قیمت خرمای کبکاب درجه یک

قیمت خرمای کبکاب درجه یک

استان های بوشهر و خوزستان قطب اصلی تولید خرمای کبکاب در کشور به شمار می روند. هرچند که در بخش هایی از استان فارس نیز خرمای کبکاب کشت می شود. قیمت خرمای کبکاب درجه یک در دشتستان بسیار مناسب است. از طرف دیگر کیفیت خرمای این شهر به حدی عالی و ممتاز است که صادر می شود.

خرمای کبکاب بوشهر به اندازه ای شهرت دارد که در سراسر کشور به خوبی شناخته شده است. مراکز پخش خرما در سراسر کشور با شروع فصل برداشت خرما اقدام به خرید می کنند. با توجه به سطح وسیع نخلستان های این استان قیمت خرمای کبکاب درجه یک ارزان تر از سایر مناطق است. برای مثال در سال 1401 با قیمت 37 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. هرچند این نرخ در طول سال با توجه به عوامل مختلفی تغییر می کند.

خرمای بوشهر علاوه بر بازار داخلی در سطح وسیعی به کشورهای خارجی صادر می شود. هند، روسیه، ترکیه و امارات از مهم ترین خریداران این محصول با ارزش هستند. صادر کنندگان خرما با خرید بهترین و مرغوب ترین خرمای ایران اقدام به معاملات بزرگ می کنند. آنها خوبی میدانند که قیمت و کیفیت باید در بهترین حالت قرار داشته باشد تا سود خوبی به آنها برسد.

بیشتر بخوانید: قیمت خرمای مضافتی بم با بهترین کیفیت و نازل ترین نرخ عمده.

بهترین قیمت خرمای کبکاب درجه یک در تهران

خرید عمده خرما کبکاب بوشهر

در تهران به عنوان یکی از قطب های اصلی تجارت کشور نیز قیمت خرمای کبکاب درجه یک مناسب است. علت این مسئله را می توان به وجود مراکز متعدد فروش خرما در این شهر دانست. زمانی که در یک شهر فروشنده ی یک محصول فراوان باشد فضا رقابتی می شود. و لذا هر فروشنده برای آنکه از رقیبان خود عقب نماند باید سود خود را کم کند.

برای یافتن بهترین قیمت باید جست و جو کنید و از میان تمامی گزینه ها انتخاب نهایی را انجام دهید. قیمت خرمای کبکاب درجه یک صادراتی و خرمایی که در بازار داخلی توزیع می شود متفاوت است. زیرا برای صادرات باید یک سری فاکتورها و مجوز دریافت کرد که نرخ تغییر می کند. همچنین خرمای فله بسیار ارزان تر و به صرفه تر هست. به همین دلیل در برخی از کشورها مانند روسیه خرمای کبکاب به صورت فله و در کارتن های 10 کیلوگرمی فروش خوبی دارد.

در بازار خرما فروشان تهران می توان انواع خرمای درجه یک و درجه دو را تهیه کرد. هرچند برای خرید عمده بهتر است که به صورت مستقیم از جنوب خرید کنید. زیرا تفاوت اندکی در قیمت معادل مبلغ هنگفتی می شود.

خرید و فروش خرمای کبکاب صادراتی

قیمت خرمای کبکاب صادراتی

خرید و فروش خرما از رونق مناسبی برخوردار است. هرچند این رونق با توجه به حجم تولید خرما در کشور می تواند بیشتر باشد. از نظر کمیت ایران به عنوان دومین تولید کننده ی برتر خرما در جهان شناخته می شود. اما از نظر صادرات رتبه ی مناسبی ندارد.

خرید و فروش خرما در بازار جنوب بسیار گرم تر از سایر مناطق در جریان است. زیرا جنوب کشور آب و هوای گرم دارد که برای کشت خرما مناسب است. قیمت خرمای کبکاب درجه نیز مزید برعلت می شود و فروش آن را دوچندان کرده است. همچنین در استان بوشهر فروش عمده خرما زاهدی درجه یک نیز از رونق مناسب برخوردار است.

خرمای کبکاب هم در بازار داخلی و هم در بازار صادراتی بسیار پر طرفدار است. در کشورهای اروپایی و آسیایی تاجران زیادی هستند که با خرید و فروش خرما به سودهای زیادی دست پیدا میکنند.

سفارش عمده خرما از نگین جنوب

مجموعه ی  نگین جنوب یکی از بهترین مراکز عمده فروشی و صادرات خرمای جنوب است. این مرکز با عرضه ی بهترین و با کیفیت ترین خرمای جنوب توانسته است در بازار داخلی و خارجی جایگاه مناسبی را کسب کند.

علاوه بر کیفیت، قیمت خرمای کبکاب درجه نیز در این مرکز کاملا رقابتی و بدون واسطه می باشد. با توجه به عوامل مختلفی قیمت خرما در طول سال تغییر می کند. این تغییر ممکن افزایش و یا کاهشی باشد. خرید خرما در ابتدای فصل برداشت بهترین زمان برای اقدام است . به ویژه برای تاجرانی که تجربه ی بیشتری دارند این مسئله کاملا مشهود است.

شما نیز می توانید برای خرید خرمای کبکاب بدون واسطه و با بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید. فروش عمده هم به صورت فله و هم بسته بندی انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *