قیمت خرید خرمای کبکاب بوشهر

قیمت خرید خرمای کبکاب بوشهر

قیمت خرما کبکاب به صورت فله ای در نخلستان تعیین می شود. این نرخ در فصل برداشت و با توجه به عوامل مختلفی روی محصول گذاشته می شود. کیفیت محصول مهمترین عامل در قیمت گذاری آن است. اما در هر صورت به دلیل آنکه خرما به صورت فله عرضه می شود از محصول بسته بندی شده ارزان تر است.

بسیاری از تاجران به ویژه از کشور روسیه، تمایل به خرید خرمای کبکاب به صورت کارتن های 10 کیلوگرمی دارند. به دلیل آنکه کنار هم قرار گرفتن 10 کیلو خرمای شیره دار باعث به هم چسبیدن آنها می شود، لذا این کار همراه با آغشته کردن خرما به روغن انجام می شود. روغن استفاده شده در این مرحله مخصوص است و با روغن خوراکی فرق دارد.

در سال 1401 قیمت خرما کبکاب به صورت فله ای در فصل برداشت از حدود 25 هزار تومان شروع شد. اما برای خرید و فروش عمده نمی توان به این عدد دلخوش بود. زیرا در طول سال ممکن است چندین بار این رقم تغییر کند. بنابراین باید نرخ روز خرما کبکاب را از مراکز پخش معتبر دریافت کرد.

فروش بدون واسطه خرما کبکاب

خرمای کبکاب صادراتی عمده

فروش مستقیم خرما از دل نخلستان توسط برخی از مجموعه های فعال در جنوب انجام می شود. قیمت خرما کبکاب در این مراکز کمترین مقدار ممکن را دارد. زیرا واسطه ای وجود ندارد که برای منفعت خود قیمت را بالا ببرد. بنابراین با خرید مستقیم از کشاورز میتوانید به سودهای بیشتری برسید.

در مجموعه ی نگین جنوب که با همکاری جمعی از باغداران فعال می باشد می توانید بدون واسطه خرما را خرید کنید. قیمت خرما کبکاب بدون واسطه بسیار ارزان تر است. به همین دلیل تاجران با تجربه به صورت مستقیم از اولید کننده خرید می کنند.

در شهرهای مختلف می توانید عمده فروشی های زیادی را بیابید که در زمینه ی خرما فعالیت دارند. اما آیا همه ی آنها باغدار و کشاورز هستند؟ اما در این مجموعه با اطمینان خاطر می توانید بدون واسطه خرید کنید. ارسال به سراسر کشور و همچنین صادرات خرما انجام می شود.

بازار صادرات خرمای کبکاب

قیمت خرما کبکاب درجه یک

قیمت خرما کبکاب و طعم دلچسبی که دارد دو عامل فروش بسیار خوبی آن است. بازار صادرات این محصول جنوب نیز رونق خوبی داشته و یکی از کالاهای کشاورزی صادراتی ایران به شمار می رود. حجم بالای تولید در استان های جنوبی باعث ایجاد اشتغال برای افراد زیادی شده است. چه کسانی که کشاورزی می کنند و چه برای افرادی که در زممینه ی فروش فعال هستند.

بهترین خرمای کبکاب صادراتی را در استان های خوزستان و بوشهر می توان یافت. محصولات این منطقه به صورت های مختلفی بسته بندی می شود. حتی گاهی اوقات به صورت فله ای نیز صادر می شود. که این کار از سود کشاورزان می کاهد و منفعت اصلی نصیب خریداری می شود که خرما را با نام تجاری مخصوص خود عرضه می کند.

قیمت خرما کبکاب به صورت فله بسیار ارزان تر از جعبه ای است. علت آن نیز کاملا واضح و روشن است. هزینه ی بالای نیروی انسانی و دستگاه های سورت و بسته بندی باعث می شود که برخی از کارگاه ها خرما را در کارتن های 10 کیلویی به فروش برسانند. همچنین می توانید برای خرید خرمای مضافتی صادراتی نیز از طریق این مرکز اقدام نمایید.

سفارش خرید خرمای کبکاب از کارخانه

برای اطلاع از قیمت خرما کبکاب و سفارش عمده از کارخانه با مشاورین فروش در ارتباط باشید. فروش عمده هم به صورت فله و هم به صورت بسته ای صورت می گیرد. بدون شک نرخ خرمای فله ارزان تر است و حمل و بارگیری آن نیز سریع تر انجام میشود. با توجه به نیاز خود می توانید سفارش اختصاصی نیز داشته باشید.

در طول سال قیمت خرما با توجه به عوامل گوناگونی دچار تغییرات می شود که معمولا این تغییرات افزایشی است. بنابراین برای اطلاع از آخرین نرخ با ما تماس بگیرید و بدون واسطه و بصورت مستقیم از کارخانه خرید کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *