از جمله رطب مرغوب و پرطرفدار تولید شده در کشور ما نوع مضافتی است که مرغوبترین نوع آن در شهر بم تولید می شود. قیمت خرمای مضافتی عمده را می توانید از تولید کننده و مراکز پخش انواع مختلف این محصول جویا شوید.قیمت خرید و فروش خرمای مضافتی به صورت عمده

خریدار خرمای مضافتی به قیمت تولید

خریدار خرمای مضافتی به قیمت تولید

خرمای مضافتی که بیضی شکل است و پوست آن به راحتی از گوشتش جدا می شود مرغوبترین خرمای جهان است که در بیست نوع و فقط در ایران تولید می شود. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد.

خرمای مضافتی به خاطر خصوصیات و کیفیت مطلوبش مورد مصرف بسیاری از مردم می باشد مخصوصا در ماه مبارک رمضان بسیار مصرف می شود. در زمان های قدیم نیز مصرف این محصول مفید توسط اطبای ایرانی توصیه شده است.

خرمای مضافتی چندین نوع دارد اما پرمصرف ترین و مورد پسندترین آن در بین مردم رنگ مشکی آن است.

بسیاری از افراد مشغول در زمینه فروش خرما در فصل برداشت این محصول به دنبال این هستند که محصول را بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده خرید کنند. بیشترین تولید این محصول در شهر بم می باشد اما در سیستان و بلوچستان و هرمزگان و برخی دیگر از شهرهای کرمان نیز تولید می شود.

نمایندگی فروش خرمای مضافتی عمده

نمایندگی فروش خرمای مضافتی عمده

نمایندگان فروش خرما به عرضه عمده این محصول می پردازند، خرید از نماینگان و پخش کنندکان به صورت عمده باعث می شود این محصول را با قیمت بسیار مناسب خرید کنید.

اکثر نمایندگان فروش مراکزی هستند که تامین و ارسال خرمای مضافتی به سراسر کشور را انجام می دهند.

قیمت خرمای مضافتی ایرانی به خاطر کیفیت فوق العاده ی آن فروشش از بقیه ی خرما ها بیشتر خواهد بود و چون این نوع خرما فقط در ایران تولید می شود با توجه به میزان تولید هر ساله قیمت متفاوتی خواهد داشت که با کم بودن میزان محصول در سال قیمت آن بیشتر خواهد بود. مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد.

کارخانه تولیدی خرمای مضافتی

کارخانه تولیدی خرمای مضافتی در شهرهایی که کشت و تولید خرما انجام می شود کارخانه هایی وجو دارند که محصول را از باغداران خرید می کنند و در کارخانه ی خود محصولات را با درجه بندی جدا می کنند و در بسته بندی های مختلف و با وزن های متفاوت بسته بندی می کنند وسپس توسط نمایندگان فروش خود در سطح کشور پخش می کنند.

برخی از این کارخانه دارها برای حذف واسطه و خرید به موقع محصول مورد نیاز خود، به میزان دلخواه محصول را پیش خرید می کنند و قبل از برداشت محصول را از باغدار می خرند.

عرضه خرمای مضافتی عمده در بازار

عرضه خرمای مضافتی عمده در بازارعرضه عمده و خرده خرمای مضافتی در بازار توسط تولیدکنندگان و واسطه ها انجام می شود که خرید از هر کدام بسته به ترجیح خریدار دارد.

برخی از فروشنده ها این محصول را در فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسانند؛ برای خرید به صورت اینترنتی کافی است به این سایت ها مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی خرما نه تنها خرمای مضافتی و انواع آن را عرضه می کند بلکه ارقام مختلفی از خرما را در سایت خود دارند که به هر میزان که بخواهید می توانید خرید کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

بعضی از این سایت ها سفارش عمده خرما نیز قبول می کنند چون اکثر آنها محصولات چندین تولید کننده و کارخانه را به فروش می رسانند بنابراین هر نوع خرمایی که بخواهید می توانید از این سایت ها خرید کنید.

اما متاسفانه به خاطر نبود امکانات کافی برخی تجار کشورهای همسایه محصول خرمای کشور ما را به صورت فله ای خرید می کنند و در کشور خود با بسته بندی شیک با نام کشور خود به کشورهای اروپایی صادر می کنند.

بازار فروش انواع خرمای مضافتی در کشور

بازار فروش انواع خرمای مضافتی در کشورهمانطور که گفته شد تولید خرما در چندین شهر ایران انجام می شود که شهر بوشهر یکی از این شهرهاست .

خرمای مضافتی بوشهر با وجود کیفیت مرغوب و مناسب علاوه بر اینکه در داخل کشور عرضه می شود به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

با وجود تولید خرما در کشور ما هنوز نیاز زیادی به مواردی از قبیل افزایش مکان های نگهداری مناسب و کارخانه های بسته بندی در این زمینه وجود دارد.

فروش خرما به کشورهای همسایه که مسلمان هم هستند در ماه رمضان بیشتر از ماه های دیگر سال خواهد بود بنابر این می توان قبل از شروع ماه رمضان فعالیت خود در زمینه ی صادرات این محصول را افزایش داد.

استان سیستان و بلوچستان یکی از استان های مهم در تولید خرما است که خرمای مضافتی سراوان یکی از بهترین خرماهای تولید شده در این استان است.

هرچند خرمای مضافتی بم در بین این نوع خرماها از همه مرغوب تر و بهتر است اما خرمای مضافتی سراوان و سایر مناطق کشور نیز مصرف کنندگان خاص خود را دارد.
خرمای مضافتی این شهر نیز به عنوان یک خرمای مرغوب علاوه بر عرضه در بازار داخلی به بازارهای خارجی نیز صادر می شوند و باعث ایجاد رونق اقتصادی در این شهرها می شوند.

بورس بهترین مدل خرمای مضافتی ایران

بورس بهترین مدل خرمای مضافتی ایرانخرمای مضافتی صادراتی ایران جزء بهترین نوع خرما در جهان است که به خاطر کیفیت آن متقاضیان زیادی در سراسر جهان دارد.

بهترین مارک خرمای مضافتی نیز در ایران تولید می شود که ویژگی های خاص و بهتری نسبت به انواع آن دارد.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم بهترین خرمای مضافتی تولید شده در ایران خرمای مضافتی بم است.

خرما دارای ویتامین ها و مواد معدنی همچون: a، b، c و کلسیم و آهن و منیزیم و …. است که برای سلامتی انسان بسیار مفید است.

خرما باعث افزایش انرژی بدن و حافظه می شود و ضد سرطان است.

خرمای مضافتی که پر مصرف ترین و محبوب ترین نوع خرما در کشورمان است مصارف زیادی دارد که علاوه بر استفاده در افطار در کنار چایی و در دسر و کیک و در مراسم عزاداری و سفره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

افرادی که قصد خیرات برای اموات خود را دارند خرمای مضافتی اولین ترجیح آنها برای این کار است.

تحویل فوری خرمای مضافتی عمده

تحویل فوری خرمای مضافتی عمدهانواع خرمای تولید شده در کشور ما وجود دارد که متقاضیان و مصرف کنندگان خاص خود را دارد اما خرمای مضافتی مصرف کنندگان بیشتری دارد.

خرید خرما در زمان برداشت این محصول می تواند هم از لحاظ قیمت و زمان تحویل مناسب باشد. اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید بهتر است در زمان برداشت خرید کنید تا محصول تازه و فوری تحویل بگیرید.

قیمت انواع خرما بستگی به میزان تولید شده در هر سال متغییر است و البته اگر بعد از تامین نیاز داخلی صادرات انجام شود از لحاظ قیمت در داخل کشور مشکلی نخواهیم داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *