قیمت خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر

 

خرما از میوه های شیرین و مغزی است که از سه بخش پوسته بیرونی، گوشته خوراکی و شیرین و هسته سفت درونی تشکیل میگردد. یکی از ایده های جذاب در مورد خرما جا به جایی هسته سفت و غیرقابل خوردن آن با انواع مغزیجات از جمله بادام، گردو و … است. حالا تصور کنید که یک روکش شکلاتی و خوشمزه روی این میوه جذاب قرار بگیرد! قطعاً این ترکیب دهان شما را هم آب می اندازد! این ترکیب فوق العاده ی  خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر است.

پس ما الان با یک محصول سه بخشی طرف هستیم. یعنی مغز بادام در وسط، خرما در میانه و یک لایه شکلاتی خوشمزه روی خرما که این محصول را از هر لحاظ جذاب کرده است!

خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر چه مزه ای دارد؟

قیمت خرما شکلاتی تنگسیر

در مورد طعم این ترکیب اگر بخواهیم توضیح بدهیم، وقتی شما این محصول را در دهان می گذارید ابتدا طعم جذاب کاکائو را حس می کنید که به تنهایی جذاب و خوش مزه است.

سپس طعم شیرین خرما را حس می کنید. اغلب کسانی که خرما دوست دارند طعم بسیار شیرین آن را مورد نقد قرار می دهند و حس دلزدگی خود را دلیل تنفر از این میوه پر خاصیت و جذاب بر می شمرند. اما این محصول به دلیل همزمانی حضور یک مکمل کنترل کننده یعنی کاکائو کاملاً طعم متفاوتی را به شما می دهد. پس اگر به خرما علاقه ندارید ولی به دلیل خواص زیاد آن مایل به مصرف این محصول هستید به شما پیشنهاد می کنم خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر را امتحان کنید!

در آخر هم طعم جذاب و ملایم بادام را حس خواهید کرد که پایان کار این اثر هنری جذاب خواهد بود. در ادامه خواص دارویی هر کدام از مواد موجود در این شکلات خوشمزه را برای شما بر می شمریم.

خرمای مغزدار شکلاتی چه خواصی دارد ؟

کاکائو سرشار از آنتی‌آکسیدان و فلاونوئیدها است. همچنین حاوی پروتئین، فیبر و ویتامین های B1، B2، B3، B6، B9، B12، C، E، K، A، D می باشد. البته این تمام ماجرا نیست بلکه شامل املاح و مواد معدنی از جمله کلسیم، سدیم، پتاسیم، روی، سلنیوم، فسفر، آهن، مس و منیزیم هم هست!

می رسیم به خرما! خرما هم گل سرسبد تمام میوه هاست که نه تنها طعم خوبی دارد بلکه خواص درمانی و دارویی آن هم زبانزد خاص و عام است! این میوه شامل فیبر، فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها و اسید فنولیک می باشد و حاوی آنتی اکسیدان ‌های ضد بیماری هم هست.

البته خواص خرما به همینجا ختم نمی شود! خرما شاخص گلایسمی پایینی دارد و باعث می شود کم هم مزه شیرینی احساس کنید و هم در کمترین میزان قند خون تان افزایش پیدا کند.

همچنین خرما به پیشگیری از گرفتگی عضلات و ریکاوری سریع کمک کرده و می تواند یک میان وعده بسیار مفید برای یک ورزشکار باشد. امروزه محصولات خرمایی به دلیل ارگانیک بود بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. یکی دیگر از این محصولات حبه خرما می باشد که قیمت حبه خرما عمده نیز در این مرکز با بهترین نرخ عرضه می گردد.

در مورد بادام که در وسط این شکلات خوشمزه قرار دارد حرف های بسیاری می توان زد. بادام در کاهش وزن، پیشگیری از دیابت و پوکی استخوان، بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی، سلامت پوست و مو، عملکرد مغز و دستگاه عصبی و همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن و حافظه مفید است.

علاوه بر اینها بادام حاوی اسیدفولیک می باشد که مناسب برای خانم‌های باردار است. حالا همه ی این خواص در قالب یک شکلات خوشمزه به نام خرمای شکلاتی مغزدار تنگسیر جمع شده است!!!

بسته بندی خرمای شکلاتی مغزدار

از همه ی اینها که بگذریم به بسته بندی شکیل آن می رسیم. حتما شما هم برای اعیاد مختلف مثل نوروز و یلدا و همچنین مراسم ها و میهمانی های مختلف به دنبال بهترین پذیرایی از میهمانان عزیزتان هستید.

در فکرتان علاوه بر یک پذیرایی خوشمزه که همه را به تحسین وا دارد و اینکه برای سلامتی مفید باشد، باید شکیل و لوکس بوده تا زیبایی پذیرایی تان را دوچندان کند. خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر یک انتخاب عاقلانه است. زیرا شما با یک تیر 3 نشان را می زنید! یعنی خرمای شکلاتی مغزدار تنگسیر هم خوشمزه است و حس دلپذیری به میمانان تان می دهد. و هم اینکه برای برای سلامتی مفید است چون مواد مغزی و مقوی دارد و با بسته بندی زیبا و شکیل آن تبدیل به بهترین پذیرایی برای یک میمهانی مجلل میشود.

آیا خرمای شکلاتی مغزدار تنگسیر  برای کودکان مفید است؟

شاید شما هم برای کودک تان دنبال یک تغذیه مفید می گردید. به خاطر اینکه شکلات های معمولی تمام ویتامین های مفید برای کودک تان را ندارد آن را برای فرزندتان تحریم کرده اید. ولی علاقه کودکان به شکلات امری اجتناب ناپذیر است و به مواد غذایی مفید علاقه نشان نمی دهد.

در اینجا خرمای شکلاتی مغزدار تنگسیر به عنوان آخرین راه حل وارد میدان می شود. علاقه زیاد کودکان به شکلات باعث می شود خرمای شکلاتی مغزدار تنگسیر را به عنوان یک تنقلات خوشمزه بپذیرند و هم شما خیالتان راحت است که کودکتان یک میان وعده مفید را مصرف و به رشدش کمک می کند.

خرمای شکلاتی مغزدار تنگسیر  چه قدر طرفدار دارد؟

خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر توانسته راه خود را به اکثر کشورهای دنیا باز نموده و مجوزهای ورودی به این کشورها را کسب نماید. این به خاطر کیفیت بالای این محصول است و هم ارزش بالایی غذایی این شکلات به تمام جهانیان اثبات شده است!

کیفیت و طعم های دیگر خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر

شکلات خرمایی مغزدار حاوی خرمای با کیفیت نخلستان‌های همیشه سبز دشتستان بوشهر می باشد. چون بخش اعظم خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر را خرما تشکیل می دهد به همین خاطر باید بهترین خرمای موجود را به کار برد.

البته خرما شکلاتی با طعم های دیگری مانند شیری ، موزی و توت فرنگی نیز تولید میشود و برای افراد قهوه دوست با طعم نسکافه و سایر گروهها نیز به همین صورت تولید و آماده ی عرضه هست.

خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر  را از کجا بخرم؟ (خرید عمده)

اگر شما هم به این محصول جذاب علاقه مند شده اید و می خواهید این محصول پرطرفدار را در فروشگاه خود داشته باشید لازم نیست جای دیگری بگردید! فروشگاه نگین جنوب مفتخر است که انواع خرماها از جمله پیارم صادراتی، مضافتی بم، زاهدی عمده، کبکاب سطلی و همچنین محصولات بر پایه خرما مانند خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *