کار هرکسی می تواند به شرکت دسترسی داشته باشد و تاجر را دور بزند.

استفاده از انواع بسته بندی های زیبا و لوکس و همچنین عرضه فله ای خرما در شرکت ها انجام می گیرد. یکی از مزیت های فروش فله ای خرما قیمت مناسب آن است که مدیران کارخانه ها به این مسئله توجه دارند.

صادرات خرمای مضافتی درجه یک

شرکت صادراتی خرمای مضافتی بم

خرمای مضافتی درجه یک به دلیل آنکه در سراسر جهان طرفدار زیادی دارد صادرات خوبی نیز دارد. کشورها مختلفی را می توان نام برد که از مشتری های اصلی رطب بم محسوب می شوند.

کشورهای روسیه و ترکیه از عمده خریداران اروپایی خرمای مضافتی درجه یکی هستند. در قاره ی آسیا نیز می توان از هند، امارات، عمان، تاجیکستان به عنوان خریداران اصلی نام برد. پایین بودن قیمت این نوع خرما در مقایسه با خرمای صادراتی کشورهای عربستان و مصر باعث شده است که تجار استقبال خوبی از این نوع خرما داشته باشند.

ایران دومین تولید کننده ی بزرگ خرما در جهان است. اما از نظر صادراتی در مقایسه با سایر کشورهای رقیب در رده های پایین تری قرار دارد. علت این مسئله را باید در زیرساخت های صادراتی، تبلیغات و کیفیت پکینگ جست و جو کرد. اهمیت صادرات بر هیچ کس پوشیده نیست لذا با برنامه ریزی و استفاده از تجربیات دیگران می توان این موضوع را حل کرد.

نحوه ی خرید خرمای مضافتی درجه یک و ثبت سفارش

برای خرید خرمای مضافتی درجه یک بدون واسطه و با کمترین قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید. عرضه ی عمده ی خرما به صورت مستقیم از بم با بهترین کیفیت در مجموعه ی نگین جنوب انجام می شود.

برای ثبت سفارش کافی است با مشاورین فروش ارتباط بگیرید و حجم مورد نیاز خود را اعلام کنید. بلافاصله پس از عقد قرارداد بارگیری و ارسال انجام می گیرد.

ارسال بار علاوه بر بازار داخلی به کشورهای خارجی نیز انجام می شود. یعنی شما می توانید خرما را در هر نقطه از جهان که بخواهید تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما