قیمت خرمای صادراتی بم

قیمت خرمای صادراتی بم

خرمای صادراتی بم مشتری فراوانی از سراسر جهان دارد. این نوع خرما به دلیل شکل ظاهری مجلسی که دارد به شدت مورد توجه تجار است. هرساله حجم زیادی از خرمای بم یه کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می شود. که این مسئله با عث رونق درآمد کشاورزان می گردد.

قیمت رطب مضافتی بم به عوامل مختلفی بستگی دارد. از 28 هزار توان خرید فروش می شود تا 45 هزار تومان. حتی نوع صادراتی آن نیز درجه بندی دارد. بنابر این قیمت های آنها نیز متفاوت است. کیفیت و درجه بندی خرما بستگی به بازار هدف و کشور وارد کننده دارد. برای مثال همسایگان شرقی ایران مثل هند و افغانستان و تاجیکستان کمتر سراغ خرمای لوکس می روند. ام کشورهای عربی مانند امارات و قطر و عمان و همچنین کشورهای اروپایی همیشه محصول ممتاز می خواهند.

قیمت خرمای صادراتی بم در فصل برداشت تعیین می شود. این نرخ به تدریج با کم شدن ذخیره ی سردخانه ها و افزایش تقاضا بیشتر می شود. ممکن است در طول سال به دلایل مختلف بازار دچار رکود شود. در این وضعیت نرخ ها نه تنها بالا نمی رود بلکه ممکن است پایین هم بیاید.

بهتر است قیمت روز خرما را از نمایندگی ها مهتبر و مراکز پخش عمده دریافت کنید. این مراکز را می توان در شهرهای مختلف از جمله بم ، بروات، جیرفت، عنبرآباد پیدا کرد. همچنین مراکز اینترنتی نیز گزینه ی بهتری برای استعلام قیمت هستند. علاوه بر خرمای مضافتی بم می توانید قیمت خرمای زاهدی صادراتی را نیز از طریق این مجموعه دریافت نمایید.

فروش خرمای صادراتی بم درب نخلستان

فروش عمده خرمای صادراتی بم

در فصل برداشت خرما کشاورزان ابتدا شروع به فروش فله ای خرما می کنند. یعنی درب باغ می توان به صورت نامحدود سفارش خرید خرما داد. خرمای صادراتی بم پس از برداشت به کارگاه منتقل می شود تا شست و شو و سورت بندی شود. اغلب کارگاه ها فاصله ی زیادی با نخلستان ندارند تا هزینه ی حمل و قیمت نهایی بالا نرود.

برخی از تجار خرما را به همان شکل فله ای از درب نخلستان خرید می کنند. این کار هم برای کشاورز سود دارد و هم برای تاجر. زیرا بار کشاورز به صورت یکجا به فروش می رسد. از طرفی سرمایه گذار می تواند خرما را با برند شخص خود بسته بندی و صادر کند و سود بیشتری کسب کند.

برای خرید خرمای صادراتی بم از درب نخلستان باید خیلی زود اقدام کرد. اگر دیر بجنبید خرما به سردخانه منتقل می شود و قیمت آن نیز افزایش می یابد.

صادرات رطب مضافتی به ترکیه و هند

خرمای مضافتی درجه یک بم

کشورهای زیادی از سراسر جهان برای خرید خرمای صادراتی بم مشتاق هستند. از جمله می توان به کشورهای روسیه، ترکیه، هند، تاجیکستان، امارات و قطر اشاره کرد. بیشتری تاجرهای خرما از کشورهای ترکیه و هند هستند. کشور هند با جمعیت بالای 1 میلیارد نفری یکی از بازارهای هدف اصلی به شمار می رود.

از طرفی کشور ترکیه هم مصرف کننده ی خرما است و هم صادر کننده. تجار ترکیه از طریق ارتباط مستقیمی که با سایر کشورهای اروپایی دارند از این فرصت به خوبی بهره می برند. آنها خرما را به صورت فله و یا بسته بندی و با قیمت مناسب از ایران خریداری می کنند. سپس با فروش آن با قیمت بالاتر به کشورهای اروپایی مانند آلمان، اسپانیا، انگلیس و … سود خوبی کسب می کنند.

صادرات خرما نه تنها برای کشاورزان و شرکت های تجاری داخلی مفید است، بلکه برای اقتصاد کشور و ارز آوری نیز بسیار خوب است. برای اینکه در این زمینه به موفقیت برسید باید کیفیت را بالا ببرید. زیرا سرمایه گذاران نمی خواهند پول خود را برای تجارت پر رسیک هزینه کنند.

ویژگی خرمای صادراتی بم

قیمت رطب مضافتی بم

خرمای صادراتی بم از نظر کیفیت و شکل ظاهری باید ممتاز باشد. خرمای درجه یک باید شکل ظاهری خوبی و خوش رویت داشته باشد. پوسته پوسته شدن خرما از کیفیت آن می کاهد. و از طرفی رنگ آن باید مشکی باشد تا درجه یک محسوب شود. سایز خرما نیز هرچه درشت تر باشد بهتر است.

خرمای صادراتی بم هنگام سورت بندی در وزن های مختلفی دسته بندی میشود. وزن های پایین تر که شیره ی کمتری دارند قیمت مناسب تری نیز دارند. اغلب کشورهای آسیای میانی از مشتری های این نوع خرما هستند.

خرمای شیره دار و لوکس که وزن بالاتری دارد بیشتر در بازار داخلی و یا کشورهای عربی عرضه می شود. نوع بسته بندی های خرمای بازار داخلی و صادراتی تفاوت زیادی ندارد. اما خریدار می تواند نوع بسته بندی را به طور دلخواه سفارش دهد. شرکت های صادر کننده نیز طبق میل مشتری عمل می کنند تا بتوانند در آینده نیز به معاملات خود ادامه دهند.

ثبت سفارش عمده از نگین جنوب

می توانید برای ثبت سفارش عمده خرمای صادراتی بم از طریق این مرکز اقدام کنید. برای این کار کافی است با مشاورین فروش مجموعه ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از تایید نهایی سفارش بارگیری و ارسال انجام می شود.

در مجموعهی نگین جنوب این امکان فراهم است که خرما را در هر کشور که بخواهید تحویل بگیرید. ارسال بار با بیمه نامه و با رعایت اصول حرفه ای انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

همچنین برای اطلاه از آخرین نرخ خرمای صادراتی بم در بازار می توانید استعلام قیمت را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *